IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Cadillac отново се цели в премиум сегмента на Европа

Cadillac предприема трети опит през последните 15 години да се намеси по-съществено в пазара на луксозни коли в Европа.

Cadillac отново се цели в премиум сегмента на Европа
Това ще стане с два нови модела в променен стил. „Единственото нещо което можем да направим в Европа е да се опитваме и да се опитваме”, казва изпълнителният директор на GM, Ден Акерсън (Dan Akerson).
 
 
Седанът XTS (представен като концепция през миналата година в Детройт), беше показан и в Женева в началото на този месец. Той дава представа за новия стил на фирмата, за който се счита, че ще бъде по-желан и привлекателен за европейските купувачи. Според Акерсън, новият XTS ще бъде позициониран над CTS в моделния ред на фирмата, който ще бъде предлаган в Европа.
 
Да напомним, че се очаква появата на още един нов модел на фирмата, който ще е компактен седан, позициониран под CTS.
 
Според експерти, най-големият проблем на Cadillac в Европа е липсата на дизелови двигатели. „Не можем да направим изведнъж всичко”, казва Джеф Люкс, шеф на отдела за двигатели в Opel/Vauxhall.
 
От своя страна Акерсън призна, че сегментът на премиум автомобилите в Европа е толкова наситен с отлични модели, „че става много трудно за Caddy да се намеси”.

 

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    8 ( преди 14 години )
    В премиум сегмента не е от първостепенно значение дали автомобила е дизел или бензин.По мое впечатление повечето са бензинови,а дизелите повечето са в средния и нисък клас автомобили,където икономията е на едно от първите места,а след нея всичко останало.Освен това,ако толкова дизела им е проблема могат да купуват от други производители агрегати.Проблемите им за липса на продажби са в съвсем друга насока.Не са ги открили явно и предстои поредния техен неуспех в Европа.В последното съм сигурен.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    V Evr. razhoda na gorivo e dosta ot zna4enie i ot tam i danaka zaradi okolnata sreda, mnogo sa faktorite i razli4iata.
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Прав си. Не са лоши коли, ама нямат никакви традиции с дизелите. А в Европа доколкото си спомням, още преди десетина години дизелът задмина бензина по продажби.
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Според мен не са лоши. Но трябва да пооправят качеството на материалите и задължително да има дизел! Тогава бих ги предпочел най-малкото защото ще са ексклузивни, а не както всеки втори опаричен кара БМВ, Мерц или Ауди...
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Mozaka ti e kato tuhla 4etvorka.Avtom. se vaspriemat razli4no v E i v USA. Tuk liderite sa edni, a Amer. savsem drugi.
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    3 ( преди 14 години )
    Преди да почнат поредният опит защо не промениха малко колите си по Европейски стил.Не им ли стана ясно,че формите на тухла четворка в колите на Старият континент не вървят.
  • #2
    9 rate up comment 3 rate down comment
    incompetent ( преди 14 години )
    Единственото нещо което можем да направим в Европа е да се опитваме и да се опитваме, казва изпълнителният директор на GM...Много е прав :)
  • #1
    19 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Последното изречение обобщава всичко. Евала, че е реалист човека!