Това ще стане с два нови модела в променен стил. „Единственото нещо което можем да направим в Европа е да се опитваме и да се опитваме”, казва изпълнителният директор на GM, Ден Акерсън (Dan Akerson).

Седанът XTS (представен като концепция през миналата година в Детройт), беше показан и в Женева в началото на този месец. Той дава представа за новия стил на фирмата, за който се счита, че ще бъде по-желан и привлекателен за европейските купувачи. Според Акерсън, новият XTS ще бъде позициониран над CTS в моделния ред на фирмата, който ще бъде предлаган в Европа.
Да напомним, че се очаква появата на още един нов модел на фирмата, който ще е компактен седан, позициониран под CTS.
Според експерти, най-големият проблем на Cadillac в Европа е липсата на дизелови двигатели. „Не можем да направим изведнъж всичко”, казва Джеф Люкс, шеф на отдела за двигатели в Opel/Vauxhall.
От своя страна Акерсън призна, че сегментът на премиум автомобилите в Европа е толкова наситен с отлични модели, „че става много трудно за Caddy да се намеси”.


3