IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Astra със Start/Stop система

160 к.с. и 350 Нм изискват средно по 4.5 л / 100 км.

Opel Astra със Start/Stop система

Opel Astra вече се предлага със система Start/Stop, която е част от опционалното оборудване ecoFLEX Technology Package.

Системата, която "изключва" двигателя, когато автомобилът е в покой, се интегрира на борда на Astra 2.0 CDTI с ръчна трансмисия, мощност 160 к.с. и максимален въртящ момент - 350 Нм.

Според информацията еко системата намалява потреблението на гориво в града (където ефективността й е най-изявена) с 13%, или с около 0.8 л / 100 км.

В комбиниран цикъл на движение, системата Start/Stop намалява средното количество на емисиите на CO2 на версията на Astra с пет врати от 129 на 119 грама на километър, a разходът на гориво се снижава от 4.9 на 4.5 литра на 100 километра. При комбито Astra Sports Tourer стойности са съответно 4.7 л / 100 км и 124 гр/км, при 5.1 л / 100 км и 134 гр/км при стандартната версия.

Системата работи автоматично и се активира в момента, в който водачът премине на неутрална предавка и отпусне педала на съединителя. При натискането на най-левия педал, двигателят отново се стартира. Системата може да бъде изключена/включена ръчно, чрез бутон на таблото. Цената й е 300 евро.

От Opel заявяват, че към пролетта на 2012 година ще предлагат Start/Stop функция за 34 свои модела. Към момента системата е налична при Agila, Corsa и Astra.


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    А защо трябва да са внесени в България, за да кара някой тия модели? Човекът може да не живее тук. Освен това всяка фирма си организира тестдрайвове при представяне на новите си модели. Знаеш ли, може би е някой от поканените :) Обиждаш, без вероятно да познаваш човека и това, с какво се занимава и къде живее.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Лъжеш ***!Да бе се обадил на вносителите,поне да провериш.Изобщо няма внесена 1.6 бензин,само 1.4.А от дизелите има само един модел 1.7 ниската мощност.Селянин!
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    опелджия ( преди 13 години )
    Колега остави ги, те тук всички много разбират и много са видяли. Карал съм почти всички нови опелски двигатели и това, което прочетох в Аутобилд са тотални глупости. Точно за напомпаните 1.4 и 1.6 са писали прелюдий ... а те нямат сила да си кажат заглавието. Това са най измъчените двигатели, които съм виждал някога. При дизелите ситуацията е крайно различна ... направо съм очарован от новите им дизели и това, което са постигнали там.
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    mareapower ( преди 13 години )
    Извинявам се, че не говоря по темата, но анонимния ме изнерви... Момче, не бяха ли съшите тези журналисти от Автобилд, които определиха този двигател 1.3 CDTI за двигател на годината през 2005г. И нещо от опит, мои приятели, чиито коли са с този двигател, не са казали и една лоша дума до сега. Айде, извинявам се пак, че не е по темата, но когато се говорят глупости посока ФИАТ се ядосвам.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Всичко е изчислено. Затова и тая надценка от 600 лева, която вероятно ще се избие чак след 50 000 км и то ако автомобилът не ходи на дълъг път. При Мазда няма стартер, а коляновият вал спира по точно определен начин. След това чрез подаване на искра, отново заработва на момента. Няма стартер, няма разход на енергия от акумулатор.Но когато се прави нещо, се прави да работи достатъчно дълго. Затова и цената е висока.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Alo Alo ( преди 13 години )
    Системата Старт/Стоп е ефективна,задавам си въпроса какво ще стане със стартера и следващите по веригата помпа и тн,от включи изключи!?Дали разхода който ще падне ще компенсира ремонта на частите учстващи в паленето?Дали е правен такъв анализ и ако нека някой сподели,който е спец в сервиза,моля всезнайковците да си запазят мнението за тях!
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    hristov ( преди 13 години )
    Tezi astri i vaob6e opel vse pove4e se izlagat i s fal6ivi xarekteristiki i reklami do nikade ne stigat prosto stra6no mnogo defekti na novite modeli i za tezi pari prosto ne si zaslugavat za razlika ot stariat opel koito pone be6e dosta zdrav ako ne drugo govoria do kam 92-93 ot tam natatak Ekoteci i gluposti prosto mnogo se izlagat i razxoda na gorivo da go davat i s razxoda na maslo i akumulatori
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А какъв е разхода на акумулатори ?
  • #6
    6 rate up comment 7 rate down comment
    ... ( преди 13 години )
    не знам защо i30 така ти бърка отзад,майка някой ти е дял ляв мигач и оюще не можеш да го прижевееш.Понеже си фен на тази марка,погледнах в YouTube и видях как едно i30 направи за смях Golf 5,през 2008 не бяха чували за Golf 6.Особоно по отношение на недозавиването.Още там се вижда колко е зле голфа.VW така ли не оправиха този проблем?Или те толкова могат.
  • #5
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    A,ZA I30,NI6TO NE PI6AT,***.