IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фейслифт за Volkswagen Tiguan

Представиха Volkswagen Tiguan 2012 на автомобилното изложение в Женева.

Фейслифт за Volkswagen Tiguan

Компактният кросоувър на Volkswagen премина през фейслифт, който засяга най-вече предната и задната част на возилото. Новото корпоративно лице на марката вече краси предницата на Tiguan, с типичните LED светлини, познати от по-големия Touareg.

Автомобилът ще се предлага с две нива на оборудване - "Track & Style" и "Sport & Style". Първото - "Track & Style" е предназначено най-вече за градско ползване, като може да преодолява наклон от 18 градуса, докато второто "Sport & Style" може да преодолее наклон от 28 градуса.

Други новости са системата, която следи за умора у водача, автоматичните дълги светлини, системата за предупреждение при непреднамерено напускане на лентата на движение, както и електронният диференциал с ограничено приплъзване XDS.

Под капака на модернизираният Tiguan се интегрират седем двигателя, три от които са нови за модела. Бензиновите са четири TSI двигателя с директно впръскване на горивото, които предлагат мощност между 122 и 210 к.с. Дизеловите модификации са три, като мощността при тях е от 110 до 170 к.с.

Промени има и при автоматичната шестстепена скоростна кутия, чийто предавателни числа на 5-та и 6-та предавка са променени за по-икономично шофиране на магистрала. Празният ход на двигателя поддържа 600 об/мин, което също сваля потреблението на гориво.

Така например 2.0-литровият турбо двигател вече изисква с около литър по-малко при движение по магистрала, гласи информацията. Налична е и седемстепенната DSG трансмисия, която се предлага като опция.

Всички BlueMotion модели се оборудват със Start/Stop система, налична както за версиите с предно задвижване, така и за 4MOTION моделите.

Продажбите на Volkswagen Tiguan 2012 в Европа стартират през август. Цените в Германия започват от 24,175 евро.

0 от 500
  • #86
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    С кое неси съгласен, че не разбрах и какво те наведе на мисълта,че лъжа да неси медиум.
  • #85
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Човече,много лъжеш!Убеден съм,че дори не си се возил в Тигуан.
  • #84
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    ***, за разхода на гориво визирам дизеловите мотори. Тигуана харчи 6,5 на 100 при 100-120 км/ч това е от опит, не карам бензинови коли и незнам при тях как е. Тигуана има и друго предимство, че има право на данъчен кредит, което не е без значение а относно километража и оборотомера ги смени като нети допадат, Тигуана също се води товарен ако незнаеш.
  • #83
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Каквото и да говорим,Tiguan не е в топ предложенията в класа си.
  • #82
    2 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Emi togawa q srawni s Polo-wuw wsqko 1 srawnenie pobejdawa mijawata ti Fiesta.Ami kakwo da kajem za Mini,koeto w zawoite naprawo otwqwa Fiesti4kata ili puk za novoto A1 s quattro oka4waneto si(wse o6te ne moje da se poru4a,no dogodina da)???????????????????????????
  • #81
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 13 години )
    И не ми сравнявай Фиеста с по-големи и като размери и като цена автомобили! Аз сравнявам тая кола единствено и само с конглокентите си!!!!! Не ме интересува как возела S-класата!
  • #80
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 13 години )
    Но дай да се изясним за окачванията. И това на Волга е комфортно, но как е в завоите? И специално в тоя клас, окачването на C3 e по-зле от това на Фиеста. Ферари имали магнитно окачване...че то и Ланча Тезис имаше още преди много години, макар моделът отдавна да не се произвежда, но не возеше комфортно. А какво да кажем за мнението на Ауто Билд, че конвенционалното окачване на Focus III вози по-комфортно от Астра, която е с активно окачване? Стига моля те. Вземи пробвай, тогава коментирай.
  • #79
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 13 години )
    О, знам, че има други автомобили. Чисто и просто досега не съм бил доволен от тях. Въпрос на вкус, финанси и преценка. Моята е Фиеста. Нещо против?
  • #78
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Тигана загоря ( преди 13 години )
    Хаха, защо да не говорим за разход на гориво, като се видя,че най-големите лъжци и най-висок разход на гориво дават именно TSI моторите на Фолксваген, включително и Тиган ТСИ.
  • #77
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Тигана загоря ( преди 13 години )
    Да, марките, които не излизат от сервиза и които не могат да преминат задължителния годишен технически преглед в Германия са главно Пежо, Фолксваген, БМВ и други такива немски, френски и италиански еднодневки. И Виж фейслифта РАВ4 и ще се убедиш ,че Фолксваген са изкопирали предницата на РАВ4 едно към две. А пък километражите са от лекотоварната баничарка Кади. Да не споменавам пък таблото от къде е, че резилът е голям.