IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota ще пази очите

Японците са конструирали автостъкла с 99% UV защита.

Toyota ще пази очите

От началото на следващата година Toyota ще оборудва моделите си с новоразработени автостъкла, които осигуряват 99% UV защита, съобщава изданието Аutoevolution, като уточнява, че японската автомобилна компания е първата в света с подобна технология.

Според информацията, UV-защитата на новите челни и предни странични стъкла е аналогична с тази, която осигуряват най-качествените слънчеви очила.

UV защитата на челното стъкло е гарантирана от специален блокиращ съответните лъчи филм, който е поставен между двата пласта ламинирано стъкло. Тъй като страничните стъкла, често са еднопластови, при тях е използвано специално фолио и UV-поглъщат материал, уточняват от японската компания.

Първият модел Toyota със 99% UV защита ще бъде обновеният Yaris.

0 от 500
  • #44
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Поправка в предишното ми мнение отдолу: Да се чете: "КОИТО пак закъсняха" ,а не "Който"-----------------------------------Дизелът на Тойота е много по-добър от този на Фолксваген,който доскоро наподобяваше тракторно бучене, в период на усилена оран.Сами си го спряха дефектната и уникално шумна помпа-дюза.Сега и те дойдоха на комън-рейл и 2.0 дизелите им пукат редовно глави-признат дефект пореден на ВАГ. Да не говорим за тровките на Фолксваген/Ауди,защото ще говорим само за дефекти!
  • #43
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Не на последно място цената на КИА е с пояти 10 000 лева по-ниска от Аурис и въпреки че КИА е 1.6 и със Старт-стоп система харчи едва с 0.3 литра по-малко от Аурис. Това доказва колко добре изработен е всъщност двигателят на Тойота.НАвсякъде в статията се подчертава,че и двата агрегата са чудесни, тихи и култивирани. Въпреки еднаквата мощност и по-високото тегло на Аурис, Аурис е по-добре бърз, практически еднакво икономичен с КИА и е по-тих от нея. Иначе поздравления за KIA!
  • #42
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    A KIA печели в теста на Ауто-Билд ,за което ги поздравявам, защото е един много добър автомобил. Никъде в Ауто-Билд не се споменава за тесен Аурис или за стар мотор!!! Лъжеш както винаги.Не съм и очаквал друго от теб. КИА печели заради по-директното си управление и по-голямата гаранция. Директното управление и по-стегнатото окачване обаче е въпрос на вкус, на едни им харесва, на други-не. Явно на авторите на статията това им харесва и са го извели като водещо. За масовият клент това не е водещо.
  • #41
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Стига, елементарно е да хвалим някой,яе слага турбо на слабите си двигатели и за това е технологичен. Фолкваген без турбо при бензините са трагични, което показва колко слаби двигатели правят. 1.4 80 коня, 1.6 102 коня. Тойота предлага 1.6 132 коня и 1.4 100 коня без никакви турбини, ако сложи и по една турбинка нещата стават страшни. Тойота Аурис 2.2 дизел 180 коня, най-чистишт дизел и Тойота първи изкараха дизел 180 коня от 4 цилиндъра много преди Фолксваген,който пак закъсняха.
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Tzoko ( преди 14 години )
    Ами щом смяташ че са по-добри взимай едно голфче с DSG и си перфектен. Колкото до това Лексусите пъпрви пуснаха много дискови скоростни кутии, колкото до downsizing-a другите производители от години предлагат такива агрегати (пример BMW с биТурбо е над 200 коня 123Д)....така че VW не са открили топлата вода....всичко е вяпрос на концепциа и маркетинг. Ауриса не отступва по нищо на голфа дори немците си го признават..а за КИА..няма да си права труда да коментирам
  • #39
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Toyota Auris не може да се опъне дори на KIA Ceed.В последния брой на Autobild ги сравняват и киата утрепва тойотата по всички пунктове,не оставя никакъв шанс.Лошо окачване,тясна каросерия,скърцащи пластмаси,стари двигатели,... трагедия!
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    I s kakvo Toyota Auris e po-napred ot VW Golfpo otno6enie na tehnologiite-moje bi imat DSG?Moje bi imat Downsizing?Ili pri Auris imat adaptivno oka4wane?Moje bi dizela im e po-mo6ten i po-ikonomi4en?Qsno e,4e w Bulgariq se karat stari Golf-ove,koito sa na po 500 000 i nqmat nikakwi extri,ama ima Golf 6,koito e etalon w klasa si i ne slu4aino se kazwa Golf klas,a ne Auris klas!
  • #37
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Tzoko ( преди 14 години )
    Освен това да се прави сравнение на Тойота с Мерцедес и БМВ е смешно, тука става въпрос за съвсем различни класове където вече идва Лексуса.
  • #36
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Tzoko ( преди 14 години )
    Абе този пич с Голфовете е супер *** и ***. Концепциите на двата двигателя са коренно различни. Тойота никога са се хвалели с голям литров обем и форсирани двигатели. Просто имат друга маркетингова стратегия и целеви групи, а не че не могат да създадат такива двигатели. Технилогиите използвани от японците са винаги с едно стъпало пред останалите. Дизайна е въпрос на вкус, аз лично го предпочитам предпочитам пред този на VW, OPEL, RENAULT i t.n.
  • #35
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ДО КАРАЧА НА MERCEDES-123; МНОГО ГИ ЗНАЕШ ТИЯ РАБОТИ А БИ ЛИ НИ КАЗАЛ КОЯ ТОР Е ПО-СИЛНА ДА ТЕ ВИДИМ ДАЛИ И ОТ *** МУ РАЗБИРАШ ТОЛКОВА МНОГО КОЛКОТО И ОТ КОЛИ.