IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo в Женева

Това което Alfa Romeo ще предложи в Женева не е много, но пък е интересно.

Alfa Romeo в Женева
На един от основните салони за годината, на щанда на фирмата ще видим по две версии на Giulietta и на MiTo. За съжаление, от съобщението на Alfa за медиите не личи да има експонат в Женева, който да е спортно купе на базата на KTM X-Bow.
 
 
За сметка на това ще видим Giulietta Distinctive с бензинов турбодвигател с обем 1.4 литра и мощност 170 к.с. Двигателят се комбинира с автоматична трансмисия с два съединителя Alfa TCT, както и с технология Start-Stop. Това помага средният разход на гориво на Alfa Romeo Giulietta в тази комбинация да е 5.2 литра на 100 км.
 
 
Изложената кола ще бъде с фабричния пакет Sport Pack, включващ 18 цолови лети джанти, нови прагове, седалки в комбинация от кожа и плат в тъмни тонове, алуминиеви елементи в интериора, нови метални рамки на фаровете. В стандартното оборудване се включват Alfa DNA (система за контрол на динамиката с електронен диференциал) VDC с ASR и Hill Holder,(помощник при изкачване на стръмнини), 6 въздушни възглавници и др.
 
 
Втората Giulietta която ще представят в Женева ще бъде „горещата” Quadrifoglio Verde (Зелена четирилистна детелина) 1750 TBi в червен цвят (Rosso Competizione). Колата е с бензинов турбодвигател със система за директно впръскване на горивото, с обем 1.8 литра и мощност 235 к.с. Максималният въртящ момент е 340 Nm.
 
Това ще бъде единствения двигател предлаган с Quadrifoglio Verde. Колата ще има 17 цолови джанти, по-силни спирачки и спортен интериор. И двете версии на Giuliettas са с мултимедийната система Blue&Me-TomTom. Тя позволява на водача да оперира с телефон, аудиосистема, навигация, CD и MP3 плейъри, различни входове за външни източници.
 
 
На щанда на Alfa Romeo в Женева ще видим и две версии на модел 2011 MiTo, които ще се продават в Европа от април. Преминалият през лек фейслифт компактен модел ще има нови цветове на каросерията и нови дамаски на седалките. Ще покажат „горещата” версия на MiTo Quadrifoglio, с двигател с мощност 170 к.с. някои промени в интериора, хромирани черупки на външните огледала и дръжки на вратите.
 
 
MiTo Quadrifoglio Verde е със спортни седалки от Sabelt с Alcantara. Зелено-черната тема виждаме в интериора, на седалките, волана, ръчната спирачка и лоста за смяна на скоростите.
0 от 500
  • #47
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Извинявам се на алфистите за малките критики, които изразих, но това е истината. Показахте, колко сте неуравновесени. Благодаря за минусчетата ;)
  • #46
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Те това имах предвид :P
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    6ibai se *** ne6tasten.
  • #44
    0 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Скапаните алфисти ( или алфист) ми дали много минуси xD. Не понасят истината, та затова, хаха.Не, че не мога да си дам плюсове, както един *** тире алфист дава минуси, но няма да го направя, за да се видите, колко струвате :)
  • #43
    6 rate up comment 1 rate down comment
    ttt ( преди 14 години )
    Предницата на Алфа 145/146 е от LANCIA и с леки видоизменения се използва от концерна FIAT от 1976 до 2001.... А за много хора пишещи тук TUV и AUTO BILD не са никакъв критерии....а елементарни промивки......Въпрос към VW маниаците, защо новата платформа вече не е с 4 носача- на страна/ отпред/, а само с един...........
  • #42
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Предницата на алфата е копирана директно от Ssang Yong.
  • #41
    0 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    @ttt, за стари автомобили не е коректно да се говори. Там е важно, на какво попадаш. например моят е на близо 5 години и малко над 60 000 км. Личен е. Ползвал съм го само за лични нужди. Не може да се сравнява с някой три годишен служебен, който е минал 120 К, а още по-малко с 5 годишен служебен, който е минал 200 к и километражът му е върнат със 100 к за 100 евро. Така, че не си прави заключенията, колко се е счупил твоя и колко на приятеля ти. Има си световна статистика. 80 милиона германци ( а може и повече след сегашното преброяване) казват ( TUV), че Алфа Ромео е окупирало дъното, заеднои с френските бангии. Не, нямаше да са зле и последните места, ако наистина автомобилите там не се различаваха много от тия в средата на таблицата. Истината е, че някои автомобили имат доста проблеми с надеждността. Алфа Ромео е един от тях. Дори да се намери модел, който да мине 500 к без проблем, това не оправя нещата.
  • #40
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Въх ,объркал съм съ МИИСЛЯХ че са по 3000 евро ,за толкоз ми га даваха преди 2 години а сега видяф в МОБИЛ ДЕЕЕЕ м чи те били по 1500 евро .МЧИ на мед съседа ми / другото чобанин // по толкова изкарва на месец *** със здрае да си га караш .Бедноста не е порок
  • #39
    5 rate up comment 1 rate down comment
    555 ( преди 14 години )
    Pozdrav za chobanina,togava i tezi koito obi4at nemskoto,frenskoto,koreiskoto za kolite kazvam
  • #38
    4 rate up comment 2 rate down comment
    не съм "Автор&a ( преди 14 години )
    Един път се напъна да напишеш думата "мисля" и се ***!!! Не съм ходил в Англия и не искам да ходя! Благодаря ти за ЧОБАНСКИЯ отговор! Ай със здраве... Лека нощ!