Също така има фенове на някой марки,които за нищо на света не биха казали лоша дума за любимата марка.Ако ще по цял ден да са пред сервиза.Познавам доста такива личности и им се чудя.Колата повече е ремонтират отколкото карат,а като ги питам каква кола ще си вземат като продадат тази ми казват някой модел от същата марка.а за това хората оценяващи автомобила не трябва да са собственици,а независими оценители.
Истината е да се направи нещо подобно на 100 000 км тест на Аутобилд.Само,че се прави от няколко независими медии.Примерно 5 и всяка медия ползва колата по 20000.Накрая всеки показва резултатите,които се обобщават и се дава оценка.С тези анкети всичко е ала-бала.Все едно да анкетираш качествата на БМВ в някой клуб на марката или да направиш анкета за Голф в Перник.Анкетите са много манипулируеми,за да могат да дадат някаква представа относно качествата на автомобила.
Аз затова и споменах тестдрайвовете в тоя сайт. Бях написал един много подробен, с хвалби и забележки по моята кола, като се опитах да дам реални оценки за качествата и. След това го изтрих по една много сериозна причина. Противниците на тая кола и на мен в частност, четат през редовете. Цитират някои неща, които мисля за моята кола, но в същото време си затварят очите нещата, които казвам против нея. Изкараха ме сектант. Нима аз трябва само да плюя колата си, която не ми е създавала никакви проблеми десетки хиляди километри години наред? Аз не разбирам така нещата. Такива подробни на моя личен тестдрайв рядко срещам в тоя сайт, дори от хора, които претендират да имат стотици хиляди километри зад гърба си. Точно поради тая причина казах, че ако тая класация е подобна на мненията от тестдрайвовете в Аутомедия, тя е пунта мара. Ето, пак се намери някой да ме опровергае, че това не били тестдрайвове, а анкета. Но нали точно тия тестдрайвове в този сайт са от типа анкета? Даваш няколко оценки за комфорт, поведение на пътя, качество и други неща и накрая пишеш плюсове и минуси. След това по желание интелигентните хора написват подробно доводите си за своите оценки. Точно по подобен начин вероятно са постъпили и в тая анкета на острова. Накарали са може би произволни хора да попълнят анкетен лист( най вероятно по интернет), подобен на тоя в Аутомедия. Естествено, това е било по желание, а не на сила. И тук е така. Всеки пише по желание тестдрайва си. Никой не го е хванал за врата да казва точното си мнение. И не съм съгласен, че тесдрайв и анкета са толкова различни понятия, що се отнася до автомобилите. И при тестдрайва и при анкетата е необходимо да си карал известно време тая кола, за да изкажеш мнение по въпросите, които ти задават. Точка по тоя въпрос, надявам се интелигентните хора да са ме разбрали. Що се отнася за топ 100 бих пояснил, защо поставих тоя въпрос. Това е така, защото един Форд Ка old може да е на 100-но, последно място в класацията, но реално зад него има поне още 500 некласирани модела, които се движат по пътищата. Затова зададох въпроса. Аджаба, да хулим ли Форд при това положение или да пляскаме, че почти всичките му модели са в тия класации? Все пак, първите две места по продажби на острова се заемат от два модела на Форд. Ако наистина хората бяха недоволни, щяха да ги пратят в десета глуха и никой дори нямаше да се сети за израза, че най-хубавият Форд е продаденият. Надявам се, пак интелигентните хора да са ме разбрали. Чудя се, защо човек трябва да пише толкова редове, за да изкаже мнение, което би трябвало да излезе от мозъка на всеки непристрастен автофен?
Много просто - всеки дава мнение за неговия си автомобил. Точно затова наистина са много противоречиви изводите, тъй като на всеки критериите, очакванията и изискванията са различни.
Абсолютно несериозна класация.Много малка е статистическата извадка.Не става на въпрос по какъв критерий и как са избрани тези 23 000 гласуващи.Как се е гласувало-за 1 или няколко модела и т.н. Пълен ***. Английска му работа.