IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus CT 200h вече се продава в Европа

Създаден според европейския вкус и специално за Европа, новият Lexus CT 200h вече е на пазара.

Lexus CT 200h вече се продава в Европа
Цената му е с около 1800 евро по-ниска от най-евтиният модел на японците продаван досега на Стария континент – IS 200d. С цена от около 26 000 евро, хибридният Lexus CT 200h има амбиции да се настани трайно и успешно на пазарите в Европа.
 
 
Lexus IS 200d се продава в Европа с турбодизелов двигател 2.2 литра и мощност 150 к.с. Сега компактният СТ 200h е с бензинов агрегат с обем 1.8 литра, комбиниран с електромотор, акумулатори и генератор, като общата му мощност е 134 к.с.
 
 
Lexus CT 200h има ускорение от място до 100 км/час за 10.3 секунди и максимална скорост от 181 км/час. Според производителят, средния комбиниран разход е 4.1 литра на 100 км. Вредните емисии от CO2 са 94 г/км.
 
 
В Европа ще се предлага в три степени на обзавеждане - SE-I, SE-L и SE-L Premier. Всички версии на CT 200h са с лети джанти с размер по избор – 16 или 17 цола, с климатроник с две зони, висококачествена аудиосистема с USB вход, Aux вход и Bluetooth.
 
 
Стандартната версия е още с фарове за мъгла, сензори за светлина и дъжд и затъмнени задни стъкла.
 
 
 
 
0 от 500
  • #75
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Само емисиите на СО2 са свързани с разхода. Останалите емисии - азотни окиси, въглеводороди, въглероден окис, твърди частици зависят он това колко добре е настроен двигателя и какви катализатори има след него.
  • #74
    2 rate up comment 8 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    Умник, емисиите са пряко свързани с разхода на гориво
  • #73
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Mafia, тоя дизел дето си го карал през 92-ра не отговаря на никой от днешните стандарти за сигурност и емисии, така че просто не е уместен в случая.
  • #72
    9 rate up comment 2 rate down comment
    NSX ( преди 14 години )
    Щом има хора,които си мислят че дизеловите двигатели са върха на технологичната инженерна мисъл,толкова по скоро ще се разхождаме с противогази из градовете:( Абе хора,вие карали ли сте зад дизелов автомобил,че толкова ги хвалите тези нафтови печки,или просто си карате по една такава и не Ви интересува какво става зад Вас!!
  • #71
    4 rate up comment 8 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    още 92г. съм постигал разход под 4л/100км с европейски дизел, а машината беше произведена през 80-те
  • #70
    6 rate up comment 7 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Vsi4ki dwigateli dawat edni rezultati na testowete i drugi w realni rezulatati.No wupreki wsi4ko turbiniranite dwigateli dawat po-malak razhod na goriwo ot atmosfernite.
  • #69
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Защото дава по-добри резултати на тестовете.
  • #68
    5 rate up comment 4 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    A za6to togawa powe4eto marki po4naha da go praktikuwat?Ili moje bi ti znae6 powe4e ot samite injeneri na otdelnite marki?
  • #67
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Даунсайзингът с турбини работи само на тестовите цикли. В релността разликата е пренебрежимо малка, а малкият турбиниран двигател остава с много по-сложната и ненадеждна конструкция. Накрая пак го духа клиентът.
  • #66
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    А3, 1.8 99 коня работи в цикъл на Аткинсон и основната му идея е ефективност, а не специфична мощност. Но ти няма как да ги знаеш тия работи, защото мисленето не ти се отдава. То затова си фен на немските марки де.