IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Представиха две китайско-български коли

Great Wall Hover и Steed се разкриха на писта Велико Търново.

Представиха две китайско-български коли

Два от автомобилите, които компанията Литекс Моторс ще произвежда край гр. Ловеч, бяха предпремиерно показани на провелия се през почивните дни Първи кръг на Български шампионат на затворен маршрут Писта Литекс Велико Търново.

Автомобилите Great Wall Hover и Steed на компанията бяха използвани за официални автомобили на състезанието.

Двата модела предизвикаха сериозен интерес сред публиката на автомобилното състезание, а от компанията разкриха техническите характеристики на возилата.

Цените им все още се пазят в тайна, но от Great Wall подчертаха, че автомобилите им ще "предложат на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене".

Hover:

Дължина: 4649 мм
Широчина: 1810 мм
Височина: 1745 мм
Междуосие: 2700 мм
Мин. пътен просвет: 194 мм
Преден/заден ъгъл на заход: 30/24°
Обем на багажника: 810-2074 л.
Обем на резервоара: 70 л.

Двигател

Бензинов редови 4 цилиндров, 2,4 литров, с два горни разпределителни вала и електронно управление на запалването.
Мощност 136 к.с. 
Максимален въртящ момент 200 Нм.
Максимална скорост на движение 171 км/ч.

Steed:

Дължина: 5040 мм
Широчина: 1800 мм  
Височина: 1730 мм
Междуосие: 3050 мм   
Мин. пътен просвет: 194 мм
Преден/заден ъгъл на заход: 30/24°
Обем на багажника: 1000 л.
Обем на резервоара: 70 л.

Двигатели

Бензинов редови 4 цилиндров, 2.4 литров, с два горни разпределителни вала и електронно управление на запалването.
Мощност 136 к.с.
Максимален въртящ момент 200 Нм.
Трансмисия - 5 степенна.

Дизелов редови 4 цилиндров common-rail, 2.0 литров с турбо-компресор с променлива геометрия.
Мощност 150к.с. 
Максимален въртящ момент 310 Нм
Трансмисия - 6 степенна.

Както вече знаете строежът на завода,  където ще се произвеждат моделите на китайската марка Great Wall, е в напреднал стадий и се очаква да започне производство през втората половина на 2011 г. Заводът ще стартира с производството на малък пътнически автомобил Voleex, високопроходим SUV Hover и пикап с единична и двойна кабина за пътниците Steed.

Капацитетът на завода ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Автомобилите, които ще произвеждат у нас са предназначени за пазара на Европейската общност и другите пазари в цяла Европа, и отговарят на всички европейски стандарти и изисквания, твърдят производителите.

0 от 500
  • #52
    5 rate up comment 5 rate down comment
    BG ( преди 14 години )
    А какво ще си купиш?
  • #51
    22 rate up comment 25 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Като глава на четеричленно семейство, който спестява горе долу по 2-3 хил на година, мога да ти кажа, че последното нещо което ще направя, е да си купя е китайски семеен автомобил с 2 литров мотор :))), не за друго, а заюото нямам 20-30 хиляди за изхвърляне и семейството ми е прекалено ценно, за да рискувам живота му в някое творение на китайската инжинерна мисъл :)))
  • #50
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Ime ( преди 14 години )
    Веско не би трябвало да очакваме чудо от нещо ново, да. Но да не забравяме, че тези автомобили съвсем не са нови...просто тук са такива..
  • #49
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Веско ( преди 14 години )
    Наистина никъде не съм прочел нищо за разхода на гориво,но......ще видим Всяко едно начало е трудно и едва ли можем още в началото да очакваме чудеса от тия коли и все пак радвам се че нещо такова се случва у нас.Успех на Литекс моторс
  • #48
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Нейко_Д ( преди 14 години )
    ами доколкото разбирам тези автомобили не са за спортен екстремизъм ами за удобство и комфорт срещу адекватна цена. т.е. ако сте състезател хвърчащ с 200км/ч по Тракия, то Great Wall не е за вас. Но ако сте глава на четиричленно семейство, в което едвам спестявате 2000лв на година след всичките ежедневни разходи за деца, учебници, данъци, жена и море и все пак искате и вие да се почувствате щастлив от това, че работите здраво и че може да си купите хубава и нова кола, то защо не.
  • #47
    14 rate up comment 9 rate down comment
    niks ( преди 14 години )
    Всяко такова начинание е добро дошло за българската изтощена икономика. Единственият проблем е, че в това нещо пръст има Гриша Ганчев, който видяхме как си купува мачовете в А футболна група. Дано и тук да не подкупва държавни учреждения, фирми и др. за да купуват тези коли. Нека пазара да покаже дали наистина са добри
  • #46
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Tsonev ( преди 14 години )
    Към господина който беше писал нещо за 5-6 специалисти механици - ти мой човек си един типичен БГ "оптимист", съветвам те да се затвориш у вас, да си легнеш на леглото и да чакаш тавана да падне. А относно това колко хора ще работят в завода......... можеш да заповядаш да ги преброиш но като ти гледам изказването си мисля че не можеш да броиш до толкова
  • #45
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Taso ( преди 14 години )
    Браво най-накрая нещо добро да се случи в тази страна. Дано наистина цената да е конглокентна.
  • #44
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Ime ( преди 14 години )
    Пешо тези коне може да са достатъчни на твоето мицубиши, но това са големи коли, тежки, с голямо челно съпротивление...Съотношението някак си не се получава...ще се получи трудно повратлива кола, която ще гори доста, защото двигателят е голям, но няма мощност за да тегли купето, хеле и товар ако има. Карал съм Дъстър, 115коня, и не беше зле, но все пак не беше особено пъргав. а той е и малко по- малък от Ховър и Стийд. Може и да не съм прав, но...
  • #43
    11 rate up comment 5 rate down comment
    интересни са ( преди 14 години )
    На нещо ново и на малко прасе не се радвам щото не знам каква *** ще излезе след 2-3 години ще видим какво е