IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Сервизна акция за VW Jetta в САЩ

Volkswagen Америка съобщи за сервизна акция засягаща новия седан Jetta.

Сервизна акция за VW Jetta в САЩ
Става въпрос за новото поколение на автомобила, от което в сервизите ще трябва да отидат 71 000 коли, продадени в САЩ и Канада. Според представител на фирмата, проблемът е в електроинсталацията на колата.
 
 
Автомобилите засегнати от сервизната акция са произвеждани между март 2010 и март 2011.
 
Според представители на Volkswagen в сервизите ще бъдат направени промени в кабелите, които засягат алармата и клаксона. От VW съобщават, че ще започнат да информират собствениците на автомобили от споменатата серия от следващия месец за сервизната акция, като кампанията ще започне от края на април.
0 от 500
  • #161
    11 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 13 години )
    изпаднал си в дълбока заблуда
  • #160
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    По-принцип ... има защо ... не там е работата... целта определено не е постигната... с тези 60 км на ток и 400 с пълен резервоар до никъде няма да стигнеш ..НЕ знам колко киловата ток са нужни за едно денонощие за да зареди батериите, но определено не съм сигурен, че излиза по-евтино ... все пак нека някой каже, аз утре на сутринта ще прочета!Сега ви пожелавам лека и безаварийна !!!
  • #159
    3 rate up comment 11 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 13 години )
    Мафия, ами питай тези от БМВ и Мерцедес деео сега лицензират хибридни технологии от GM :DИма ли смисъл автомобила да харчи по-малко, да има в пъти по-ниски емисии, да се движи безшумно и плавно, без да придърпва когато се сменят преадвки? Явно има.
  • #158
    13 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 13 години )
    имаш ли добър ДБГ, за какво ти е да си товариш колата с батерии и елмотори???
  • #157
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    1-2 години казах ... не днес .. не утре..., а знае ли човек .., но ми направи впечатление, че докато японците си скъсаха *** да мисля безсмислени хибриди и електрокари ... немците и пръста не си мръднаха и вярвам, че има защо...и от французите не съм чул нещо впечатляващо за хибриди...
  • #156
    4 rate up comment 14 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 13 години )
    Ех, Георги, Георги...Японците и във водородните двигатели (всъщност горивни клетки) са много по-напред - разрови само в Гугъл за Toyota FCHV-adv и ги сравни с жалките опити на БМВ да използва ДВГ с водород.
  • #155
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Не ми обяснявайте на мен за болтове... и отваряне на двигателя.. и за пространство ... да има пространство, но то не е използвано рационално!!!Още нещо ... докато японците се опитват да създадат перфектния хибрид... от Мерцедес даже не си правят труда да правят подобни неща.. за какъв *** му е на някой 60 км на електричество и още 400 на бензин .. Истината е във водородните двигатели ... и до 1-2 години ще четем пак статии и ще си пишем пак такива неща.. Тогава ще видите къде е Германия и Япони
  • #154
    1 rate up comment 15 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 13 години )
    Хайде, немците все пак се държат, но какво стана с англичаните, американците, французите, дори чехите? Апропо, костенурката на ФВ е краден дизайн от Татра, знаете ли? И Фери Порше е бил изпечен крадец на идеи.
  • #153
    0 rate up comment 15 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Това е интересен въпрос :)
  • #152
    1 rate up comment 15 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 13 години )
    Анонимен, не е тайна че японците са се учили на автомобилостроене от по-напредналите от тях през 40-те и 50-те години. Проблемът е защо по-напредналите от тях за вече доста по-назад от 80-те насам :)