IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Промени при Subaru

Subaru планира да покаже драматични промени в стила на новата Impreza Concept.

Промени при Subaru
Дизайнът на новата Impreza показва как ще изглеждат бъдещите модели на японската фирма в близките години.
 
 
Промените обаче няма да бъдат само в дизайна, а ще са подкрепени и от чисто технологични иновации, включително нова хибридна система, както и ново поколение от двигателя тип boxer. 
 
Промененият стил включва изпъкнали калници и арки над колелата, дълбоки отвори за въздух в предната броня и като цяло агресивна предница. Ще го видим в поредица нови модели на Subaru, включително при новото купе разработено заедно с Toyota.
 
 
Очакваме и нов хибриден вариант на Legacy. Спортното купе на Subaru ще бъде първият модел на японската фирма на който ще се монтира новото поколение на двигателя boxer, който сменя първото поколение след цели 21 години. Новият двулитров двигател FB-type, (обем 1995 см3), беше показан миналата есен и ще замени стария EJ-type.
 
 
Новият двигател предлага по-висок въртящ момент при по-ниски обороти. Това подобрява и ефективността на двигателя, който има по-нисък разход на гориво с 10% в сравнение с предходния. При спортното купе, двигателят FB ще бъде модифициран така, че да даде максимална мощност от поне 240 к.с. С механична трансмисия с 6 степени колата ще може да ускори от място до 100 км/час за около 7.5 секунди.
 
 
Купето ще бъде на пазара през следващата година. Година по-късно Subaru ще пусне новото поколение на Legacy, чиито стил ще бъде близък до този на Impreza Concept (на снимките). Колата ще бъде с хибридно задвижване, като системата ще дойде от Toyota - TH S II hybrid system. Тя ще е с бензинов двигател с обем 2.5 литра, тип boxer. Трансмисията ще бъде CVT. От Subaru заявиха, че подготвят и версия с турбина на новия двигател.
 
 
0 от 500
  • #38
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Реалист ( преди 14 години )
    Не се палете толкова!!!Едва ли тук изнесените данни са много точни, докато нямя официални такива. Моя форестър 2.5 ХТ е 230 к.с. и ускорява до 100 за около 6-6.5 с., без да има претенции за много спортен автомобил. Едва ли този нов двигател 240 к.с. и при това с подобрен въртящ момент ще ускорява за повече от 6 с.!!!
  • #37
    21 rate up comment 3 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    относно ускорението на 4x4 vs. 2х:)дори и да допуснем, че има такова нещо като равни други възможности... пак не може да се каже кой автомобил ще победи:)При достатъчна мощност 4х4 би стартирал по-добре. Но при високите предавки 2х би ускорявал по-добре тъй-като двигателят не е натоварен да върти и втори мост. Така, че дали в тези първи няколко метра 4х4 ще вземе достатъяно преднина... не е много ясно. Ако пък двигателят не е достатъяно мощен може и 2х да направи по-добър старт:)
  • #36
    22 rate up comment 2 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    Имаше сравнения м/у ускорението 0-100км/ч на различни автомобили с двигатели с еднакви мощности:)Едно такова сравнение...често е лишено от смисъл. Особено ако говорим за автомобили от различни класове. Освен това мощността далеч не е всичко. Важни са и въртящият момент, неговото разпределние, трансмисията и целта на инжинерите - екология и економия:) Имаше един глокиозен случай преди време с дизели. Евтин Ситроен (zx) вървеше повече от скъп Лексус:) оказа се, че лексусът никога не пуши:)
  • #35
    23 rate up comment 1 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    Леле... големи спорове:) специално си направих регистрация:)1. Боксерът си е добър мотор - както е споменато вече дава нисък център на тежеста и освен това е естествено балансиран (въпреки, че е 4 цилиндъра). Причината, поради която не е масов е цената - две глави, 4 вала, сложна изпускателна и всмукателна система...2. Конструкцията му всъщност предполага по-добро ускорение, заради липсващи балансиращи тежести и по-малко лагери по коляновия вал
  • #34
    29 rate up comment 1 rate down comment
    Subaufan ( преди 14 години )
    ISKAM DA IZTAKANA NA NEZNAESHTITE, NO NAPADASHTI ZLOBNO BOXER-A, CHE TOCNO BOXER-A NA SUBI E EDIN OT MALKOTO T. NAR. MILIONNICI, T.E 1 000 000 KM NA TEST DRIVE BEZ REMONT. A I SAM SIGUREN, CHE VSEKI OT ZLOBEESHTITE, BI KARAL VSYAKO PORSCHE, NISHTO CHE E S BOXER:)
  • #33
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Класика до:Коки ( преди 14 години )
    Коки,извинявай,ако нещо съм те обидил!....:)Малко по-разпалено ти обясних....:)Трябва да внимавам с темперамента си!Чаос!Весел ден!
  • #32
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Класика до:Коки ( преди 14 години )
    Колега явно си чел самопървия ред....:)Аз винаги чета всички за да видя за какво става на въпрос и да не сеизлагам неподготвен!....:)Ще ти цитирам Анонимен който вече е на втора страница,но днескапо едно времебеше отпред и аз му отговорих.Ето колегатаАнонимен:- от: Анонимен ( преди 6 часа ) Не са лоши коли,но тези боксери са големи ***! Отговори -28 Положителни: 3 Отрицателни: 31И виж какво съм му отговорил аз!Но ,ако те мързи ще ти го предам накратко!Да ме извиняват другите колеги,че се повтарям,но за такива пичове като теб,какво да правя?!?- решението през 1999 година, на жури от цял свят състоящо се от две части,едното в Европа в Бон,а другото в Америка в Калифорния с участието на шефовете от най-големите марки на Япония,Европа и Америка и две независими комисии които да обединят и наблюдават резултатите,е: - -Обявява се за синоним и символ за понятието Автомобил,произведението на Фердинанд Порше-Костенурката !!!!!!Костенурката е символ за понятието за автомобил!А тя е с БОКСЕР ДВИГАТЕЛ !!!!Именно заради цялата концепция,ремонтнопригодност ,митичната здравина на легендарния двигател построен от гения Порше,а по късно доказал се и в купето на Костенурката и наречено Порше!Именно затова е избрана за еблемата и понятието автомобил!Субару се свързват с сина на Фердинанд,Фери Порше и лицензират отделение за създаването на боксер двигател.Затова двигателите на Субару са безпроблемни и фирмата не помни и не усеща икономически кризи!!!!Затова и двигателите на Субару влизат без никаква подготовка в задницата на Костенурката и може да си тунинговате с най-новите двигатели на Субару!!!Сега разбираш ли колега, Коки ?А виж и коментара на колегата Ришелъо,(Който е малко по-надолу и не е толковадалеч),който се чуди как Порше е проектирал Рено,и аз му отговарям изчерпателно!Сега разбираш ли Коки?Жив и здрав!Весел ден!
  • #31
    27 rate up comment 7 rate down comment
    Коки ( преди 14 години )
    В тема за Субару - концептуален модел се обсъждат VW Костенурка и 190 тонен танк - ВСИЧКО Е В РЕДА НА НЕЩАТА!!!
  • #30
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Класика ( преди 14 години )
    до:РишелъоНе знам дали се шегуваш?Сигурно се шегуваш!Кое му е смешното?Много добре значи,че Порше е участвал и в Рено!Ще се смееш ли,ако ти кажа,че най знаменитите спортни модели на Мерцедес 'S' и 'SS'са конструирани от Фердинанд Порше?Знаеш ли,че ред най-значимите патенти на Порше са компресорният мотор на Мерцедес SSK ?А най големите успехи на Ауди знаеш ли кои са?В съвместна работа с Ауди( Ауто-Унион), Порше конструира и легендарните Сребърни стрели които се оказват изключително успешни.Не виждам нищо смешно!Всички са се облажили от ГЕНИЯ и са добили нов тласък!!!!А знаеш ли,че по време на войната, "Порше" създава всъдеходи и амфибии на базата на великата КОСТЕНУРКА!?!...?!?....-създава тежкия танк "Кралски тигър", самоходното оръдие "Фердинанд" и 190-тонен свръхтежък танк.Приятен ден колега,жив и здрав!
  • #29
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Mokи ( преди 14 години )
    ... освен ако не е!