IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW ще прави супер икономични коли

Volkswagen работи върху супер икономична версия на Golf, която да има среден разход на гориво от 2.8 л. на 100 км.

VW ще прави супер икономични коли
Колата ще бъде произвеждана серийно след 7-8 години, когато в Европа ще влезнат в сила изключително строги норми за опазване на околната среда.
 
 
Според високопоставен представител на VW, „зеленият” Golf най-вероятно ще бъде от серията blue-e-motion. При него вредните емисии от CO2 ще бъдат до 75g/km.
 
Планираните за тогава норми за опазване на околната среда в Европейския съюз предвиждат средните вредни емисии на цялата флотилия на производителите да не надхвърля 95 г/км.
 
Тази изключително стриктна норма принуждава производителите отсега да предприемат радикални методи за понижаване на разхода на гориво.
 
Супер икономичният Golf ще бъде от поколение VIII и в него стандартно ще влизат повечето технологии показани при концепцията XL1, постигнала разход от под един литър на 100 км.
 
Колата ще бъде задвижвана от следващото поколение на хибридната система с двуцилиндров дизелов двигател. Там ще видим комбинация от подобрена технология в горивната камера, както и при впръскването на горивото, а също и нови материали при изработването на двигателя. Това ще позволи да се постигне висока мощност при относително малки размери и работен обем. Разходът на гориво няма да надхвърли 2.8 литра на 100 км.
 
Икономичният Golf ще има силно подобрена аеродинамика, намалено триене както вътре в двигателя, така и с повърхността на пътя, както и изключително ниско собствено тегло. Усилен пластичен материал с карбон ще се използва за капака на двигателя и за покрива. Като цяло при производството на колата ще се използват много композитни материали.
 
 
В момента VW работи и върху супер икономичен микро автомобил Up blue-e-motion. Той ще се появи значително по-рано от Golf blue-e-motion и ще предлага среден разход от гориво от 3 литра на 100 км. Микро автомобилът ще се задвижва от турбодизелов двигател с два цилиндъра с обем 800 см3 и мощност 47 к.с., който ще бъде подпомаган и от електромотор с мощност 26 к.с.
 
0 от 500
  • #9
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    После в AutoBild пишат, че WV малко е закъснял с новите технологии но за сметка на това ги е направил добре. След което прас и проблеми с комон-рейла, прас изтеглят "супер" икономичните бензинови мотори ;)
  • #8
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хубаво,но чак след 8 години.До тогава другите ще имат модели с 1.5 на 100.
  • #7
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Евала, голф или не тази кола не е за газария, а за вършене на работа и с тези композитни материали става на практика вечна, а с този разход само гуми ще се сменяват.
  • #6
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Анонимен, не мога да съм по-съглсен с теб:)Преди време работих във ФВ и на поредното продуктово обучение отново се засегне темата за "Каква иновативна марка е ФВ". Тогава контрирах обучаващият "Да си чул за PSA Peugeot Citroen примерно? Когато те пуснаха на пазара комън-рейл, ФВ беше още с предкамерни дизели... Това как ще го коментираш? Когато и други марки пускаха комън-рейли, и то от следващо поколение, ФВ пусна помпа-дюза". Онзи мълчеше като пръднал.
  • #5
    16 rate up comment 3 rate down comment
    минаващ ( преди 14 години )
    Не съм фен на Фолкса, ама те имат двигател 1.2TDI 3L, разход 3/100км, който се монтира на Лупо от 1999- 2005г., така че какво толкова ново и различно ще правят, освен да вкарат малко батерии за електродвигател
  • #4
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    След 7-8 г изобщо може да няма коли с двигател с вътрешно горене, ама как да го обясниш на простите швабски тикви.Хюндай i10 дето излиза след месец ще има разход 3.5 литра. Къде сте шваби? Къде е вашата велика, немска, технологична мисъл? След 7-8 г ще е много късно...
  • #3
    28 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Пак реклама! След 7-8 години (когато на пазара ще излезе такъв Голф) Всички коли ще са с такъв разход. Тогава ще е 2018-та. Да си спомним какво беше преди 7-8 години - през 2003-та. ФВ още нямаха комън рейл, а само помпа-дюза, когато всички френски имаха от години. Клюндай въобще не се продаваше с дизелов двигател. Все още никой не беше чувал за малките икономични турбо-бензинови двигатели с висок въртящ момент под 2000 оборота, които сега са в масова продажба.
  • #2
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Evtina reklama kakvo steli da praviat sled 7-8 godini.Te horata za elektri4eski avtomobili misliat ve4e a tezi sa oste v kamenata era.A za poslednia avtomobil v statiata palen smiah s tozi razhod.Smart otdavna go e postignal i to bez specialni tehnologii.VAG pak sa sled drugite...
  • #1
    13 rate up comment 12 rate down comment
    bex ( преди 14 години )
    Браво!!!