Продажбите на Hyundai вървят нагоре, като с всяка изминала година, корейците печелят нови клиенти. Последното проучване на американската организация Brand Keys показва, че освен да печелят клиенти, корейците умеят и да ги задържат.
Според статистиката на Brand Keys, Hyundai е марката с най-лоялните клиенти в категория "Автомобили". Американците публикуват статистика в 79 категории, в които участват 528 различни марки.
"Хюндай отговаря най-добре на очакванията на клиентите и отново, за втора поредна година има най-високо ниво на лоялност на клиентите, в автомобилната категория", заяви основателят на Brand Keys - Robert Passikoff.
В класацията на Brand Keys, на второ място са Ford, следвани от Honda и Nissan на трето място, Mercedes и BMW на четвърто, Kia и GM на пето, Subaru на шесто, Jeep и Toyota на седмо, Mazda и Mitsubishi на осмо, Volkswagen на девето, Chrysler на десето, Audi, Chevrolet и Volvo на единайсто, и Saab на дванайсто място.