IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Представиха две китайско-български коли

Great Wall Hover и Steed се разкриха на писта Велико Търново.

Представиха две китайско-български коли

Два от автомобилите, които компанията Литекс Моторс ще произвежда край гр. Ловеч, бяха предпремиерно показани на провелия се през почивните дни Първи кръг на Български шампионат на затворен маршрут Писта Литекс Велико Търново.

Автомобилите Great Wall Hover и Steed на компанията бяха използвани за официални автомобили на състезанието.

Двата модела предизвикаха сериозен интерес сред публиката на автомобилното състезание, а от компанията разкриха техническите характеристики на возилата.

Цените им все още се пазят в тайна, но от Great Wall подчертаха, че автомобилите им ще "предложат на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене".

Hover:

Дължина: 4649 мм
Широчина: 1810 мм
Височина: 1745 мм
Междуосие: 2700 мм
Мин. пътен просвет: 194 мм
Преден/заден ъгъл на заход: 30/24°
Обем на багажника: 810-2074 л.
Обем на резервоара: 70 л.

Двигател

Бензинов редови 4 цилиндров, 2,4 литров, с два горни разпределителни вала и електронно управление на запалването.
Мощност 136 к.с. 
Максимален въртящ момент 200 Нм.
Максимална скорост на движение 171 км/ч.

Steed:

Дължина: 5040 мм
Широчина: 1800 мм  
Височина: 1730 мм
Междуосие: 3050 мм   
Мин. пътен просвет: 194 мм
Преден/заден ъгъл на заход: 30/24°
Обем на багажника: 1000 л.
Обем на резервоара: 70 л.

Двигатели

Бензинов редови 4 цилиндров, 2.4 литров, с два горни разпределителни вала и електронно управление на запалването.
Мощност 136 к.с.
Максимален въртящ момент 200 Нм.
Трансмисия - 5 степенна.

Дизелов редови 4 цилиндров common-rail, 2.0 литров с турбо-компресор с променлива геометрия.
Мощност 150к.с. 
Максимален въртящ момент 310 Нм
Трансмисия - 6 степенна.

Както вече знаете строежът на завода,  където ще се произвеждат моделите на китайската марка Great Wall, е в напреднал стадий и се очаква да започне производство през втората половина на 2011 г. Заводът ще стартира с производството на малък пътнически автомобил Voleex, високопроходим SUV Hover и пикап с единична и двойна кабина за пътниците Steed.

Капацитетът на завода ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Автомобилите, които ще произвеждат у нас са предназначени за пазара на Европейската общност и другите пазари в цяла Европа, и отговарят на всички европейски стандарти и изисквания, твърдят производителите.

0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 49 rate down comment
    chichoicho ( преди 14 години )
    Никога няма да карам такава кола
  • #21
    67 rate up comment 4 rate down comment
    дено ( преди 14 години )
    предвид че са взели Евро 5 явно все пак не са чак толкова назад с технологиите...
  • #20
    52 rate up comment 3 rate down comment
    Morski ( преди 14 години )
    Мисля, че бензиновият двигател е на МИЦУБИШИ, а дизеловият- ИСУЗУ. Не са китайски.
  • #19
    80 rate up comment 3 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Супер,ако изкарат приличен седан за нашия пазар и за малко парички ще се напълни България с тези колици. Упех това е голяма крачка за България !
  • #18
    69 rate up comment 6 rate down comment
    dokomentalist ( преди 14 години )
    Само се плюе за всяко ново нещо в нашата държавица.
  • #17
    62 rate up comment 2 rate down comment
    Пешо ( преди 14 години )
    В момента карам Мицубиши с двулитров двигател 136 к.с. Тази мощност ми е напълно достатъчна. А по-голяма ще доведе и до по-голям данък.Данъка за 136к.с в София ми е 207 лв. Интересно ще ми е да видя разхода за гориво на тези автомобили
  • #16
    87 rate up comment 4 rate down comment
    lol ( преди 14 години )
    откриват се работни места,правят се коли да правят, обаче пак недоволни. Типична наша черта. А пък ако колата не вдига 300 за него тя не е кола.Освен това това са първите коли излизащи от там. По нататък, може да се вземе сертификат и за други по-добри коли. Без това тези бензинови и дизелови коли, няма да ги има след 20 години.
  • #15
    66 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    На външен вид са доста прилични. За показателите и тестването не знам да кажат тези които са карали.Наистина добра идея, добра реализация и ние Българите трябва да се гордеем с този успех.Успех на Литекс.
  • #14
    38 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За да е евтино производстстото и подръжката трябва да е стара технологията пример - Ауди, Фолксваген --> Шкода, Сеат. Чисто технически Октавиа е на шасито на Ауди А4 от 2001ва ама и цената е на половина на новото А4 нали?
  • #13
    103 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Спецовете 136 коня от двигател 2,4, означава работа при ниско натоварване и компресия Т.е двигателя държи по дълго Ако искате бараки ,вземете си нещо 1500 кубика наблъскано до 200 коняЩе се разпадне след 2 години и 100 000 км Какво му е на двигателя Това не са коли от Ф1 Успех на Литекс моторс