IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Prius - по-безвреден от овца

Газовете, които изпуска една овца са по-вредни за планетата, отколкото тези, които отделя Toyota Prius.

Prius - по-безвреден от овца

Интересна, забравана реклама на Toyota Prius се появи в интернет пространството. Тя е направена за Израел и показва/доказва, че една овца отделя повече вредни газове, отколкото хибридното возило Toyota Prius (92 г/км).

За момента рекламата има само печатен вариант и се разпространява единствено на територията на Израел.

Честно казано, когато говорим за изпускане на газове, всеки би предпочел да стои зад Prius, отколкото зад овца...

0 от 500
  • #53
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    MALE MALEEEE100 0000 GLUPOSTI V NEKOLKO IZRECHENIQTO BIVA NEKADARNOSTNEZNANIEPROSTOTIQNEKOMPETENTNOSTCHE I SELENIQIDIOTIZAM VSIOCHKOSABRANO V EDNODA BESHE UCHIL MALKO FIZIKAHIMIQ.....TAKA DA CHETESH BEZ DA GO RAZBERESH E TAPO NEKAK SIPAZI BOJETAKA SHA GO RAZPRAVQSH NA SASEDCHETATA S KOITO IGRAESH NA GONENICA PRED BLOKA
  • #52
    0 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 14 години )
    pove4eto draskanici pokazvat pulna lipsa na ekokultura v BG.zatova,she sme si na posledno myasto po vsi4ko,ponege sme mnogo umni!pfu.
  • #51
    0 rate up comment 1 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 14 години )
    При бензина, настроен на стохиометрично съотношение бензин/въздух, температурата на горене е толкова оптимално настроена че няма никакви азотни окиси и изгарянето е винаги пълно и няма неизгорели въглеводороди и сажди. Айде, вземи да се ограмотиш малко преди да ръсиш глупости по форумите, че ставаш смешен вече.
  • #50
    0 rate up comment 1 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 14 години )
    Азотните окиси са продукт от по-високата температура на горене на дизела. Просто кислорода при по-високи температури се свързва с азота от въздуха, вместа с въглерода. А пък ако не горят на по-висока температура, дизелите няма да са толкова ефективни. На тоя принцип е EGR системата за рециркулация на отработените газове - тя връща част от газовете в цилиндрите за да охлади горивната смес и така намаля азотните окиси но за сметка на ефективността.
  • #49
    0 rate up comment 1 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 14 години )
    Питай Гугъл за brake specific fuel consumption map, за да разбереш какво ти говоря. Да, пиковата ефективност на дизелите е по-висока, към 42%, но предвид допотопните им скоростни кутии с предавателни числя, много рядко работят в област на оптимална ефективност. В по-голяма част от времето работят на 20-30% и затова като цяло в реални условия са по-неикономични от бензиновите хибриди.
  • #48
    1 rate up comment 1 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 14 години )
    Ха-ха, абе *** ***, това е Британската държавна агенция за стандартизация бе! Там всички тия тестове са сертифицирани, нали на тяхна база се издават хомологациите на всеки един модел. Хибридите на Тойота имат бензинов двигател работещ в по-ефективен цикъл на Аткинсон (37% максимална термодинамична ефективност), със тепен на сгъстяване 8:1 и степен на експанзия 13:1, а електромоторите държат двигателя винаги в област на натоварване около максмална ефективност.
  • #47
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ne raboti postoqnno elektomotora za da e postoqnna velichina za testpri vsqko podavane na gaz vsqko tragvane se vkl benzina ako hibrida e s dizelov vmesto s benzinov motor togava shteshe da e dosta po dobre
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    tapo *** zashtoto tovq e edna hubava reklamamalko ako razbirashe ot akvotmobilostroene shteshe da mlaknesh i da spresh chetesh reklamidori v top gear kadeto za men tova ne e nikakav kriteriitestvaha hibrida na toyorta edno che harchete poveche ot edna malolitrajka drugo che izgorelite emizii bqha poveche ot malolitrajkata s koqto testvahavse pak tapi mi priqteliuelektromotora e samo za grada i leko da pomaga beninoviq motor
  • #45
    0 rate up comment 1 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 14 години )
    Eто и линковете: http://***.vcacarfueldata.org.uk/search/vehicleDetails.asp?id=25694http://***.vcacarfueldata.org.uk/search/vehicleDetails.asp?id=24038Колко трябва да си *** за да продължаваш да твърдиш при тия данни че дизела бил с по-ниски емисии???
  • #44
    0 rate up comment 1 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 14 години )
    Според английската агенция VCA, емисиите на хибриден Аурис (136 PS) в сравнение с дизелово Audi A3 1.6 TDI (90PS) са:89 гр/км срещу 109 гр/км CO2,70 dB срещу 72 dB шум,171 mg/km срещу 252 mg/km CO,6 mg/km срещу 158 mg/km азотни окиси (NOx), 0 срещу 0.36 сажди (particulates).