IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo в Женева

Това което Alfa Romeo ще предложи в Женева не е много, но пък е интересно.

Alfa Romeo в Женева
На един от основните салони за годината, на щанда на фирмата ще видим по две версии на Giulietta и на MiTo. За съжаление, от съобщението на Alfa за медиите не личи да има експонат в Женева, който да е спортно купе на базата на KTM X-Bow.
 
 
За сметка на това ще видим Giulietta Distinctive с бензинов турбодвигател с обем 1.4 литра и мощност 170 к.с. Двигателят се комбинира с автоматична трансмисия с два съединителя Alfa TCT, както и с технология Start-Stop. Това помага средният разход на гориво на Alfa Romeo Giulietta в тази комбинация да е 5.2 литра на 100 км.
 
 
Изложената кола ще бъде с фабричния пакет Sport Pack, включващ 18 цолови лети джанти, нови прагове, седалки в комбинация от кожа и плат в тъмни тонове, алуминиеви елементи в интериора, нови метални рамки на фаровете. В стандартното оборудване се включват Alfa DNA (система за контрол на динамиката с електронен диференциал) VDC с ASR и Hill Holder,(помощник при изкачване на стръмнини), 6 въздушни възглавници и др.
 
 
Втората Giulietta която ще представят в Женева ще бъде „горещата” Quadrifoglio Verde (Зелена четирилистна детелина) 1750 TBi в червен цвят (Rosso Competizione). Колата е с бензинов турбодвигател със система за директно впръскване на горивото, с обем 1.8 литра и мощност 235 к.с. Максималният въртящ момент е 340 Nm.
 
Това ще бъде единствения двигател предлаган с Quadrifoglio Verde. Колата ще има 17 цолови джанти, по-силни спирачки и спортен интериор. И двете версии на Giuliettas са с мултимедийната система Blue&Me-TomTom. Тя позволява на водача да оперира с телефон, аудиосистема, навигация, CD и MP3 плейъри, различни входове за външни източници.
 
 
На щанда на Alfa Romeo в Женева ще видим и две версии на модел 2011 MiTo, които ще се продават в Европа от април. Преминалият през лек фейслифт компактен модел ще има нови цветове на каросерията и нови дамаски на седалките. Ще покажат „горещата” версия на MiTo Quadrifoglio, с двигател с мощност 170 к.с. някои промени в интериора, хромирани черупки на външните огледала и дръжки на вратите.
 
 
MiTo Quadrifoglio Verde е със спортни седалки от Sabelt с Alcantara. Зелено-черната тема виждаме в интериора, на седалките, волана, ръчната спирачка и лоста за смяна на скоростите.
0 от 500
  • #37
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какво си заработил LANCIA LYBRA 1.8VVTАко за това си дал повече от 3000 евро ,голямо набутване е било .А това не е заработка А телефони НЕК ,масово ги няма из Европата .Мисля че си в Англия ,и там колите втора ръка струват СТОТИНКИ
  • #36
    6 rate up comment 4 rate down comment
    не съм "Автор&q ( преди 14 години )
    В Бг. ако си различен от говедарската маса, това АВТОМАТИЧНО те прави "ЛОШ"!!!Ето, какво съм си ЗАРАБОТИЛ АЗ:Кола: LANCIA LYBRA 1.8VVTТелевизор: HITACHI (плазма 52")DVD: ONKYOРесивър за кино: NAKAMICHIGSM: NECЛаптопчето от което пиша...MAC BOOK PRO.Живея добре извън Бг, обаче Вие сте по-добре- имате си гОЛФОВЕ, сАМСУНГИ, нОКИЯ, аСУС и още какво ли не супер качествено и престижно!!!ДА, ДА, АМА НЕ!!!P.S. Не искам да обидя никого!
  • #35
    4 rate up comment 1 rate down comment
    alfista ( преди 14 години )
    При 156 и 166 по-слаби са горните носачи,там шарнирния болт не подлежи на рециклиране.Докато на долния носач се рециклира шарнира (пълни),тампоните се заменят. Полиуретанови тампони е истината и забравяш за смяна повече. Цената за предното окачване комплекта е около 350-400лв с труда.Окачването отпред ще е бетон.Има много доволни хора вече :))
  • #34
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BMW Fan ( преди 14 години )
    ttt за окачването на 146 не знам но съм имал векрта б и 156 и алфата е с много по-нежно окачване(или на вектрата е с много здраво :D).Купи си 166 да видим няма ли да сменяш тампони :). НО ако пак трябва да карам кола с предно ще е Алфа.
  • #33
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Na MiTo-to cveta e ubiec takav cvqt nesam vijdal vse o6te strahotna e !!
  • #32
    16 rate up comment 2 rate down comment
    MaHuaK ( преди 14 години )
    Спрете да се джафкате и да намесвате тараляснаци като VW! Разберете, че Алфа Ромео не е за всеки, тя е за хора които ценят повече душевното и тръпката от управлението на автомобила, а не това колко струва поддръжката и такива идиотизми! Алфа Ромео е масово харесвана, но не толкова купувана именно заради такива комплексари които говорят наизуст без да са се докоснали и без да имат опит с такъв автомобил!
  • #31
    11 rate up comment 1 rate down comment
    alfista ( преди 14 години )
    Само едно ще кажа,колкото по малко Алфа Ромео има по нашите пътища толкова по-добре,ама поне ще са карани от истиски и точни алфисти.Замислям се за Алфа Ромео GT, какво ще кажете Голфари,опелжии
  • #30
    12 rate up comment 2 rate down comment
    164 ( преди 14 години )
    щото такива селски *** предпочитат новия ГОЛФ , и харесват бездушните обикновенни с никво чуство за иновация коли, и си мислят "аз съм най големия" , ето за това, малко сме хората който харесват различното и красивото в лицето на алфа ромео !
  • #29
    22 rate up comment 3 rate down comment
    ttt ( преди 14 години )
    A някой замислял ли се е, че тази десет годишна алфа има технологии които VW ги внедряват в момента....
  • #28
    2 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Do ttt Срещат се предимно втора ръка ,защото на запад италианските коли не струват нищо .Виждал съм Алфа 159 на 2 години с над 10 000 евро по ниска цена от продажната .Беше в Австрия ,явно на онзи му беше писнало от бараката .Не беше и на много километри А и една Алфа от преди 10 години може и да е кола .Новите са на принципа на презерватива --за еднократна употреба .