Новата генерация на Veyron ще се различава съществено от сегашната. Естествено ще има и общи неща, но стилът като цяло ще бъде вдъхновен от концепцията на Валтер де Силва представена още през 1999 година. Сега Валтер де Силва е шеф дизайнер на цялата VW Group.
Компютърните образи показани тук са от концепция разработена от канадецът Джон Марк Висенте, наречена Bugatti Renaissance. Дотук с прогнозите и слуховете. За новият Veyron вече се знае, че ще продължи да бъде с двигателя W16 с обем 8 литра и четири турбини. Ще се комбинира с трансмисия имаща седем степени и два съединителя.
Мощността също ще бъде подобна на днешната при версия Super Sport – 1 200 к.с., както и максималният въртящ момент 1 500 Nm. Според прогнозите, новият Veyron ще ускорява от място до 100 км/час за 2.5 секунди. Очаква се собственото тегло на автомобила да бъде по-ниско от това на сегашния Super Sport.
От Bugatti искат да направят новото поколение на Veyron с тегло от 1883 кг, като за това ще помага и Lamborghini, с чиято помощ ще се разработи платформата, при която ще се използват максимално композитни материали и карбон. Каросерията ще има по-тънки стъкла, олекотени панели и джанти. Така ще стане възможно собственото тегло на новия Veyron да бъде с около 100 кг. по-ниско от това на сегашния.
Очаква се премиерата на новото поколение на Veyron да бъде някъде към 2013 година, като продажбите ще започнат от 2014 година, а цената ще е към 1.2 милиона евро.