IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Отново спекулации по оста VW-Alfa Romeo

Volkswagen вече има планове за развитие на Alfa Romeo, ако придобие марката от Fiat.

Отново спекулации по оста VW-Alfa Romeo
В Германия се появиха нови спекулации, че Alfa ще получи директна помощ от Porsche, където разработват нов четирицилиндров двигател тип „boxer”.
 
Той е предназначен за нова кола, с която ще започва моделния ред на Porsche, като ще бъде позиционирана под Boxster. От VW планират този двигател да се монтира и на основни модели на Alfa, като това ще напомня за модели като Alfasud и Alfa 33.
 
 
От VW считат, че могат да запазят уникалността на Alfa и да не я размият в многобройните модели от VW, Seat, Skoda и Audi. Ако подобна сделка се осъществи, ще спечели и Porsche, защото ще се произвеждат повече двигатели от фирмата, което ще подобри икономическата ефективност.
 
В същото време от VW Group гледат на Alfa като на ключово вложение, чрез което ще се повишат производството и продажбите на групата. Това от своя страна ще позволи на VW да реализира поставената цел да се превърне в производител №1 на света до 2018 г.
 
групата имат и не използван производствен капацитет, най-вече в завода на Seat в Марторел. От VW могат да си правят планове, но от Fiat Group продължават да отричат яростно възможна продажба на Alfa.
 
„Ние им затръшнахме вратата, сега те се опитват да влязат през прозореца”, казва говорител на италианците. От италианската фирма казват, че не е имало официална среща между шефове от VW, включително президента Фердинанд Пих и изпълнителният директор Мартин Винтеркорн, (за каквато бе съобщено в немската преса), с ръководството на провинция Ломбардия, където е разположен главният завод на Alfa в Арезе. „Тази среща е пълна фантазия”, казват от италианската фирма.
 
В Женева обаче, Фердинанд Пих  заяви, че VW Group има потенциала да повиши производството на Alfa четири пъти през идните пет години. На твърденията от пресата, напомнящи на Пих, че президентът на Fiat Серджо Маркионе категорично отказва да продава Alfa, Пих отговаря само: „Volkswagen има време”.
0 от 500
  • #27
    3 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Аз си мисля, че няма файда VW да купува алфа. До сега във VW груп няма скапана марка, а тази Алфа ще развали целия имидж на групата. По добре Алфа да си остане италиянският трошляк, който всички познаваме.
  • #26
    10 rate up comment 2 rate down comment
    коня ( преди 14 години )
    Sporite ama da ne stane sled godini FIAT da kupqt VW ,i togava mn 6e se kefq.To naselenieto 6te se nasiti na vagini ve4e bre :D
  • #25
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Тъпият си ти!Рено щяха да купуват VW Group.Поне бяха най-сериозния купувач,ако не се намесят китайците.Проблемът е,че VW върви с многомилиарден дълг.Това не е новина от днес.Селянче,много си зле!
  • #24
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ti ili si nai tapie ili nai golemiq idiotili nai maloumniq na svetanikoga reno ne sa i imali namerenie da kupuvat koito i da e nemski koncerna i nqmat fizicheskata vazmojnosta vw e nai golemiq koncern s nai mnogo marki ot koito da pecheli i da vzima tehnologiiabe ko da govorish na neuko puberche s kompleks za malocennost a pa da nema 2 lv v joba si aii begai si igraesh na kolichki pred bloka
  • #23
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Първо да се разберат,защото Рено щеше да купува VW.Какво стана?VW имат огромен дълг да изплащат към държавата,от началото на 2009.Едва ги спасиха от фалит.Били на печалба бла,бла!Нещата не са никак розови за тях.
  • #22
    4 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Да, четох за това. Явно тогава нещата са били различни. Малко след това ФИАТ Типо стана "Автомобил на годината". Но и тогава се сещам, че ФИАТ имаха проблеми. Затова и спряха производството на Croma и се насочиха само към малките модели, един от които е легендарния Uno. Тоя модел помогна на фирмата да оцелее. Чудя се обаче, защо през деветдесетте смениха името. А за Форд ще кажа, че направиха много грешки до 2006 година. След като дойде сегашният главен изпълнителен директор Алън Мълали от Боинг, нещата тръгнаха на добре с разпродажбата на някои марки в портфолиото и закриване на Меркюри. И нещо интересно, което казва Мълали на първата си среща със служители. На въпроса Как смятате да се справите без управленчески опит в автомобилната индустрия, той отговаря Един автомобил има 10 000 движещи се части, а един самолет 2 милиона и при това трябва да остане във въздуха . Форд действа по един начин днес, ФИАТ по друг. Форд продаде няколко марки, уволни 50 000 работници и закри 17 завода. Преди година имаше задължения 34 милиарда, а сега са около 19 милиарда, като паричните резерви надхвърлят 20 милиарда. Това е позволило изплащанетона премии по 5000 долара на човек. Това, че Форд единствена се справи с кризата без заеми от правителството се дължи на факта, че първата работа на мениджъра е била да ипотекира всичко и да придобие 24 милиарда долара в наличност, преди да се появи кризата в автомобилостроенето. Какво прави сега ФИАТ? Опъват се за Алфа, която още миналата година е трябвало да произвежда 2-3 пъти повече автомобили според плановете на Маркионе. И това става, след закриването на 60 000 работни места в Арезе и след затварянето на завода. Алфа пак не успя да излезе на зелено. Сега иска да я задържи, но защо? Фолксваген биха дали една солидна сума за марката и биха помогнали на ФИАТ. Миналата година се сещам, че Маркионе обмисляше и план за изцяло закриване на Алфа Ромео, ако не покаже, че може да печели. За мен ходовете на Маркионе са само, за да вдигне още цената на марката. Може би и ще изчака финансовите резултати още година две, но така, както вървят нещата с Ланча, не вярвам плановете му да успеят. Нито американците искат да купуват ФИАТ, нито европейците Крайслер.
  • #21
    3 rate up comment 12 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    I az smqtam,4e VW ili FIAT vse taq za Alfa.Vupreki,4e pone pri VW markata nqma da ima tolkova defekti kakto pri FIAT.
  • #20
    14 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Голям смях! Гладна какошка просо сънува! Порше още не е тяхна собственост, просто си сътрудничат, ама тръгнали и Алфа да купуват...Големи паляци! Те утре ще кажат, че и Тойота купуват!
  • #19
    2 rate up comment 6 rate down comment
    VAYK ( преди 14 години )
    Мисля че Фиат ще затънат и ще трябва да се разделят с Алфа. Но какво ще прави ФВ с Ауди тогава !!!???
  • #18
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    BGRS, do niakade sam saglasen, no prez 87g. ima6e veroiatnost, Ford ili Nissan da stanat sobstvenici na ALFA, togava s pomo6ta na pravitelstvoto zdelkata s Nissan be6e blokirana i kupena ot Fiat.