IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Отново спекулации по оста VW-Alfa Romeo

Volkswagen вече има планове за развитие на Alfa Romeo, ако придобие марката от Fiat.

Отново спекулации по оста VW-Alfa Romeo
В Германия се появиха нови спекулации, че Alfa ще получи директна помощ от Porsche, където разработват нов четирицилиндров двигател тип „boxer”.
 
Той е предназначен за нова кола, с която ще започва моделния ред на Porsche, като ще бъде позиционирана под Boxster. От VW планират този двигател да се монтира и на основни модели на Alfa, като това ще напомня за модели като Alfasud и Alfa 33.
 
 
От VW считат, че могат да запазят уникалността на Alfa и да не я размият в многобройните модели от VW, Seat, Skoda и Audi. Ако подобна сделка се осъществи, ще спечели и Porsche, защото ще се произвеждат повече двигатели от фирмата, което ще подобри икономическата ефективност.
 
В същото време от VW Group гледат на Alfa като на ключово вложение, чрез което ще се повишат производството и продажбите на групата. Това от своя страна ще позволи на VW да реализира поставената цел да се превърне в производител №1 на света до 2018 г.
 
групата имат и не използван производствен капацитет, най-вече в завода на Seat в Марторел. От VW могат да си правят планове, но от Fiat Group продължават да отричат яростно възможна продажба на Alfa.
 
„Ние им затръшнахме вратата, сега те се опитват да влязат през прозореца”, казва говорител на италианците. От италианската фирма казват, че не е имало официална среща между шефове от VW, включително президента Фердинанд Пих и изпълнителният директор Мартин Винтеркорн, (за каквато бе съобщено в немската преса), с ръководството на провинция Ломбардия, където е разположен главният завод на Alfa в Арезе. „Тази среща е пълна фантазия”, казват от италианската фирма.
 
В Женева обаче, Фердинанд Пих  заяви, че VW Group има потенциала да повиши производството на Alfa четири пъти през идните пет години. На твърденията от пресата, напомнящи на Пих, че президентът на Fiat Серджо Маркионе категорично отказва да продава Alfa, Пих отговаря само: „Volkswagen има време”.
0 от 500
  • #17
    13 rate up comment 1 rate down comment
    fen na makaronite :) ( преди 14 години )
    Ako Fiat grup prodadat ALfa romeo tova 6te b1de tehniqt krah spored men. To4no sega, kogato ima dva novi modela v liceto na Mito i Giulietta i 3-ti sporten model olicvorqva6 sportnoto i krasivoto v avtomobilizma v liceto na prototipa C4. Giulietta e nai-sigurniqt avtomobil v kalsa si i nai-krasiviqt. Spoden men trqbva da sa ludi italiancite da prodavat, a i planovete im s Crysler za proizvodstvo na malki koli v Amerika ne sa razviti dokrai. Spored men Fiat nqma da prodadat Alfa romeo !!!
  • #16
    4 rate up comment 6 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Ти мислиш нещо си, но хората, които пазят историята на Алфа, друго! Какво очаква Алфа сега? Може би втора ланча ( пардон, Крайслер)? Видяхте ли новите Ланчи? Ей, Богу, и в най-песимистичните си мисли не съм допускал, че такава гавра с марката е възможна и то от страна на ФИАТ! Алфа не е ФИАТ! Алфа стана ФИАТ след 1987 година, която някои от вас дори не помнят!
  • #15
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не че имам нещо против ДВГ на порше...но мися италянците имат достатачно ресурс в лицето на ферари примерно за разработката на по-спортни мотори за алфа :) аа и сегашните мотори на фиат са си преодтатачно добри така че едвали ВВ ще развие марката по-скро мисля ще и повлиае негативно алфа е страст и както спомна един от пичовете по-доло само макаронаджийте могат да зареждат автомобилите със страст :))Затова нека от ФИАТ да си стегнат задниците и най-накрая да обърнат внимание на алфа...:)
  • #14
    8 rate up comment 8 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Абе вие хубаво пишете, но я прочетете статията в Ауто Билд за работниците, които доскоро са произвеждали Алфа в Арезе! ФИАТ *** марката, като я пое през 1987 година. И с какво е по-различен ФИАТ от Фолксваген, след като през 2005 година заменя италианските V6, произвеждани в Арезе с такива на GM? И между другото, Валтер да Силва, Волфганг Егер и Лука де Мео преминават във Фолксваген, след като ФИАТ затри тоя завод! Вие ли сте тия, които ще кажете какво да правят истинските Алфисти!
  • #13
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Преди си мислех, че това е черта на Ауди сами да се сравняват с Мерцедес и БМВ, без последните да се сравняват с тях. Умря *** дето ги хвалеше, та те сами започнаха да се хвалят. Сега виждам, че явно това е политика на концерна. Никой не им продава Алфа, но те навсякъде тръбят, че ще я купят. Това пък прилича на едно друго клише: аз ходя с една готина мацка, ама тя не знае ;)
  • #12
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Стоян ( преди 14 години )
    Тия са зинали да лапнат целия сват. Ами ако не искам да се возя във някакъв вид ФВ? Къде да ходя? То станаха 4 фирми в света, уж караш алфа, а двигателя се слага на още 10 автоммобила, платвормата еднаква, само малко ламарините различни и земиииии *** и глобализацията!
  • #11
    15 rate up comment 4 rate down comment
    t.t. ( преди 14 години )
    tez germanci sa tolkova konservativni 4e po4naha da pravqt absolutno edni i su6ti modeli cqlata im gama e ot edin model koito ima po golemi razmeri ..vw novata jeta i pasat sa absolutno ednakvi razlikata e 12 sm duljina i 8 hilqdi evro pove4e hahahahaha ami za audi ako im naredq vsi4ki modeli edin do drug i dizainera im nqma da poznae ot 30 metra koi model koi e
  • #10
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не мога да разбера, какво им е на немците, че да правят толкова скучни дизайни. Това е в състояние да срине цялата им прехвалена машина за пари. Просто трябва да си го напипат онова състояние на духа, което създава красотата, дори с риск да отстъпят от прословутите си "национални особености". Не са номер 1, това е, дори Рено направиха толкоз готин дизайн на електрическа кола, у немците това нещо просто не го искам. При тях колата сякаш не е средство за изразяване.
  • #9
    11 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Фен съм на Алфа от 20г. и в момента изобщо не ми допада нивото и статуса на марката. Дано VW да ги купят и да ги възродят. Идеята за двигатели на Порше в Алфа е супер. Точно това е нужно на марката да се изправи и да засияе в пълния си блясък, както беше едно време. Дано да ги продадът и да спрът с този шовинистически егоизъм от Фиат, да не ядеш кокала, ама и на друг да не го даваш.
  • #8
    10 rate up comment 2 rate down comment
    !!! ( преди 14 години )
    Не че Аутобилд е меродавното списание,но преди известно време имаше статия със снимки,която е посветена точно на западаналото производство и как профсъюзите натискат за продажбата на Алфа.Явно положението хич не е розово,а Фиат не могат да се справят.Дано тия не отнемат идентичноста и оригиналността на марката както засега се въздържат от посегателства върху Порше.