IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

TÜV определи Toyota Prius за No 1

За първи път хибрид печели златната значка на TÜV.

TÜV определи Toyota Prius за No 1

Последните проучвания на водещата немска асоциация за технически прегледи TÜV, показват, че Toyota Prius е най-надеждното возило в категорията за автомобили на възраст между 2 и 3 години.

Само 2,2% от проверените Prius показват каквито и да е дефекти, сочи изследването, което тази година се базира на 7,25 милиона извършени реални прегледа в периода между юли 2009 и юни 2010.

Така Prius се превръща в първият автомобил с алтернативно задвижване, който печели златната значка на TÜV.

"Ние сме изключително горди с постижението на Prius. Той винаги е бил най-надеждният и иновативен автомобили в нашата гама" каза Тошиаки Ясуда, президент на Toyota Deutschland GmbH, докато приемаше наградата от името на Toyota.

Второто място в тазгодишния доклад на TÜV споделят Toyota Auris, Mazda 2 и Porsche 911 с 2,3%. Пълната класация ще намерите на таблиците долу.

автомобили на възраст между 2 и 3 години / 4 и 5 години

автомобили на възраст между 6 и 7 години / 8 и 9 години / 10 и 11 години

В края на миналата година, Toyota спечели още едно отличие на TÜV. Тогава японците грабнаха званието - "Автомобилна марка с най-високо качество" – със 17 возила, отличени в топ 10 на различните категории по възраст и клас.

Първият доклад на TÜV се появява през далечната 1971 година в Кьолн под заглавието: „Колко е безопасен Вашия автомобил? – доклад на TÜV Rheinland”. Две години по-късно, през 1973, първият официален „TÜV Авто доклад” е публикуван под шапката на VdTÜV, а през 1998 TÜV влизат в успешно партньорство с AUTO BILD. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар що се отнася до автомобили „втора ръка”.

Вижте и най-НЕнадеждните автомобили според TÜV







0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Поздрав ( преди 14 години )
    Поздрав на ТЮФ с песента на Аззиза "Хавтомонтьор, супер разбирач" едно култово традиционно фолк ПАРЧЕ.!!!!!
  • #10
    8 rate up comment 10 rate down comment
    (НЕ)РАЗБИРАЧЪТ ( преди 14 години )
    doc, интересно как след изтеглени 16 000 000 автомобили, заради дефекти, си запазват позициите?!Не се заяждам, любопитен съм.
  • #9
    18 rate up comment 8 rate down comment
    doc ( преди 14 години )
    0t 10 mesta 4 za toyota !prosto nyama konkurenciya!
  • #8
    17 rate up comment 10 rate down comment
    realist ( преди 14 години )
    poredniyat udar po bg selyan4etata -kompleksari!imam TOYOTA corolla i sum super,super dovolen,a puk vie si karaite nemskite troshki!
  • #7
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Коки ( преди 14 години )
    Който си търси евтина кола, търси и евтина поддръжка. Който си е купил скъпа кола рядко прави компромис...Това, че Порше се кара бързо е по-скоро изключение - повечето Поршета се движат изложбено, за да те видят повече хора... Класациите са относителни...
  • #6
    13 rate up comment 17 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Един щеше да съди Тойота заради Приус - педалът на газта заяжда в натиснато положение, а спирачките не хващат. Пълен ***, но явно от ТУВ не мислят така. Колкото до Порше - богаташите имат по няколко коли и не ходят в чужбина с кола, докато този който има Форд и Рено обикновено няма друга кола и й скъсва *** от каране. Освен това едно Порше се поддържа както си пише, докато при евтиния автомобил се пести от всичко, често маслото се сменя със закъснение, ремонтира се евтино и т.н.
  • #5
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Прави впечатление че във всички катогории Порше е в челните места. Евала и в САЩ ги обявиха за марката даваща най-малко дефекти. Толкова скъпа и спортна кола да се чудиш как са я направили и толкова здрава. Особенно ако дори 50% от собствениците им натискат яко ***. А точно спортното каране тип газ-спирачка е най-големия бич за автомобила. Но Порше явно са си направили колите наистина отлични.
  • #4
    13 rate up comment 19 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Ама това е май без да бройм сервизните акции... тях най-вероятно ги броят като отстранени дефекти :D
  • #3
    14 rate up comment 25 rate down comment
    Тойотака ( преди 14 години )
    Ми как да не е надежден като той не излиза от гаража. Това са имиджови автомобил, гейски. Хей вижте ме колко съм ЕКО. И безсмислени. За производството им се замърсява повече отколкото за обикновен , да не говорим за батерията.
  • #2
    31 rate up comment 5 rate down comment
    (НЕ)РАЗБИРАЧЪТ ( преди 14 години )
    Още помня един брой на АБ, в който имаше статия за Приус 2 "Този автомобил просто не се поврежда".