Някогашната гордост на индустрията на Полша днес е пред пълен крах. В момента фирмата е собственост на украинския АвтоЗАЗ. Досега сглобяваше модела на General Motors Chevrolet Aveo, но договорът изтича и с влизане в производство на новото поколение на Aveo, няма да бъде подновен.
До края на този месец от завода уволняват нови 1800 души, като ще бъде запазен само персонал, който да поддържа завода в готовност за евентуално ново производство. Според говорител на завода, в момента се водели разговори за инвестиции и евентуални поръчки за производство от фирми в Индия и Китай.
По непотвърдени данни става дума за индийската група Mahindra & Mahindra и китайската фирма Chery. Експертите обаче считат, че изгледите за FSO са лоши.
През 2008 заводът във Варшава е сглобил 149 000 автомобила, през 2009 - 60 000, а миналата година само 45 000. General Motors започна производството на Chevrolet Aveo през ноември 2007.
Според полските медии за близо 60 годишната история на завода, във FSO са произведени над четири милиона автомобила. След подписан договор за лицензионно производство с италианския Fiat, през 60-те години на миналия век започва производството на Polski Fiat 125p, както и на мъника 126р, а от края на 70-те години излиза от FSO и модела Polonez.
В средата на 90-те години FSO беше закупен от Daewoo Motors и в завода работеха над 20 000 души. Корейците обаче фалираха, а по-късно станаха част от GM. През 2005, FSO става собственост на украинската АвтоЗАЗ.