IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подготвят новата генерация на Veyron

Новото поколение на Bugatti Veyron ще бъде разработено скоро и ще има максимална скорост от 435 км/час.

Подготвят новата генерация на Veyron
Новата генерация на Veyron ще се различава съществено от сегашната. Естествено ще има и общи неща, но стилът като цяло ще бъде вдъхновен от концепцията на Валтер де Силва представена още през 1999 година. Сега Валтер де Силва е шеф дизайнер на цялата VW Group.
 
 
Компютърните образи показани тук са от концепция разработена от канадецът Джон Марк Висенте, наречена Bugatti Renaissance. Дотук с прогнозите и слуховете. За новият Veyron вече се знае, че ще продължи да бъде с двигателя W16 с обем 8 литра и четири турбини. Ще се комбинира с трансмисия имаща седем степени и два съединителя.
 
 
Мощността също ще бъде подобна на днешната при версия Super Sport – 1 200 к.с., както и максималният въртящ момент 1 500 Nm. Според прогнозите, новият Veyron ще ускорява от място до 100 км/час за 2.5 секунди. Очаква се собственото тегло на автомобила да бъде по-ниско от това на сегашния Super Sport.
 
 
От Bugatti искат да направят новото поколение на Veyron с тегло от 1883 кг, като за това ще помага и Lamborghini, с чиято помощ ще се разработи платформата, при която ще се използват максимално композитни материали и карбон. Каросерията ще има по-тънки стъкла, олекотени панели и джанти. Така ще стане възможно собственото тегло на новия Veyron да бъде с около 100 кг. по-ниско от това на сегашния.
 
 
Очаква се премиерата на новото поколение на Veyron да бъде някъде към 2013 година, като продажбите ще започнат от 2014 година, а цената ще е към 1.2 милиона евро.
0 от 500
  • #22
    7 rate up comment 1 rate down comment
    WERTY ( преди 14 години )
    има напредък!
  • #21
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Slav78 ( преди 14 години )
    Този автомобил не се нуждае от толкова коментари по няколко причини. 1. Едвали ще излезе в този си вид. 2. Не е ясно дали изобщо ше го има,предполага се. 3.Дали ще го видим някога на живо, камоли да си го купим. И четвърто какво ще кажете за третото.
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Класика ( преди 14 години )
    до:АнонименДа бройките за южна Африка и 10 за америка и Австралия.А от Бразилия ,Колумбия и Европа бяха изненадващи поръчки,да не говорим за Америка!И когато показаха снимките и те се различаваха от наВалтер да Силва,поръчките се одтеглиха и за да се измъкнат,обявиха тиражирана бройка,която не беше предвидена.Но дай да не се повтарям,а да вмъкнем и малко шега!!!...:)Понеже е много тъмно в тази зала и не се вижда този концепт,аз се промъкнах,добре че запали...:),и макар на вънка да се свечеряваше,бе по светло отколкото в залата.Паркирах го и го разглеждам...:)Пращам снимка...:)http://prikachi.com/images/616/2859616e.jpgПоздрав най-сърдечен,Ваш приятел печен....:)
  • #19
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тази кола е германска чалга.
  • #18
    11 rate up comment 2 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Кодовото име на модела ще е БАТМОБИЛ :)
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Напротив интересувал съм се при представянето на концепти Пиех тогавашния шеф на ФВ каза че Вейрон ще излезе в къса серия от 300 бр. и всяка бройка ще носи, поредната цифра. Примерно Вейрон 1, Вейрон 2 за втората кола и така до 300. Още тогава от ФВ заявиха че всичките 300 броя са разпродадени предварително. Не знам къде какво са казали, но или ти не си го разбрал или нещо е сбъркано.
  • #16
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това да не е новия Батмобил? Кефи но не радва защото не мога да го имам. Аз едно Ламбо да яхна и ми стига ама и то много скъпо. Защо най-яките коли са най-скъпи а най-скапаните най-евтини. Объркан живот мама му стара.
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Класика ( преди 14 години )
    до:АнонименКолега,мисля,че не си се интересувал.по какви причини незнам.Може да си си имал работа....?Когато се появиха скиците на Валтер да Силва,поръчки заваляха отвсякъде.Дори и от Европа,което е прецедент.Когато излезна модела на племенника на Порше,поръчките се отдръпнаха и понеже вече бяха инвестирали,опряха до друга тактика:да ограничат продажбите,за да избият разходите...и каквото дойде.Дойде малко отгоре и затова уволника шефчето измислил Вейрона!поне не са на загуба!Някои шейхове го купиха,но спря интереса от цял свят,които имаше при скиците на Валтер да Силва!Цитирах ти думите на Тив Нидъл отПета предавка,а те знаеш са велики и първи снасят всякаква информация!Ако си пропуснал,търси в нета с Тив Нидъл и Бугати Вейрон.Виж и на Гугъ-ла,ако знаеш как да го намериш.Но понеже предполагам си автоманиак като мен,ще те ти е фасулска работа да го откриешНо мисля,че това си го чел,просто си го забравилЕдвам избиха разходите и уволниха племенника на Порше.-само те подсетих предполагам.Весел ден!...:)
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Po-tapo mnenie nebiah 4uval.
  • #13
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Смешна и напълно безмислена кола.Народната марка по лаишки начин се опитва да изчетка селския си имидж.