IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Fiat подготвя „радикални промени” при заместника на Bravo

Босът на Fiat, Серджо Маркионе обяви, че заместникът на хечбека Bravo ще бъде „радикално различен автомобил”.

Fiat подготвя „радикални промени” при заместника на Bravo
На автомобилния салон в Детройт, Маркионе заяви, че „да се замени модела Bravo с подобен на него автомобил би било напълно неподходящо”.
 
 
Сегашното поколение на Bravo не успя да се превърне в хит на европейския пазар в един доста пренаселен сегмент.
 
Според Маркионе това принуждава Fiat да предприеме радикални промени при този модел.
 
„Разглеждах различни варианти за бъдещето. Все още нямаме финално решение, но е ясно, че това което ще предложим няма да бъде традиционно предложение”, казва Маркионе.
 
Когато e бил запитан дали във Fiat готвят решение подобно на това прието от Nissan с компактния кросоувър Qashqai, Маркионе отговаря, че „плановете на Fiat надхвърлят тези на Nissan. По същество Qashqai си остава един конвенционален автомобил”, заявява Маркионе, но не дава повече подробности.
 
Той не съобщава нищо и за бъдещ модел на Fiat в сегмент „В” на пазара, след като сегашния модел Punto достигне края на своя жизнен цикъл.
0 от 500
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Сегашното Браво е много хубав автомобил! Оглеждал съм го за покупка, но имаше две неща, които ме възпряха:1. Най-важното - цената. По-скъпо е от Рено/Пежо/Ситроен/Форд/Опел, а според мен трябва да е на тяхната цена.2. Няма резервна гума, а някакъв си комплект, който няма да ми свърши никаква работа, ако скоча в някоя българска дупка и си изкривя джантата, както ми се е случвало.Затова и си мисля, ме проблемът на Фиат не е в качествата на колата.
  • #4
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Браво е на 4то място в теста на Авто Билд на 100 000км от 60-70 коли. При това Бравото беше най-високото оборудване, даже с навигация, за да може да се провали, докато Голфа разбира се базов. И пак Бравото се оказа супер качествено. Тва е най-качествения Фиат правен до сега, който е по качествен и от много други коли не само от останалите фиати.
  • #3
    18 rate up comment 3 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Даа дизайнат на това браво радва много доста от новите модели в сегмента са повлиани от него :) И макар да е най стария изглежда все още свеж и е един от най-хубавите :)
  • #2
    26 rate up comment 3 rate down comment
    !?!? ( преди 14 години )
    Е то бравото е там. Само че аз не считам авто(vw)билд за миродавни :)
  • #1
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Ясен ( преди 14 години )
    Браво е един страхотен дизайн, но ФИАТ трябва да си вдигнат драстично качеството. Това, което отблъсква клиените неиталианци от марката е именно споменът от проблемите. Когато изкарат поне един модел, който да блесне в първата десятка на АутоБилд нещата ще се променят.