IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW ще прави супер икономични коли

Volkswagen работи върху супер икономична версия на Golf, която да има среден разход на гориво от 2.8 л. на 100 км.

VW ще прави супер икономични коли
Колата ще бъде произвеждана серийно след 7-8 години, когато в Европа ще влезнат в сила изключително строги норми за опазване на околната среда.
 
 
Според високопоставен представител на VW, „зеленият” Golf най-вероятно ще бъде от серията blue-e-motion. При него вредните емисии от CO2 ще бъдат до 75g/km.
 
Планираните за тогава норми за опазване на околната среда в Европейския съюз предвиждат средните вредни емисии на цялата флотилия на производителите да не надхвърля 95 г/км.
 
Тази изключително стриктна норма принуждава производителите отсега да предприемат радикални методи за понижаване на разхода на гориво.
 
Супер икономичният Golf ще бъде от поколение VIII и в него стандартно ще влизат повечето технологии показани при концепцията XL1, постигнала разход от под един литър на 100 км.
 
Колата ще бъде задвижвана от следващото поколение на хибридната система с двуцилиндров дизелов двигател. Там ще видим комбинация от подобрена технология в горивната камера, както и при впръскването на горивото, а също и нови материали при изработването на двигателя. Това ще позволи да се постигне висока мощност при относително малки размери и работен обем. Разходът на гориво няма да надхвърли 2.8 литра на 100 км.
 
Икономичният Golf ще има силно подобрена аеродинамика, намалено триене както вътре в двигателя, така и с повърхността на пътя, както и изключително ниско собствено тегло. Усилен пластичен материал с карбон ще се използва за капака на двигателя и за покрива. Като цяло при производството на колата ще се използват много композитни материали.
 
 
В момента VW работи и върху супер икономичен микро автомобил Up blue-e-motion. Той ще се появи значително по-рано от Golf blue-e-motion и ще предлага среден разход от гориво от 3 литра на 100 км. Микро автомобилът ще се задвижва от турбодизелов двигател с два цилиндъра с обем 800 см3 и мощност 47 к.с., който ще бъде подпомаган и от електромотор с мощност 26 к.с.
 
0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Всеки харесва някоя автомобилна марка а понякога и повече. В това няма нищо лошо, но всяка си има свои принципи. Тойота отзова всички коли на които е възможно да се прояви дефект, като това им струваше няколко милиона. За разлика от тях VW оставя потребителите да плащат за грешките им. Палачинката рано или късно се обръща, тогава ще видим какво правят другите производители.А за TSI -то се ограмоти малко.http://***.automedia.bg/news/article_11853.html
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Q obqsni tova za weli4ieto na Toyota na semeistwata na zaginalite ot nekadurnostta na koncerna-ot bezklu4owoto zapalwane,ot problemite s pedala na gazta,ot problemite s kormilnata uredba,te 6e te razberat spoko ;)
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Da be znaem i weli4ieto na Toyota da prawi trolei.Ako twa e tehnologiq zdrawe mu kaji.A kude pa pro4ete,4e VW sa spreli TSI.Baq si w gre6ka moito dete.
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И мога да ти изброя още 101 причини, заради които преди време си купих VW-та от магазина на VW, а не отидох да си купя тойоти и не съжалявам изобщо за избора си. Ставаш смешен с постоянните реклами, които правиш на TOYOTA да не би да си им дилър?
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до LEXUS ( преди 14 години )
    Незнам кое им е елементарното на двигателите на VW, ама определено бих ги предпочел пред тези на TOYOTA, защото са по-мощни и техническите характеристики на VW-тата са по-добри от тези на TOYOTA, явно много те е яд и затва винаги ги плюеш...
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Фантомас ( преди 14 години )
    :) Да, толкова глупости написа Lexus, че и аз взех да пиша такива xDDDD. Естествено, че става въпрос за двуцилиндров, а не за двутактов дизел :)
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Фантомас ( преди 14 години )
    Или може би си чувал за двутактов дизел?
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Фантомас ( преди 14 години )
    И защо да са назад Фолксваген? Концернът Фолксваген има най-пълна гама от автомобили, технологии, двигатели и всичко, свързано с автомобилостроенето. Не съм чувал все още никоя фирма да си прави сметката за поставяне на карбонови елементи в серийните си автомобили от нисък или среден клас. Ти да си чувал LEXUS?
  • #21
    2 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Леле, много са назад тия във Фолксваген.Трагични са с технологиите. Къде е великата, немска, технологична мисъл :) :)
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Фантомас ( преди 14 години )
    Защо никой не обръща внимание на написаното в статията и по-специално за идващото законодателство? 95 г/100 км CO2 е средно постижение за всички произвеждани модели. В момента икономичните дизели са с емисии 95-99 г/километър. Някой направи ли си сметката, че за да стане 95 г/км средна стойност е необходимо да има автомобили с много по-ниски вредни емисии и то масово? И не бързайте да отписвате ДВГ. Аз от 38 години чакам да стане чудо в автомобилостроенето, но...ще има да чакам :)