IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новият седан на VW за САЩ със старото име Passat

Volkswagen най-после показа новият седан, предназначен за пазара в САЩ.

Това е новият седан на VW за САЩ със старото име Passat
Изненадата е, че New Midsize Sedan (NMS), е отново с името Passat.
 
 
От Волфсбург са решили да запазят името и при новия модел, който ще бъде правен в новия завод в Чатануга, щата Тенеси. Седанът с четири врати ще се продава в САЩ от август, като началната му цена ще започва от 20 000 долара.
 
 
„Трудно ще намерите седан в този клас, (дължина 4868 мм, колесна база 2803 мм, широчина 1835 мм), с подобни технологии и качества на такава цена”, се казва в изявление от фирмата. Това означава, че обемът и пространството за пътниците в „американския” Passat ще бъдат повече в сравнение с автомобила със същото име продаван на другите световни пазари.
 
 
Външният вид на новия седан има доста общи черти с новата Jetta и доста по-малко общо с пуснатия на пазара в Европа Passat (макар че разликата между двата модела не е много голяма).
 
 
Според производителят, технологиите идват от Германия, а стилът е разработен в САЩ. По отношение на технологиите, базисният модел на американския Passat ще се предлага с двигател 2.5 литра и пет цилиндъра, като мощността му е 170 к.с.
 
 
Друга версия ще бъде с дизелов двигател TDI с мощност 140 к.с., а трета с бензинов двигател с 6 цилиндъра VR6 с мощност 280 к.с. Новият Passat ще се продава в САЩ в три версии на обзавеждане - S, SE и SEL. Базисната версия е оборудвана с ESP, ABS, мониторинг на налягането в гумите, спирачен асистент, Hill Climb Assist (асистент при изкачване) и 6 въздушни възглавници.
 
 
0 от 500
  • #30
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Трудно ще намерите седан в този клас, (дължина 4868 мм, колесна база 2803 мм, широчина 1835 мм), с подобни технологии и качества на такава ценаАми аз намирам хечбег, един клас по-малък и при това вече стара версия (от преди 5-6 години), който е по-широк! Старият Форд фокус е със ширина 1839 mm., а колесната база на Мондео е 2850 mm - с 5 сантиметра повече и това е модел пред замяна с нов. Този Пасат е по-дълъг от броня до броня, но с по-къса база - ще се люлее като лодка, нищо общо с кола.
  • #29
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Пешо келешо ( преди 13 години )
    Господи каква скука...... Кво се джавкте бе, то тва не заслужава и да го коментираме
  • #28
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ОРС,всеки нов модел е по-скъп. Не само заради инфлацията, но и заради по-богатото оборудване. Ако преди 10 години се продаваха коли без еърбег, то сега всички са с по два еърбега, а повечето стандартно са поне с 4 или 6. Същото е с АБС и системите за стабилност, а почти всички нови двигатели са с турбо, докато преди 10 години бяха рядкост.
  • #27
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Fenomenalen e be xora poglednete interiora kakva izrabotka ima vqrno na nqkoi moje da im se stori sku4en otvan i vatre na men mi dopada i uspex neka postigne jelanite prodajbi :)
  • #26
    15 rate up comment 6 rate down comment
    AZ ( преди 13 години )
    Половината коментари са написани от известният с прозвището си миризмата айтоски ***, който мечтае да има хyйдай.
  • #25
    18 rate up comment 1 rate down comment
    ОРС ( преди 13 години )
    Братле да не си собственик на Ауди? Ако дам пари за Ауди няма да ме е яд, имал съм дал съм за нещо което съм искал. Навсякъде се крадат идеи така, че не го правете чак толкова голям проблем. VW скоро няма да умира даже напротив. Ауди покачва цените на колите си от тази година. Което може да накара някои хора да се замислят...Защо тази кола струва сега повече, няма нищо като материал по-скъпо в нея от предишната. Не ми се вижда логично, но пък и кой съм аз да казвам в крайна сметка.
  • #24
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    OPC,ти как ще се почувстваш като си дал два пъти повече пари за Ауди, а същите стопове ги има в двойно по-евтиния Фолксваген. Има неща, които са нелепи. Простваген отдавна подценяват клиентите си и капитализират идиотизма им, но съм сигурен, че това отношение ще им се върне като бумеранг. Въпрос на време е. Империите се раждат, растат и умират. Глупаците ще свършат. Не може принцесата да е преоблечена прислужница, пък ако ще и с напомпани цици и купена университетска диплома.
  • #23
    20 rate up comment 1 rate down comment
    incompetent ( преди 13 години )
    И на мене ми харесва повече от европейския Passat, особено pricewise :)
  • #22
    20 rate up comment 3 rate down comment
    AZ-R ( преди 13 години )
    Остава да се докаже като толкова здрав, колкото Камри, Акорд, Алтима и Соната и може и да им се отвори парашута на Ваген.Не ми се вярва обаче?
  • #21
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Batito ( преди 13 години )
    То 20000 са и техните пикапи. А с това ще превземат дедовия пазар!