IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновената Honda Accord

Показаха я официално в Женева.

Обновената Honda Accord

На автомобилното изложение в Женева, японската марка Honda представи модернизирания Accord 2011. Автомобилът се е сдобил с обновен дизайн, оптимизирани двигатели, подобрено окачване и нови полезни екстри.

Отвън Accord 2011 се отличава с нови челни светлини, нова радиаторна решетка и нова броня, които не променят основно облика на модела, а просто го правят по-модерно изглеждащ. Отзад нещата са сходни - виждаме обновени стопове и нова броня.

В салона промените са дори по-малко, но резултатът според Honda е осезаем. Там са налични нови материи, задните стъкла са вече по-дебели и са добавени нови шумоизолационни материали, които правят Accord по-комфортен от всякога, твърдят японците.

Модернизацията на двигателите на Honda Accord е основно на еко тематика. Инженерите са успели да свалят вредните СО2 емисии на 2.2-литровата i-DTEC модификация с 9 гр/км при версията с механична трансмисия и с 11 гр/км при версията с автоматична скоростна кутия. Сходен е и резултатът при бензиновия модел с 2.0-литров i-VTEC двигател.

Промени има по шасито на обновения модел. Окачването е разработено така, че да дава по-голяма стабилност при висока скорост, но в същото време предлага по-добър комфорт, дори при движение по черни пътища, гласи информацията.

Модернизираният Accord може да се похвали още с адаптивни светлини и автоматични дълги светлини.

Продажбите на Accord 2011 в Европа стартират през месец април.



 

0 от 500
  • #58
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    Но има ли смисъл... Преди да купя тази кола,правих тест драйв и на Корола и на Сивик - същата работа. Хич не ми ги хвалете. С тази разлика, че в дизайна на Лансера открих нещо - питайте ме какво, ама този на Королата и Сивика е отчайващ де. А и още нещо - системата за контрол на сцеплението - екстра. Пълна глупост, като почне да занася задницата в завой, никаква намеса, пребиваш си се и толкоз. Ако потеглиш по-рязко на мокро, включва се и к`во? Те т`ва е, айде че ми свърши почивката.
  • #57
    0 rate up comment 1 rate down comment
    .... ( преди 13 години )
    хаха Енцо ти май караш вярно акорд ама от 70-та година ....... при 70 км шума в купето бил невероятен .... я ходи си бръмчи с мачбокса има време и кола ще караш някой ден
  • #56
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    Продължавам... като напълниш резервоара догоре, чувам нафтата как се бълника в движение. Стъклото е като порцеланово, а го е лепнало камъче - цъфнало се е! Истината всъщност е, че единственото що годе хубава нещо в тази кола, е немският двигател. В права посока, върви много! Това е! И не ме нападайте, изобщо не съм фен на немските коли. Проста така стоят нещата. Не аз, а те са решили какъв мотор да сложат в колата, не ги оправдавайте. И пак казвам - мотора не е лош, макар и стар. Мога още...
  • #55
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    Продължавам... Воланът олеква с повишаването на скоростта.Ако маневрираш, все едно си без хидравлика - това е страховит алогизъм, защото трябва да е точно обратното. Спирачките - ужасни! Спира добре само ако са ръждясали дисковете и докато накладките остържат ръждата - т.е. две спирания. Стабилност при висока скорост - 0. Кандилка се във всички посоки и при 140 вече не се чувствам сигурен в колата. Задницата е лека, предницата адски тежка. Не ми обяснявайте защо - знам, двигателя.
  • #54
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    Продължавам... Шумът в купето е неописуем при само 70 км.ч. Говоря за шума от обтичащият купето въздух, шума от гумите, а ако платното е мокро - става страшно. Като имате предвид, че моя Лансер има някакъв "пакет шумоизолация" - екстра, видите ли. Идиотщина страшна. И като се увеличава шума в купето уредбата автоматично се усилва, за да го надвика, ама надвикване няма, братко. Шумният дизел на VW, дето казвате, също няма шанс да надвика останалите шумаве.
  • #53
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    Момчета, повярвайте ми, двигателят на тая кола й е най-малкият проблем. Течът за който говоря не е сериозен. Този 1,8 литров за който говориш, е същия ***. Виж ми динамичните характеристики - смях в залата и 14 литра градско разход, ако внимаваш. Говоря за КАЧЕСТВОТО НА ИЗРАБОТКАТА - 0, пластмасите се движат наляво-надясно свободно, вратите се затварят като капак на тенджера, таблото дрънчи по паважа, та майката си ..., с излизането от шоу руума. Гледах и не вярвах на ушите си!
  • #52
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Flash ( преди 13 години )
    Сега проверих и наистина двигателят ти, Enzo, е чудната помпа-дюза от Фолксваген, морално остаряла от 2002 и вложена в кола през 2010. Честито! Като цяло Mitsubishi са изоставаща японска марка. Колкото и да плюят Тойота, все още са на върха. Хонда в Европа са нишов играч, но имат добри модели.
  • #51
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Flash ( преди 13 години )
    Enzo, ако този дизел двойка, вложен в Лансъра е фолксвагенската помпа-дюза, няма какво да се сърдиш на японците, а на немците :) Щото говориш за ядове с двигателя, а той май е немски, доставка от Фолксваген. Поне така беше в Аутлендъра по това време.
  • #50
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Ами явно и ти си карък като мен. Имам приятел с Лансър, на 2 години, май това лято прави 3. 1.8 бензин, мисля че пак е около 140 коня и човека е много доволен. Или поне така казва. Но докато аз не се кача, не му вярвам. По принцип не харесвам марката Митсубиши, но ти гарантирам, че е здрава. За пластмасите - да, 100% до една година ще тракат. Слагай по-силна музика в колата, не виждам друг изход. Препоръчвам Alpine :)
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 13 години )
    Triforce, причината поради която не съм написал марката на колата, е обстоятелството, че когато го направя, всички фенове ще се впуснат да ми обясняват, че да, с тази кола е така, ама останалите японски са перфектни. Пък не е така. Ти добре знаеш, че е пълно с несметни количества хора, разочаровани именно от Авенсиса. Виж форумите. Но тъй като вече имам твоето обяснение - ще ти кажа. Мицубиши Лансер Спортбек 2.0 DI-D 140 к.с. Средата на 2010г. купено чисто ново от Балканстар. Няма такъв ***!!!