IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият трицилиндров двигател на BMW e готов

BMW показа новия си трицилиндров двигател на рекламно видео, макар да няма официално потвърждение за производството му.

Новият трицилиндров двигател на BMW e готов
Двигателят е от така нареченото семейство „The new BMW EfficientDynamics Engine family”. Новият трицилиндров двигател ще има работен обем от 1.5 литра, като всички бъдещи двигатели на BMW ще бъдат с обем от 500 см3 на един цилиндър.
 
 
Той ще бъде с новата система на променливо газоразпределение Valvetronic, ще има директно впръскване на горивото под особено високо налягане и ще има една турбина, но с два вида лопатки.
 
След двигателят с три цилиндъра ще бъде пуснат и двигател с обем 2.0 литра и 4 цилиндъра, съставен от същите модулни елементи.
 
Новият двигател с три цилиндъра може да се монтира на различни платформи, което дава възможност да се монтира на новото поколение на Mini и на бъдещия автомобил с предно предаване на BMW.
 
 
Бъдещият четирицилиндров двигател също ще може да се монтира на Mini. Източници от BMW заявяват, че все още няма решение за монтиране на трицилиндровия двигател на следващото поколение на 3-Series, но прогнозите са, че това няма да се случи.
 
Разходите за адаптиране на двигателя за надлъжно монтиране и очакваното неодобрение на потребителите за монтиране на толкова малък двигател на относително голям автомобил, са главните причини този двигател да бъде предвиждан само за монтаж на бъдещия модел с предно предаване.
 
0 от 500
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какъв Splash пък вкара ти?С KIA Picanto не са в един клас. Сравни KIA Picanto и Сузуки Алто и ела пак да си говорим! Показателите са им почти идентични на книга,но в реални условия нещата са в полза на Сузуки.Ако не вярваш гледай тук реалните разходи:http://***.spritmonitor.de
  • #25
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А Suzuki Swift е дори по-зле.Най-икономичния Swift 1.3 харчи повече (6.2/100) от кола в по-горния клас и с несравнимо по-мощен двигател,Hyundai i30 1.4 (6.1/100).http://***.suzuki.bg/automobiles/Swift/characteristics и http://***.hyundai.de/pages/modelle/i30/emission.html А при Swift 1.6 спрямо i30 1.6 картинката за японката става много зле,7.1 срещу 6.5!А ако i30 e версия blue,Hyundai направо унижават Suzuki.Нормално.
  • #24
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Аз да ви кажа,важно е кой прави колата.Suzuki са много зле.Вижте им техния Splash 1.0 среден разход 5.0/100.И после вижте KIA Picanto 1.0 среден разход 4.2/100,а е по-мощен и с по-добър въртящ момент.На Пикантото и 4 цилиндровия 1.25 харчи по-малко (4.5/100) от 3 цилиндровия на Suzuki Splash 1.0 (5/100).Така,че много е важен производителя.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    TI ( преди 14 години )
    Кой VW Beetle е имал 3 цилиндъра , че не разбрахме?Тъпчо,стана за смях!А пубреските изцепки "имам такава кола и съм много доволен" вече дори не ги четем.Филмът "Усещане" не си го гледал.Всеки път едно и също пишеш,само марките сменяш.Първо вземи книжка,после се прави на "доволен собственик",селянин!
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    i aigo i c1 i 107 sa ednakvi motori ... ednakvo izglejdashti i v ednakvi zavodi se pravqt ..... normalno e da imat identichni harakteristiki i rezultatimai ti ne znaesh za kakvo govorishmai ne samo za 3 cilindrovite iskash da kajesh neshto a za nechetniq brouy cilindri shoto i porsche imat 3 cilindara verno che sa mnogo stari i sa za vw t1 i beetlekoito sa edni ot nai zdravite motori s vazdushno ohlajdane i to mai govorish na izust
  • #21
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе момче стига приказва глупости!Имам Сузуки Суифт и много добре знам как върви и какъв разход има. Май ти си този дето не четеш! Това е един от най-безпроблемните двигатели и добри двигатели.Произвежда се повече от 20 г. и няма,повтарям НЯМА проблеми с него и никога не е имало.Чети мненията на собствениците,статистики,тестове,резултатии ми кажи какво му има на мотора.Среден разход 5/100,184 хил.км.реални на 12 г. кола.Само консумативи и нищо друго не е пипано.Тръгнал да ми говори той...
  • #20
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Нито един свестен 3 цилиндров мотор няма до момента.Най-малко *** на Сузуки.На тестовете всички три цилиндрови дръгни харчеха с малко повече от 4 цилиндровите.А за динамика и шум просто са отвратителни,все едно кафемелачка.Най-зле бяха С1/Aygo/107.Четете,не пишете на изуст.
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Всички се ориентират вече към 3 и 2 цилиндрови мотори. Обаче на мен ми се струва, че тоя мотор може би ще се ползва в постоянен режим като генератор в някой бъдещ хибрид. Нещо от рода на Volt и Ampera.
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ровър е пълен провал не само за БМВ, но и за всички,които са ги купували,а те не са малко.Дано Тата да има успех с тях!Колкото до 4х4 технологиите на двете компании се различават така,че се съмнявам баварците да са взели нещо от тях.
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Da viarno e!