IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Фейслифт за Volkswagen Tiguan

Представиха Volkswagen Tiguan 2012 на автомобилното изложение в Женева.

Фейслифт за Volkswagen Tiguan

Компактният кросоувър на Volkswagen премина през фейслифт, който засяга най-вече предната и задната част на возилото. Новото корпоративно лице на марката вече краси предницата на Tiguan, с типичните LED светлини, познати от по-големия Touareg.

Автомобилът ще се предлага с две нива на оборудване - "Track & Style" и "Sport & Style". Първото - "Track & Style" е предназначено най-вече за градско ползване, като може да преодолява наклон от 18 градуса, докато второто "Sport & Style" може да преодолее наклон от 28 градуса.

Други новости са системата, която следи за умора у водача, автоматичните дълги светлини, системата за предупреждение при непреднамерено напускане на лентата на движение, както и електронният диференциал с ограничено приплъзване XDS.

Под капака на модернизираният Tiguan се интегрират седем двигателя, три от които са нови за модела. Бензиновите са четири TSI двигателя с директно впръскване на горивото, които предлагат мощност между 122 и 210 к.с. Дизеловите модификации са три, като мощността при тях е от 110 до 170 к.с.

Промени има и при автоматичната шестстепена скоростна кутия, чийто предавателни числа на 5-та и 6-та предавка са променени за по-икономично шофиране на магистрала. Празният ход на двигателя поддържа 600 об/мин, което също сваля потреблението на гориво.

Така например 2.0-литровият турбо двигател вече изисква с около литър по-малко при движение по магистрала, гласи информацията. Налична е и седемстепенната DSG трансмисия, която се предлага като опция.

Всички BlueMotion модели се оборудват със Start/Stop система, налична както за версиите с предно задвижване, така и за 4MOTION моделите.

Продажбите на Volkswagen Tiguan 2012 в Европа стартират през август. Цените в Германия започват от 24,175 евро.

0 от 500
  • #66
    12 rate up comment 5 rate down comment
    forex ( преди 14 години )
    tova Golf li e? prili4a mnogo
  • #65
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Естествено че ще вземат полото пред фиестата не само защото моторите са по-добри ами защото има сто пъти по-модерен дизайн и има предни и задни лед светлини... а за качеството на материалите и за возията и дума не може да става...
  • #64
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 14 години )
    Абе ***, защо не се постараеш да пишеш на кирилица? Никой не те приема на сериозно с шльокавицата, не разбираш ли? Обаче за едно си прав. И десет романа да напиша, неграмотни пишлемета като теб и думичка не могат да възприемат.
  • #63
    3 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Ti puk na kakwa druga kola si se ka4wal oswen fiesta-moje bi si se ka4wal na novoto Polo ili Mini ili A1 ili pak taka si gowori6 naizust i si za6titawa6 markata kato nqkoi izkukurigal komunist partiqta??????????
  • #62
    3 rate up comment 6 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Hahahahahahahahahahaha,izpisa cql roman ot gluposti za da si za6titawa6 Fiestata-towa,4e e nai-prodawana ne q prawi nai-dobrata-Poloto e klasi nad neq sus suwerennoto si powedenie na putq i materialite ot po-goren klas.Kola bez kakwito i da bilo nedostatuci.Ta za kakwo ka4estwo mi gowori6 pri Fiesta kato drujkite za otwarqne na wratite wutre dori ne sa metalni.Basi podigrawkata e taq kola prosto.....
  • #61
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 14 години )
    АЗ, тествай Фиестата. Но седни зад волана, а не на дясната седалка. Дай малко газ, вземи някой друг завой и премини през някоя друга дупка. Тогава ми прави забележка, че Фиеста не ставала и че си измислям за комфорта и поведението на пътя. Може да нямам голяма база за сравнение, но журналистите имат. Те казват следното - окачването на Фиеста е по-комфортно от Поло и всички останали конглокенти, държането в завоите също. И аз като теб си мислех, че за да е спортна една кола, трябва да вози твърдо. Да, но от две-три години насам, Форд дадоха тон. Сега вече и Алфа Жулиета вози комфортно и БМВ 5 и Астра, да не говорим за Голф с неговото електронно окачване. Разликата между гореспоменатите марки е, че единствено Форд ползва конвенционално окачване, което е хем комфортно, хем се държи отлично на пътя. Преди 3 години, когато се появи информация във форума на Форд, че новата Фиеста ще вози меко, аз бях един от първите, които се възмутих от това предполагайки, че това ще е за сметка на държането в завоите. Оказа се, че не е така. Не само, че окачването е две класи над това на старата Фиеста от 2002 година, що се отнася до комфорт, но и не отстъпва по нищо в завоите. Освен това електрическото кормилно управление е толкова фино, че човек се чуди, как е възможно това с кутрето воланът спокойно се върти на място, а при движение е толкова стегнат, че сам намира завоите. Това важи и за *** на спирачките. Толкова фино се подава усилието, че ти прави кеф да спираш. Скоростният лост също се движи като на шега, без никакво усилие. Да не говоря за опционалните седалки, които прилепят по тялото ми ( 185смх115 кг). Разбира се, имам и доста забележки сравнително малко място отзад, лошо четящи се уреди при силна външна светлина, твърде близо разположена странична врата или по-точно дизайнът и дразни левия ми крак. За сметка на това, може да се постави бутилка от литър и половина там. Колко коли от тоя клас предлагат това? Като добавя и лошия обзор назад + не толкова добрите базисни мотори, картинката си идва на мястото. Има хляб и за Поло и за Клио и за C3 и за i20. Но който държи на това, да се забавлява при пътуване и в същото време да почива, трябва да избере Фиеста. Примерно 1.6 120 к.с. @АЗ, пак ти повтарям. Тествай тая кола и тогава я плюй. Но какво ли ти обяснявам. Те хората в Европа виждат кое е най-доброто. Затова и предпочитат Фиеста пред останалите конглокенти.
  • #60
    2 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Anonimniq ti puk ako se ka4i6 na kola,koqto wozi komfortno kato lodka i w zawoite e super dinami4na zna4i pak si igral NFS.
  • #59
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    A3,по-добре помоли някой голям батко да те повози в истинска кола.Тогава коментирай комфорт и пътно поведение.До тук единствено цитираш Аутобилд.Толкова си прозрачен!Нямаш лично мнение,селски!
  • #58
    2 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    I 1 posleden wapros kam Fiestata-dobre,karai si Fiesticata,radwai se,ewala.Ama za kakwo ni q nawira6 i na nas ostanalite u4astnici wuw foruma.Nie iskame da karame istinski koli,a NE FORD!
  • #57
    2 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Fiesta samo mi obqsni kak moje 1 kola hem da e po-dinami4na w zawoite,hem da e komfortna i da vozi kato lodka?Ti izob6to na koli ka4wal li si se.Marki kato Benz prawqt komfortni koli,a BMW dinami4ni.Tova sa 2te filosofii i ne gowori pulnite gluposti kak fiestata hem komfortna,hem sprotna bila,4e se izlaga6.....