IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още за новия Passat от Детройт

Един от най-очакваните и коментирани автомобили на автомобилния салон в Детройт е „американския” Volkswagen Passat.

Още за новия Passat от Детройт
Първите коментари на експертите обаче, не са много окуражителни за колата. Според тях това е най-скучната премиера на автомобилния салон, поне що се отнася до дизайна.
 
 
Произвежданият в САЩ заместник на европейската версия на Passat буквално изглежда като по-голяма Jetta, която също беше критикувана за своя не впечатляващ и скучен дизайн. За да не сме голословни добавяме снимки и от Jetta (белият автомобил долу) за да се види тоталната прилика с „американския” Passat.
 
 
Същото важи в още по-голяма степен за интериора. Първата снимка долу е от интериора на новия Passat, втората е от интериора на Jetta.
 
 
 
 
Изглежда, че най-силният аргумент на новия Passat в САЩ ще бъде ниската цена, която започва от 20 000 долара или със 7-8 хиляди долара по-малко от цената на досегашния модел.
 
 
Да напомним обаче, че базисния Passat продаван досега в САЩ се предлагаше с модерния двулитров TFSI с мощност 200 к.с., а базисния нов модел ще се продава със стария и (поостарял морално) двигател с пет цилиндъра, обем 2.5 литра и мощност 170 к.с.
 
 
Сред другите двигатели предлагани с новия Passat в САЩ ще бъдат двулитров турбодизел с мощност 140 к.с., както и VR6 с обем 3.6 литра и мощност 280 к.с., с който новият Passat ще ускорява от място до 100 км/час за 6.5 секунди.
 
 
Volkswagen ще произвежда „американския” Passat в своя нов завод в Чатануга, щата Тенеси, в който бяха вложени инвестиции от 1 милиард долара. Новият седан ще бъде на пазара в САЩ от август тази година.
0 от 500
  • #40
    6 rate up comment 0 rate down comment
    vv ( преди 13 години )
    аз нямам нищо против Мустанга но всеки си прави сметка, и аз бих предпочел да карам мустанг пред шкода ако имам такава възможност,но никои не взема предвид разходите за един автомобил а те не са малко.Имам много познати които си дадоха всичките пари за скъпи коли и ходят с грацкия транспорт на работа защото немогат да ги обслужват
  • #39
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имам чувството,че някой коментират без да са чели статията и са гледали единствено картинките.Четете бе хора:Първите коментари на експертите обаче, не са много оглокажителни за колата. Според тях това е най-скучната премиера на автомобилния салон, поне що се отнася до дизайна. и тогава коментирайте.Или ако не е АутоБилд не го приемате за истина?
  • #38
    0 rate up comment 5 rate down comment
    VJ ( преди 13 години )
    ТОЗИ ПАСАТ ПО-МИ ХАРЕСВА ОТ ЕВРОПЕЙСКАТА ВЕРСИЯ.ТРЯБВА ДА СЕ ВЗЕМЕ ОТ САЩ:))
  • #37
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Били ненадежни, двигателите не стрували ха ха. Миризлив изкарай *** от гащите си че пак те издават. Разбирам че противния ти хюндай е като барака пред тоя евтин Пасато-Джета или каквото и да е ама миризлив я погледни двигателя на Вейрон, разработка на ФВ и го сравни с новите модерни и супер-мощни Хюндай-спорт спънатонии. 326к.с. 6,5 сек. до 100км. ха ха ТРИСТА КОНЯ, БРАВО БЕ А 1300? Аре сега бегай да си бършеш *** да не вземе пак някой казанлъшки ром да не те насили *** в някоя фиеста
  • #36
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Траотен,траотен ( преди 13 години )
    Семпъл и евтин. Това вече по се доближава до народната кола, както е замислена марката. За тая цена е направо бомбон. И отвътре е супер.
  • #35
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    От ВАГ пак са се *** и *** го обявяват за автомобил. Аре, че двигателите им не стават е вярно, че искат да пробутат разни вехти мотори как да е, ама поне дизайна малко да го бяха пооправили, а то все едно са го извадили от нафталина това чудо на техниката. Пълна скука. А да цената, били я смъкнали. ОК това е добре, но с какви компромиси.До сега бяха едни от най-трошливите и най-ненадеждни автомобили, а сега просто не ми се мисли,като са спестили от това-онова.
  • #34
    4 rate up comment 7 rate down comment
    bate_sime ( преди 13 години )
    това си е стария пасат с още по старите мотори и нови ламарини,вижте интериора-леко е освежен само,ама за US си е направо чуден,тва чудо на инженерната мисъл Форд мустанг е с твърд мост отзад-като на дядо ми бог да го прости Москвича
  • #33
    7 rate up comment 7 rate down comment
    М5 ( преди 13 години )
    Толкова много коментари и толкова малко обективни...При положение, че повечето производители гледат да правят по-евтини автомобили, не виждам нищо лошо в това, че и от VW са пуснали Passat на по-нормална цена...И без това беше тръгнал да гони по цени БМВ и Мерцедес, нека малко да се освестят тия от ВАГ...Страхотен дизайн иначе...Кинетични дизайни, които след 3 години изглеждат смешно...Този дизайн поне е изпитан с времето!
  • #32
    4 rate up comment 2 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 13 години )
    Последните години хич ама хич, не харесвам политиката на ВАГ,доста са ми антипатични даже. НО виждам ,че оправиха най-дразнещото (или поне при този модел),а именно неоправданата висока цена. Модела ми харесва (видях го наживо) и за тези пари и екстри си е супер. Можеби са тръгнали по правилния път- по-малко смешни реклами,повече работа и конглокентна цена!Цените като цяло са най-големия минус на ВАГ,нереални са спрямо пазара! Браво за новото Пасатче цената му е по реална и сигурно ще има успех!
  • #31
    9 rate up comment 1 rate down comment
    ._. ( преди 13 години )
    Ясно е,че са искали да направят евтина кола,но врътките на за посоките на вентилацията и степените на вентилатора са изкопани от средата на миналия век.Срамота!