IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Промени при Subaru

Subaru планира да покаже драматични промени в стила на новата Impreza Concept.

Промени при Subaru
Дизайнът на новата Impreza показва как ще изглеждат бъдещите модели на японската фирма в близките години.
 
 
Промените обаче няма да бъдат само в дизайна, а ще са подкрепени и от чисто технологични иновации, включително нова хибридна система, както и ново поколение от двигателя тип boxer. 
 
Промененият стил включва изпъкнали калници и арки над колелата, дълбоки отвори за въздух в предната броня и като цяло агресивна предница. Ще го видим в поредица нови модели на Subaru, включително при новото купе разработено заедно с Toyota.
 
 
Очакваме и нов хибриден вариант на Legacy. Спортното купе на Subaru ще бъде първият модел на японската фирма на който ще се монтира новото поколение на двигателя boxer, който сменя първото поколение след цели 21 години. Новият двулитров двигател FB-type, (обем 1995 см3), беше показан миналата есен и ще замени стария EJ-type.
 
 
Новият двигател предлага по-висок въртящ момент при по-ниски обороти. Това подобрява и ефективността на двигателя, който има по-нисък разход на гориво с 10% в сравнение с предходния. При спортното купе, двигателят FB ще бъде модифициран така, че да даде максимална мощност от поне 240 к.с. С механична трансмисия с 6 степени колата ще може да ускори от място до 100 км/час за около 7.5 секунди.
 
 
Купето ще бъде на пазара през следващата година. Година по-късно Subaru ще пусне новото поколение на Legacy, чиито стил ще бъде близък до този на Impreza Concept (на снимките). Колата ще бъде с хибридно задвижване, като системата ще дойде от Toyota - TH S II hybrid system. Тя ще е с бензинов двигател с обем 2.5 литра, тип boxer. Трансмисията ще бъде CVT. От Subaru заявиха, че подготвят и версия с турбина на новия двигател.
 
 
0 от 500
  • #18
    19 rate up comment 14 rate down comment
    Bob ( преди 14 години )
    ***,Правя ти елементарно сравнение коли с горе долу еднакви габарити и драстична разлика във мощността имат еднакво ускорение. А това че има 4x4 би трябвало да е даде още по-добро ускорение до 100, защото няма да върти гуми като предната. Не казвам, че шкодата е по-добра кола, но има нещо сбъркано в това субаро.
  • #17
    34 rate up comment 4 rate down comment
    miladinov ( преди 14 години )
    до MK ll http://***.symmetrical-awd.com/ виж тука бе неверник виж колко много преимущества имат 4х4 системата и боксерът на суби пред другите и определено е голям кеф да караш субару най-вече зимата в снегът и много си умирам от кеф като видя някое дупенце с бмвенце как не може да мръдне и метрър :)
  • #16
    34 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За незапознатите със системата 4х4 на Субару - symmetrical AWD. Системата е симетрична понеже в общият случай вътри и двата моста в отношение 50/50. Ако направите надлъжен разрез на едно субару имате идеално разпределение на масите в двете половини плюс ниският център на тежестта на боксера - нещо много важно при атакуване на завои с по-висока скорост. В резултат, на което се получава стабилност, баланс и нисък център на тежестта - т.е. вземаш завоите със скорост, с която другите не могат :))))
  • #15
    37 rate up comment 3 rate down comment
    LANCIA ( преди 14 години )
    Само некомпетентни и неграмотни технически хора дават негативно мнение за боксера и Субару като цяло.По сащество невероятен автомобил и в последно време японците показват доста иноваторски и савременни виждания.Вапреки че карам италиянски автомобил аз сам им варл фен на японските,просто са ненадминати вав всичко.
  • #14
    42 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Do MK I В света две марки правят основно боксер двигатели - Порше и Субару, БМВ също имат мотоциклети с двуцилиндрови боксер двигатели. Причината другите да не ги правят е не защото са се "отказали" ами защото просто не могат, а и е скъпо - допуските в един боксер двигател са много по-малки. Колкото до скуката и тъгата - ти карал ли си WRX или STI - повярвай ми с тях НИКОГА няма да ти е скучно :).
  • #13
    30 rate up comment 5 rate down comment
    до: Bob ( преди 14 години )
    Не,не е мизерно.Ако малко повече се интересуваше от коли и имаше обща култура то и ти нямаше да изглеждаш мизерен с изказването си. Ще ти заостря вниманието към системата 4Х4 и боксеровия двигател.Прочети в нета за тези неща и може да достигнеш до правилният отговор.И още нещо,това не е кола за ***,които на всеки светофар искат да се дърпат избиващи комплекси.Това са автомобили за улегнали и интелигентни хора.Освен това старта не е всичко.На по-дълъг път тази кола ще засрами доста спортисти.
  • #12
    19 rate up comment 22 rate down comment
    MK I ( преди 14 години )
    боксерите не струват,всички се отказаха от тях.Тези още ги правят,защото нямат пари да си разработят нови двигатели.От Субару само скука и тъга.Но определено са светлинни години пред смешните шкоди.Няма сравнение!
  • #11
    26 rate up comment 2 rate down comment
    MK II ( преди 14 години )
    То това зависи от формата на динамичната крива, не само от мощността.
  • #10
    23 rate up comment 5 rate down comment
    ivan ( преди 14 години )
    Класик, костенурката не е с боксер, а с V-образна четворка...
  • #9
    29 rate up comment 2 rate down comment
    Van ( преди 14 години )
    Mnogo zlobno izglejda haresva mi i vatre e unikalno :)