IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus CT 200h вече се продава в Европа

Създаден според европейския вкус и специално за Европа, новият Lexus CT 200h вече е на пазара.

Lexus CT 200h вече се продава в Европа
Цената му е с около 1800 евро по-ниска от най-евтиният модел на японците продаван досега на Стария континент – IS 200d. С цена от около 26 000 евро, хибридният Lexus CT 200h има амбиции да се настани трайно и успешно на пазарите в Европа.
 
 
Lexus IS 200d се продава в Европа с турбодизелов двигател 2.2 литра и мощност 150 к.с. Сега компактният СТ 200h е с бензинов агрегат с обем 1.8 литра, комбиниран с електромотор, акумулатори и генератор, като общата му мощност е 134 к.с.
 
 
Lexus CT 200h има ускорение от място до 100 км/час за 10.3 секунди и максимална скорост от 181 км/час. Според производителят, средния комбиниран разход е 4.1 литра на 100 км. Вредните емисии от CO2 са 94 г/км.
 
 
В Европа ще се предлага в три степени на обзавеждане - SE-I, SE-L и SE-L Premier. Всички версии на CT 200h са с лети джанти с размер по избор – 16 или 17 цола, с климатроник с две зони, висококачествена аудиосистема с USB вход, Aux вход и Bluetooth.
 
 
Стандартната версия е още с фарове за мъгла, сензори за светлина и дъжд и затъмнени задни стъкла.
 
 
 
 
0 от 500
  • #85
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Morizo е абсолютно прав, до сега не съм чувал да има смяна на батерии на приус, Таксита приуси съм виждал на 500 000 км
  • #84
    4 rate up comment 9 rate down comment
    до облъчения ( преди 14 години )
    Приус на 700 000 км. ха,ха,дай ножа да гръмна!Отново хвърля цифри на посоки,тоя е супер ***!Мисли хората за по-прости от него.Ако имаше такъв Приус,щяха паметник да му издигнат.И точно на смешния Приус сменят батериите след 4-5 години,защото са архаичните никел-метални.
  • #83
    5 rate up comment 7 rate down comment
    до облъчения ( преди 14 години )
    Ехааа,я си сложи очилата и виж колко грама са,***!Голф 1.6 TDI 118 г/км http://***.volkswagen.bg/modelle/golf_group/golf6/fakten_ziffer/technical_data/?motor=592 KIA ProCeed 1.6 CRDi 110 г/км http://***.kia.bg/models/proceed/technical_info/?modification=37 С лъжи никой няма да убедиш,че тоя лексус има някакъв шанс.
  • #82
    4 rate up comment 7 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    morizo=lexus=> са като развален грамофон
  • #81
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Ха-ха, още един талибан!Перко, да си чул някога приус да има нужда от смяна на батерии??? Има приуси таксита на по 700 000 км с оригиналните батерии.
  • #80
    5 rate up comment 7 rate down comment
    до ( преди 14 години )
    Много удобно даваш примери с бензинови коли.Я виж дизелите и се гръмни!За 26 хил. евро сто пъти по-добре Пасат или Мондео,при това ще е дизел.На тоя кошник след 5 години като трябва да сменяш батерии,ще теглиш кредити.Тогава смятай колко ти излиза разхода в километри..:))) тъпчо!Дори и ти няма да си купиш,хипотетично,какво се правиш на луд!Баси смотаняка,писал цял ден глупости дето са ясни и на малко дете.
  • #79
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Тоя Лексус CT200h има емисии от 3 mg/km Азотни окиси (NOx). За сравнение Ауди А3 1.6 TDI, 105PS има 158 mg/km, "само" 52 пъти повече...ЕУРО 5 стандарта допуска 180 mg/km за дизелите и 70 mg/km за бензините. Линкове: http://***.vcacarfueldata.org.uk/search/vehicleDetails.asp?id=27365http://***.vcacarfueldata.org.uk/search/vehicleDetails.asp?id=24038
  • #78
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Значи вредните емисии от двигателите били само СО2Ха-ха-ха..Ех, немски фенчета, в много елементарен свят живеете...
  • #77
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Ето линкове:http://***.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/20-A3.html?fueltype=2&power_s=85&power_e=85&exactmodel=1.6%20fsihttp://***.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/20-A3.html?fueltype=2&power_s=92&power_e=92&exactmodel=1.4%20tfsiИ какво се оказва? Даунсайзнатите мотори реално дават пренебрежимо малко по-добра икономия, но затова пък се представят много по-добре на тестовите цикли. Реално има ли смисъл от цялото занятие?
  • #76
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    Ето ви пример - Audi A3 1.6 FSI, 85 kW срещу Audi A3 1.4 TSI, 92 kWСпоред тестовия цикъл, 1.6 FSI дава средно 6.6 l/100 a 1.4 TSI - 5.3 l/100Според 23 реални потребители 1.6 FSI дава средно 7.53 l/100, а според 52 реални потребители 1.4 TSI дава 7.30 l/100.