IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

За пет месеца печалбата на Porsche нарасна три пъти

Porsche увеличи три пъти печалбите си през първите пет месеца на финансовата 2010.

За пет месеца печалбата на Porsche нарасна три пъти
Финансовата година при Porsche продължава от 01.08 до 31.07. Като главна причина за ръста на печалбите  специалистите изтъкват  увеличените продажби, дължащи се на новата Panamera, както и увеличеното търсене на SUV модела Cayenne.
 
 
Porsche AG съобщава, че печалбата преди изплащането на лихви и данъци от август до декември 2010 е достигнала до 688 милиона евро, докато за същия период на предходната година е била 227 милиона евро.
 
Приходите за петте месеца са се повишили с 59% и достигат 3.87 милиарда евро. Според изпълнителният директор на Porsche, Матиас Мюлер (Matthias Mueller), фирмата си е поставила за цел да удвои продажбите си до 200 000 автомобила на година към 2018, благодарение на кооперирането с Volkswagen AG.
 
 
Според данните публикувани наскоро, за петте месеца от август до декември 2010, Porsche са продали 40 446 нови автомобили, което е ръст с 57% спрямо същия период на предходната година.
 
Според данните е видно, че търсенето на моделите на Porsche се е увеличило буквално на всички световни пазари. За петте месеца са продадени най-много автомобили от SUV модела Cayenne – 20 770 след като бе въведено на пазара новото поколение.
 
От купето с четири врати Panamera за същия период са продадени 9 385 броя, от класическия модел на марката, Porsche 911 са продадени 6 255 автомобила, което е нарастване с 13% спрямо предходната година.
 
Следващият нов модел на Porsche ще бъде компактен кросоувър Cajun, като ще се появи след около три години.
0 от 500
  • #18
    33 rate up comment 0 rate down comment
    Анусимен ( преди 13 години )
    В момента си един ***, който ще ми го поеме.
  • #17
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В момента са един балон, който ще гръмне
  • #16
    34 rate up comment 0 rate down comment
    pepino ( преди 13 години )
    Като гледам данните и все си мисля как Кайена е неуспешен модел и как само българските мутри го карали :):):)
  • #15
    34 rate up comment 0 rate down comment
    pepino ( преди 13 години )
    Печалбата на продадена бройка си е същата - нито са увеличили продажните, нито са намали производствените цени.. Просто фабриките им работят на по-високо натоварване и ресурса се използва по-пълноценно. Има доста рзходи по развойната дейност, потдъжане на администрация и т.н., които не са се директно обвързани с реализираните продажби.
  • #14
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    От Авгус то декември са 40000, май не можеш и да четеш нещо?
  • #13
    33 rate up comment 1 rate down comment
    Кориас ( преди 13 години )
    Колега това с гоненето нещо не се връзва.За миналата годи са продали 40000,а до 2018 ще гонят 200000.Това ми прилича на една американска ел компания (ENRON)която си раздаваше бонуси за предполагаеми обороти за 10 години напред.Разбираш ли ме.Днес взимаш бонуса на оборота,който предполагаемо ще е след 10 години.А че Порше са страхотни в това няма спор.Пазара налага търсенето.Ако трябва и без фарове ще ги правят,щом се търсят.Боли го Фердинат Порше,какви са моделите сега.Важно е да има кинти
  • #12
    37 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какво ферари бе. Ти връзка с главния имаш ли? Ферари продава по 1-2000коли годишно а Порше гони 200 000бр. Едните правят екзотики, другите правят спортни коли, по-добри от Ферари ФАКТ! можеш да провериш и в нюрбургринг лап таймс. Просто сравняваш несравними неща.
  • #11
    33 rate up comment 3 rate down comment
    observer ( преди 13 години )
    Този ръст на печчалбите е на база новите модели, които лансират Порше. Вече имат пълна продуктова линия ( малък спортен автомобил, малко купе, спортен автомобил, седан, SUV). Те хубаво печелят ама основателя им сигурно три пъти се обърна в гроба. Идеята му са красиви и компактни спортни автомобили отдавна умря. Вярно и Ферари изкараха хечбек/ шутинг брейк ама поне още държат колите им да с две врати , така че магията донякъде се запазва. Да не говорим колко китайско стоят новите Поршета.
  • #10
    33 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    ми според мен има начин - даже точно така е нормално. защото при някакви продажби си на брейк ивън, т.е. изплатил си си разходите за развай и от там нагоре винаги процента печалба е по голям като % от ръста на продажбите.
  • #9
    34 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Така е, Порше е една от най-качествените марки.Поне до сега.В бъдеще не съм сигурен дали ще е така.Не може приходите ти да се увеличат с 59%,а печалбата с 300%.Който е учил икономика знае,че подобен ръст на печалбата няма начин да се постигне без да има понижаване на качеството.Значи себестойността на автомобилите е паднала,но продажната цена не е пипната,което не говори никак добре за фирмата...