IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

TÜV определи Toyota Prius за No 1

За първи път хибрид печели златната значка на TÜV.

TÜV определи Toyota Prius за No 1

Последните проучвания на водещата немска асоциация за технически прегледи TÜV, показват, че Toyota Prius е най-надеждното возило в категорията за автомобили на възраст между 2 и 3 години.

Само 2,2% от проверените Prius показват каквито и да е дефекти, сочи изследването, което тази година се базира на 7,25 милиона извършени реални прегледа в периода между юли 2009 и юни 2010.

Така Prius се превръща в първият автомобил с алтернативно задвижване, който печели златната значка на TÜV.

"Ние сме изключително горди с постижението на Prius. Той винаги е бил най-надеждният и иновативен автомобили в нашата гама" каза Тошиаки Ясуда, президент на Toyota Deutschland GmbH, докато приемаше наградата от името на Toyota.

Второто място в тазгодишния доклад на TÜV споделят Toyota Auris, Mazda 2 и Porsche 911 с 2,3%. Пълната класация ще намерите на таблиците долу.

автомобили на възраст между 2 и 3 години / 4 и 5 години

автомобили на възраст между 6 и 7 години / 8 и 9 години / 10 и 11 години

В края на миналата година, Toyota спечели още едно отличие на TÜV. Тогава японците грабнаха званието - "Автомобилна марка с най-високо качество" – със 17 возила, отличени в топ 10 на различните категории по възраст и клас.

Първият доклад на TÜV се появява през далечната 1971 година в Кьолн под заглавието: „Колко е безопасен Вашия автомобил? – доклад на TÜV Rheinland”. Две години по-късно, през 1973, първият официален „TÜV Авто доклад” е публикуван под шапката на VdTÜV, а през 1998 TÜV влизат в успешно партньорство с AUTO BILD. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар що се отнася до автомобили „втора ръка”.

Вижте и най-НЕнадеждните автомобили според TÜV







0 от 500
  • #21
    13 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Ама то германска електроника има ли?
  • #20
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Имам професионален поглед за електрониката.Японската електроника е на светлинни години пред германската.Няма сравнение.
  • #19
    14 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Самите германци ви го казахаа. Новите Тойоти са най-здравите автомобили-1-ви Приус, Втори Аурис, Корола Версо на едно с Порше.... Тойота е това, което беше. Въпреки сложната си техника Приус е най-здравият автомобил по пътищата. А порше е сезонен автомобил все пак, не може да се сравни с колите на Тойота,с които се върши работа и знаеш,че винаги можеш да разчиташ на тях.
  • #18
    14 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    "Още помня един брой на АБ, в който имаше статия за Приус 2 "Този автомобил просто не се поврежда". " Очевадно и доказано от германските технически прегледи ,проверили милиони автомобили от всички марки и модели, че и новите Тойоти, както и старите,са най-здравите и надеждни коли.Както германците го признават,така и американците, англичаните и т.н.Но най-важното-дори самите германци признават и награждават Тойота за най-здрав автомобил след обективно проведени задължителни технически прегледи
  • #17
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Само японски точилки!Германците са изключение.Поршетата не ги броя,защото не минават и 2000 км. годишно.Какво да и се счупи за такъв смешен пробег!Ако ги класираха по пробег,Порше щеше да е при Фиат.Общо взето гемрнаската продукция е талаш.Нищо ново под слънцето.
  • #16
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ne se mislete za nai golemite tarikatia se zamislete zashto tazi marka vw e nai kupuvanata pri polojenie che ne e i nai evtenata po skapi sa ekvivalentite ot klasa na bmm ne horata sa selqci che kupuvat markata a vie che se mislite za neshto poevche ot evropeicite a baklgarina e nai neukiq adi zamisleite se predi da se vmaniqchavate v kola koqto tati vi e kupil i koqto e na pveche ot vas na vazrast
  • #15
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    abe panete se davite se nekakvi maloumno vmaniacheni ne realisti kam avtomobilostroenetoq kajete de v kachestvoto sa bmw i mercedesi de e opliuvanata ot vsichki vi vwselqci
  • #14
    8 rate up comment 14 rate down comment
    До долния ханонониме ( преди 14 години )
    Тойта се скапва след има няма 20 до 40 000 км. служебен пробег. Първи сдава багажа съединителя. Говоря за служебна Цорола правена в Турция. Така че смей се. Ти ако караш Тойота от 90 те, от Япония, на която сменяш само маслото респект, но новите им *** се трошат както всички останали. Че и по големи дефекти дават отвъд Океана.
  • #13
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Най ми е смешно да чета коментари на лица,които никога са нямали Тойота,никога не са карали и никога не са се возили,обаче знаят,че са трошливи,горят много и все такива гадни работи.Знаят дори и инфо от кухнята,че Тойота си купува първите места в тестовете за надеждност.И така през последните 10-15 г. навсякъде по света.Някой трябва да намалят филмите,че зле им влияят.
  • #12
    10 rate up comment 16 rate down comment
    ( преди 14 години )
    След изтеглените автомобили и съдебното дело в САЩ за причинена смърт на няколко лица заради дефекти, от Тойота явно за изпратили едни пари в Германия :) Преките ми наблюдения за Тойота е за доста чуплива кола. Дори шефът им призна, че заради бързото разрастване са направили компромис с качеството и ще се опитат да си върнат позициите. Това беше преди по-малко от година :)