IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар

Chevrolet Volt може да измине с един резервоар 1600 км, твърди Тони Росауац, директор на проекта Volt.

Chevrolet Volt - 1600 км с един резервоар
По време на конференция в Ню Йорк, той казва, че клиентите закупили модел 2011 на Volt сами са открили тази възможност. Те споделят, че само на електроенергия изминават около 64 километра, а потреблението на гориво варира от 2.5 до 6.3 литра на 100 километра в зависимост от пътните условия и от режима, в който работи колата.

Когато колата стартира, първоначално тя се движи само на електроенергия. След като капацитета на акумулаторите се изчерпа, в действие влиза и бензинов двигател, който зарежда чрез генератор акумулаторите.

Volt, също така, може да се движи с помощта на двигателя с вътрешно горене, въпреки, че батериите му са напълно заредени. Така, ако живеете на 50-100 или повече километри от голям град, може да шофирате "на бензин", докато навлезете в населеното място, и там да използвате капацитета на батерията.
 
 
Според производителите, това постижение прави Volt изключително практичен автомобил за ежедневна употреба. Според Autodata Corp., досега за първите три месеца на годината са продадени в САЩ 1210 броя от Chevrolet Volt. Автомобилът ще бъде на пазарите в Европа от ноември месец, като цената му ще започва от 41 950 евро.
 
 
Също от ноември, на пазара ще бъде и Ampera, версията на Opel/Vauxhall която е близнак на Volt, но която ще има по-висока цена с около 1000 евро в сравнение с Volt. Ampera има комплект от литиево-йонни батерии с капацитет 16 kWh, с които колата може да измине от 40 до 80 км, в зависимост от начина на експлоатация и от пътните и климатични условия. След това в действие влиза споменатия бензинов двигател за зареждане на акумулаторите.
 
 
Малко странна е политиката на GM, в Европа едновременно да бъдат пуснати на пазара версиите на Opel и на Chevrolet.
0 от 500
  • #33
    2 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Пубертетчо, защо БМВ гонят японците в модерните технологии? Защо японците правят най-добрите хибриди и продават най-много ,и клиентите са доволни най-много, а БМВ го играе Catch up, ако ме разбираш какво искам да ти кажа!
  • #32
    5 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Тъпчо, ти си толкова назад, че дори не знаеш,че всички нови автомобили поемат енергията на удара и се смачкват много повече от старите кошари, но ти понеже караш стари кошери , няма как да знаеш това.Млъкни,че ще ти се смеят хората, които разбират. Това не ти е селското или кварталното кафе в Обеля да се лъжете, защото всичките сте еднакво неуки. Да видим тази статия, НО НЯМА СЕРИЙНО БМВ 3 СЪС СРЕДЕН РАЗХОД 3.4/100КМ.!!! СТАТИИТЕ СИ ГИ ЧЕТИ,НО ТАКОВА БМВ НА ПАЗАРА НЯМА!
  • #31
    6 rate up comment 4 rate down comment
    BMW-Technology ( преди 14 години )
    kakvi tehnologii v aziq xa te samo menteta pravqt a toq LEXUX e pulen glupak kato sanuva i pochva da si razkazva fantaziite v forumite sigurno bashta mu kara nqkoq honda ot oneq deto podut ime tip flintstone xa xa xa
  • #30
    3 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Да, и ги купуват със същите долари, с които ги купува и Мазда..
  • #29
    7 rate up comment 4 rate down comment
    BMW-Technology ( преди 14 години )
    ax kakuv si smeshen sigurno si nqkakvo lapence fen na burzi i qrostni i se kefish na need for speed i si vqrvash ,che sa mnogo dobri xa xa xa zatova edin priqtel kato go udariha leko i toyotata mu beshe smachkana do neuznavaemost xa xa xa glupak a da ne kazvam ,che FIAT imat po zdrava konstrukciq ot koqto i da e bila aziatska kola mejdu drugoto v saita na BMW ima publikuvana statiq za takiva maloumnici kato tebe ,no qvno chetesh samo za tova koeto mechtaesh da stane :D
  • #28
    6 rate up comment 5 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    Тия новите технологии дето ги купуват само китайците
  • #27
    6 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Тъпчо, прочел съм го това още преди ти да си го чел, селчо! Я отвори на БМВ сайта и виж колко разход му дават германските технологици, че самите те не признават разход 3,4/100км. , защото това не е СРЕДЕН РАЗХОД, А ШОФИРАНЕ С ЦЕЛ НАЙ-НИСЪК РАЗХОД,***! Дори БМВ посочват среден разход 4.1/100км.!!!! Поне на БМВ вярвай, ако не искаш на мен, *** и упорит ***! Не правиш разлика между среден разход и разход при икономично шофиране! Ти знаеш ли изобщо какво значи среден разход по критериите.
  • #26
    4 rate up comment 9 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Немската сила СА номер 2 в машиностроенето,защото самата немска сила използва японски роботи в машиностроенето си! Японските коли са номер 1, защото са най-здрави, защото са най-безпроблемни и клиентите са доволни от тях, защото се купуват и са по-търсени, защото са светлинни години пред всички немски старовремски технологии с тракащи дизелчета, защото немците именно сега се опитват да гонят японските хибриди, които с аномер 1, а не обратното. Всички нови технологии се задават от японците!
  • #25
    8 rate up comment 5 rate down comment
    BMW-Technology ( преди 14 години )
    glupak nauchi se da chetesh do kraq maloumniko i mejdu drugoto nemskite koli sa nomer 1 ne kato ime ,a kato vsichko ako stavashe duma za ekonomichno shofirane shtqhme da karame velosipedi durvodeleco BMW se zanimava predimno pechelivshi modeli i tova ,che avtomobil s 160 konski sili postiga sreden razhod 3.4 na 100 shte im izbie parite mnogokratno za glupaci kato tebe koito ne razbirat i se kefqt na igrite vse oshte i vqrvat v chudesa tova Nemskata sila vinagi shte sa nomer 1 vav mashinostroenet
  • #24
    8 rate up comment 7 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    лексусче стига с лъжите, лексусче