IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Представиха две китайско-български коли

Great Wall Hover и Steed се разкриха на писта Велико Търново.

Представиха две китайско-български коли

Два от автомобилите, които компанията Литекс Моторс ще произвежда край гр. Ловеч, бяха предпремиерно показани на провелия се през почивните дни Първи кръг на Български шампионат на затворен маршрут Писта Литекс Велико Търново.

Автомобилите Great Wall Hover и Steed на компанията бяха използвани за официални автомобили на състезанието.

Двата модела предизвикаха сериозен интерес сред публиката на автомобилното състезание, а от компанията разкриха техническите характеристики на возилата.

Цените им все още се пазят в тайна, но от Great Wall подчертаха, че автомобилите им ще "предложат на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене".

Hover:

Дължина: 4649 мм
Широчина: 1810 мм
Височина: 1745 мм
Междуосие: 2700 мм
Мин. пътен просвет: 194 мм
Преден/заден ъгъл на заход: 30/24°
Обем на багажника: 810-2074 л.
Обем на резервоара: 70 л.

Двигател

Бензинов редови 4 цилиндров, 2,4 литров, с два горни разпределителни вала и електронно управление на запалването.
Мощност 136 к.с. 
Максимален въртящ момент 200 Нм.
Максимална скорост на движение 171 км/ч.

Steed:

Дължина: 5040 мм
Широчина: 1800 мм  
Височина: 1730 мм
Междуосие: 3050 мм   
Мин. пътен просвет: 194 мм
Преден/заден ъгъл на заход: 30/24°
Обем на багажника: 1000 л.
Обем на резервоара: 70 л.

Двигатели

Бензинов редови 4 цилиндров, 2.4 литров, с два горни разпределителни вала и електронно управление на запалването.
Мощност 136 к.с.
Максимален въртящ момент 200 Нм.
Трансмисия - 5 степенна.

Дизелов редови 4 цилиндров common-rail, 2.0 литров с турбо-компресор с променлива геометрия.
Мощност 150к.с. 
Максимален въртящ момент 310 Нм
Трансмисия - 6 степенна.

Както вече знаете строежът на завода,  където ще се произвеждат моделите на китайската марка Great Wall, е в напреднал стадий и се очаква да започне производство през втората половина на 2011 г. Заводът ще стартира с производството на малък пътнически автомобил Voleex, високопроходим SUV Hover и пикап с единична и двойна кабина за пътниците Steed.

Капацитетът на завода ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Автомобилите, които ще произвеждат у нас са предназначени за пазара на Европейската общност и другите пазари в цяла Европа, и отговарят на всички европейски стандарти и изисквания, твърдят производителите.

0 от 500
  • #12
    61 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти май изобщо не си запознат с двигателите на този тип автомобили, ама що ли не вземеш се поровиш да видиш всичките пикапи и СУВове на американския пазар с какви кубатури са и какви коне на тях? Це;та не е да "извлечеш" коне и да спортуваш с тази кола, а максимално да пазиш двигателя, за максимален пробег и живот.
  • #11
    62 rate up comment 5 rate down comment
    Б12 ( преди 14 години )
    Защо да няма пазар за такива коли?!? Напротив, има доста голям пазар за автомобили от ниският ценове клас! Щом за Дачиите има пазар, не виждам причина и нашите автомобили при добра цена да са доста търсени!
  • #10
    16 rate up comment 60 rate down comment
    bibio ( преди 14 години )
    ИЗВНЕТЕ НО ТОВА СИ НАПРАВО РЕКОРД ДА ИЗКАРАШ 136 К.С. ОТ 2.4Л.ТЕ СИ МИСЛЯТ 4Е Е 1991 ГОДИНА,НЕ 2011.ТИЯ "КОЛИ" СА ПАЛЕН ПРОВАЛХААХАХХАХАХ
  • #9
    79 rate up comment 5 rate down comment
    Китай ще е новият ( преди 14 години )
    Световен Лидер най-късно до 2020 година ! След като за тяхния пазар се бутат всички от ЕС ,та до САЩ, редно и ние нещо да осетим. Успех на Литекс моторс !
  • #8
    57 rate up comment 6 rate down comment
    Даниел ( преди 14 години )
    За третият пазар и за нас са добре. Ние пътища нямам, сега за нас това е супер.
  • #7
    26 rate up comment 35 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Ккато е написано по-долу, това с адоста стари технологии...Италианците ползваха 2,4 JTD common rail за Libra още през 2001-2002 , като извадиха от него 140 и 150 к.с.
  • #6
    35 rate up comment 46 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тоя бензинов двигател от коя година е?! Дали отговаря на еко-нормите!? Аз, честно казано, не вярвам тия модели да имат успех. Много искам в БГ да се произвеждат автомобили! Но да е нещо по-съвременно. А това са технологии отпреди 20 години. Все си мисля, че ще стане като с Роувър. Стари модели, висока цена- никакъв интерес...
  • #5
    97 rate up comment 7 rate down comment
    titto ( преди 14 години )
    aide neshto polojitelno v taq Bulgariq
  • #4
    47 rate up comment 15 rate down comment
    БТК ( преди 14 години )
    То и 140 к.ц. няма,ама айде!Успех с продажбите!Дано да има пазар за такива коли у нас!
  • #3
    68 rate up comment 4 rate down comment
    penev ( преди 14 години )
    това май е двигател на Mitsubishi - 4G63..., което може да бъде само плюс, тъй като е доста разпространен.