IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus e номер 1 в САЩ

Немците са по петите му.

Lexus e номер 1 в САЩ

Премиум марка номер едно в САЩ е отново Lexus. Луксозното подразделение на Toyota оглавява тази класация през последните десетина години, но немските премиум марки никога не са били толкова близо.



През 2010 година Lexus е реализирал 229,329 продажби на територията на САЩ, а главните конкуренти в сегмента BMW и Mercedes-Benz, съответно 220,113 и 216,448.

През изминалата година японците изпреварват вторият в класацията - BMW със само 9,216 продажби, докато през 2009 година, преднината на японците е била двойна - 19,473 продажби.

Третият в класацията - Mercedes-Benz също регистрира увеличено търсене през 2010 година с малко над 14%, докато при Lexus цифрите сочат - ръст от 6.2%.



"Със сигурност проблемите на Toyota са се отразили на продажбите на Lexus, както и по-агресивната маркетингова стратегия на BMW и Mercedes-Benz", коментират експерти.

Според тях и друга немска марка е успяла да "открадне" част от клиентите на Lexus. Става дума за Audi, които регистрират ръст от 23% при продажбите на нови автомобили в САЩ през 2010 година. Audi постави рекорд през измината година в САЩ, като за първи път в историята си успя да продаде повече от 100 000 нови возила оттатък океана.

0 от 500
  • #120
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До До А3 ( преди 14 години )
    Да ,вярваме ти, те за това навсякъде са 1-ви по здравина!Хаха
  • #119
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До А3 ( преди 14 години )
    И да ти отговоря на предишния въпрос,за 20-сет годишния Lexus.Там си прав,наистина е пред разпад както и всички модели на Toyota.
  • #118
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    aide sega izgledai klip4eto i wij kak BMW bie Lexusa i posle gowori gluposti!
  • #117
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До А3 ( преди 14 години )
    Е защо някой клиент на немска еднодневка ще си купува хибрид, като е тролей , и като харчи колкото бензиновия вариант, пък и върви по-малко?
  • #116
    0 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    На пистата не го бият изобщо. Лексуса е с най-класния двигател. А в бизнеса всияко е пари и печалба.Имиджът идва след това. Но ти за бизнес трудно ще говориш,впредвид,че трябва да мислиш за матури, особено по български.
  • #115
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Za6toto horata,koito si kupuwat nemskite marki im e hal haber kolko 6te har4i,tqh gi interesuwa da sa max luxozni,da imat mo6tni dwigateli i predi wsi4ko zaradi imidja.A takiwa pro6lqci kato teb 6te si kupuwat hibridi i 6te se mislqt za weliki.
  • #114
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    Оставете го момчето да ми отговори най-накрая де. От 3 седмици го чакам да се появи. И сега само го занимавате. Мама пак ще му спре интернета, и ще го чакам до 8-ми март.
  • #113
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До А3 ( преди 14 години )
    Защо немските марки не могат да направят ефективен хибрид, а хибридите им са безсмислени и зле работещи?Защо само се излагат, за да убедят всички колко са назад в технологиите?
  • #112
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    To4no w sweta na biznesa wsi4ko e imidji,zatowa S KLASATA E NAI-PRODAWANATA KOLA W SWOQ KLAS,KOLKOTO I DA NE TI SE ISKA.
  • #111
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    E,moje da e direkten konkurent,ama kwo ot towa????????????????I 2ta nemski avtomobila go biqt na pistata s golqma razlika.Na wsi4koto ot gore qponskiq darak ima i zna4itelno po-niska cena,ama kel faida kato si ostawa su6tiq *** na toyota????