IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови подробности за Toyota FT-86

Вече е известна детайлната информация за новото купе със задно предаване на Toyota.

Нови подробности за Toyota FT-86
Британското издание Autocar публикува повечето технически данни на модела, разработван съвместно със Subaru. Серийната версия на колата ще бъде произведена на базата на концепцията FT-86 II, представена през март в Женева. Тогава представител на Toyota заяви, че концепцията съответства 95% на серийния модел.
 
 
Дължината на купето на Toyota е 4235 мм, широчината 1795 мм, височината 1270 мм, а разстоянието между осите е 2570 мм. Според предварителните данни на производителя, собственото тегло на купето ще бъде 1100 кг. Това е с около 200 кг. по-малко от собственото тегло, примерно на  VW Scirocco с двулитров турбодвигател.
 
Предното окачване на купето на Toyota ще бъде стандартен тип McPherson, а отзад окачването ще е многораменно. Toyota FT-86 ще бъде с електроусилване на кормилната система, ще има самоблокиращ се диференциал и лети джанти с размер 18 цола още в базисната си версия.
 
Двигателят на спортното купе ще бъде двулитров „boxer” от Subaru, който ще се комбинира с механична скоростна кутия с 6 степени. Купето на Toyota ще се продава на някои пазари и с автоматична трансмисия, също с 6 степени, като в този случай ще има възможност и за превключване на скоростите с лостчета под волана.
 
 
Двигателят от Subaru е със система за директно впръскване на горивото и управление (ECU) разработено от Toyota. При създаването на цилиндровата глава на агрегата участие има и Yamaha. Все още обаче, никой не съобщава характеристиките на двигателя, не са известни точната мощност, максималния въртящ момент нито разхода на гориво.
 
 
Според неофициални данни, мощността ще е около 200 к.с., а ускорението от място до 100 км/час ще бъде за около 7 секунди. Очаква се максималната скорост на новото купе на Toyota да не е по-ниска от 225 км/час.
 
От японската фирма все още твърдят, че разработката на Toyota FT-86 трябва да завърши в средата на тази година. Продажбите на новия модел би трябвало да започнат от първата половина на следващата година.
 
 
Спортният автомобил ще се предлага в две степени на оборудване. Отново според предварителни и неофициални данни, цената на автомобила в Европа ще започва от около 30 000 евро.
 
Както е известно, аналогично купе ще се продава и с марката на Subaru. Според непотвърдени информации, външният му вид ще е близък до този на Toyota, като разликите ще са само в оформлението на предната част, различната радиаторна решетка и фарове. Говори се обаче, че версията на Subaru ще бъде с по-мощен двигател, който ще предлага около 260 к.с.
 
0 от 500
  • #33
    3 rate up comment 6 rate down comment
    zz ( преди 14 години )
    Този двигател нещо не ме впечатлява.Според мен това е много стара разработка.2.0 турбо,а само 200 коня е вече демоде.Пак ще спомена Hyundai Veloster,но 1.6 турбо му е 208 коня,извинявайте Toyota и Subaru!И бас ловя,че корейката ще е по-икономична,въпреки няколкото килограма повече.
  • #32
    2 rate up comment 6 rate down comment
    zz ( преди 14 години )
    Не,че омаловажавам няколко годишните мъки на Тойота и Субару,но теглото не е чак толкова по-ниско от останалите.От Scirocco може,но в този клас Hyundai Veloster тежи 1172 кг.,при това е по-висок http://***.carfolio.com/specifications/models/car/?car=228888 Така,че няма някаква уникалност в тази тойота.
  • #31
    2 rate up comment 4 rate down comment
    zzz ( преди 14 години )
    hahahah ti si mn prost :D bratle !!!!
  • #30
    5 rate up comment 2 rate down comment
    4wd ( преди 14 години )
    Оги,по всичко си личи, ,че не си ходил и в казармата, иначе щеше да знаеш какво означава думата"Дезактивация"и ако все пак има и други които не знаят, ето:съвкупност от мероприятия, които се провеждат за отстраняване на радиоактивните вещества от замърсени: техниката, МПС, сгради, съоръжения и др.Методите биват: механичен,химичен,физичен,сорбционен,йоннообменен и т.н.
  • #29
    4 rate up comment 7 rate down comment
    E ( преди 14 години )
    2 литра,а само200 коня,че и за 7 сек. до 100.Нещо тегава ми се вижда!И боксерите само теория са добри мотори.Практиката показва да стоиш на страни от разните инженерни странности.
  • #28
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Д ( преди 14 години )
    Оги, върни се в 7 клас, посипи се с прах и си прочети учебника по физика. Повярвай ми, братле: но Орлов мост мръсотията, водеща до ракови заболявания, е много по гнусна от тази, която можеш да събереш където и да е по развитите страни като Япония.
  • #27
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Оги ( преди 14 години )
    За 30 000 евро ?! Радиоактивна?! Благодаря!!! Очаквайте скоро и резервните части на японските коли да са с повишена радиация...лошото е че като започнат да идват на българския пазар, няма кой да ги провери...но все пак има начин да се разбере, особено ако на дамите, които карат малки японски коли им поникнат бради, мустаци и им се съединят веждите!!!
  • #26
    6 rate up comment 4 rate down comment
    night_pz ( преди 14 години )
    Ако ги нямаше ауспоховете тръби трудно щях да се ориентирам кое е отпред, кое отзад. Готина е!
  • #25
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Subaru, vzela dala,triabva da se orientira6.
  • #24
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Сънчо ( преди 14 години )
    Аз ще избера субаруто пред тойотата. Сега карам 2.5 Т двигателя им и ме кефи така,че мога да си представя удоволстжието от 260 коня