IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновената Honda Accord

Показаха я официално в Женева.

Обновената Honda Accord

На автомобилното изложение в Женева, японската марка Honda представи модернизирания Accord 2011. Автомобилът се е сдобил с обновен дизайн, оптимизирани двигатели, подобрено окачване и нови полезни екстри.

Отвън Accord 2011 се отличава с нови челни светлини, нова радиаторна решетка и нова броня, които не променят основно облика на модела, а просто го правят по-модерно изглеждащ. Отзад нещата са сходни - виждаме обновени стопове и нова броня.

В салона промените са дори по-малко, но резултатът според Honda е осезаем. Там са налични нови материи, задните стъкла са вече по-дебели и са добавени нови шумоизолационни материали, които правят Accord по-комфортен от всякога, твърдят японците.

Модернизацията на двигателите на Honda Accord е основно на еко тематика. Инженерите са успели да свалят вредните СО2 емисии на 2.2-литровата i-DTEC модификация с 9 гр/км при версията с механична трансмисия и с 11 гр/км при версията с автоматична скоростна кутия. Сходен е и резултатът при бензиновия модел с 2.0-литров i-VTEC двигател.

Промени има по шасито на обновения модел. Окачването е разработено така, че да дава по-голяма стабилност при висока скорост, но в същото време предлага по-добър комфорт, дори при движение по черни пътища, гласи информацията.

Модернизираният Accord може да се похвали още с адаптивни светлини и автоматични дълги светлини.

Продажбите на Accord 2011 в Европа стартират през месец април.



 

0 от 500
  • #48
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    Имам какво да кажа и на самите производители на японски коли. Всеки месец, като подготвяте заплатите, както и когато подготвяте премиите, не забравяйте - най-големите количества пари - за маркетинг и рекламните си директори. Накрая и каквото остане - за инженерните отдели и развойните центрове. Последните така и така нищо не правят. Целите ви империи се дължат на перфектен маркетинг и реклама - позлатете ги тия момчета, заслужават си го. Ако ги няма тях - мъртви сте!!!
  • #47
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Колега - ЧЕСТИТО! АЗ също вече не искам да чуя за Тойота. Но Хонда все още предлагат качество, не можеш да го отречеш. Все пак - каква е японската кола, която караш, че ми стана интересно? Ще се радвам да споделиш модел, мотор, автомат или ръчка. Нека да има критика, но да е за определен модел. Има хора с чисто нови японски автомобили - пример - Тойота Авенсис на 3 години. Човека е много доволен. Аз от Королата - не съм. Явно е на късмет...Та каква е колата? :)
  • #46
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    И още нещо, Ано, понеже ме ядоса. Подходих напълно с открито съзнание спрямо избора си на кола и вярвах на всички неща, които се пишат и говорят за японските коли. Затова я избрах и купих и да - дадох като *** 40 бона. Но за да отговоря на въпроса ти - човек се учи цял живот. Втори път японска кола аз няма да си купя. Никога!!! Не 40, 4 няма да дам!!! И някой убавец като теб като ме пита що, що го препратя към твоя коментар тук и към него ще добавя - щото са ***!
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    Слушай сега "Ано", не съм казал, че не признавам голямата си грешка!!! Тест драйвът, който направих беше няколко часа из София и беше напълно недостатъчен да ми покаже какъв феноменален *** е тая кола. Че пластмасите ще се разтропат на втората седмица, че ще ръждяса отдолу цялата на третия месец, че ще гори масло напълно неконтролируемо, както и че на втория месец ще се появи теч на масло от двигателя... Що съм дал ли, щото не вярвах, че това, което ме сполетя, е възможно с японски автомобил!
  • #44
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Ано Минев ( преди 13 години )
    Абе мишок, като не ти харесват японските коли защо си дал 40 бона бе? Аман от клавиатурни герои бе.
  • #43
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И точно понеже е малък веднага ще почнат коментарите от типа "Тоз пък си купи моторетка замаскирана като кола", "Кфа таз пича въшка ве?!", "Къф е тоз геймобил?". А и не си представям някой шеф на фирма в такава да ходи на бизнес среща, ще стане за смях. В бизнеса имиджът също е важен.
  • #42
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Ако си купя Айго или по-скоро бих взел IQ, направо ще е супер. Града ни е малък и колицата ще хваща погледа от километри! :)
  • #41
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе всички така говорите, че не ви пука какво мислят хората и най-вече мацките, пък не съм видял много желаещи да си купят някоя сапунерка като Пежо 107 примерно. Що така, а? ;) И хората, които си купуват японски коли, обикновено залагат на седани, а не на сапунерки. Хайде си купете някое Айго да ви видя как ще се фукате с японската си кола.
  • #40
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ako ti triabva laskava kola za da svalia6 madami zna4i zdravo si ia zakasal.Ako madamata e s teb zaradi kolata zaebi.Az takiva kifli gi otsvirvam na momenta.
  • #39
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    Чета, чета и не вярвам на ушите си! Пичове, я всеки от вас да си напише тука, ама честно, какви коли е карал преди да си купи чисто нова японска или корейска кола? Ама честно. Нали, щото ако някой ми напише, че е имал три годишно БМВ 320, продал го е и си е купил чисто нов Хюндай, който много го кефи, няма да се вържа. Та, пишете си. Какво карахте, че един Сивик ви кефи, или Лансер или Корола. Купих си чисто нова, от магазина, японска кола на стойност 40 хил. лева. Няма такъв ***...