IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota ще пази очите

Японците са конструирали автостъкла с 99% UV защита.

Toyota ще пази очите

От началото на следващата година Toyota ще оборудва моделите си с новоразработени автостъкла, които осигуряват 99% UV защита, съобщава изданието Аutoevolution, като уточнява, че японската автомобилна компания е първата в света с подобна технология.

Според информацията, UV-защитата на новите челни и предни странични стъкла е аналогична с тази, която осигуряват най-качествените слънчеви очила.

UV защитата на челното стъкло е гарантирана от специален блокиращ съответните лъчи филм, който е поставен между двата пласта ламинирано стъкло. Тъй като страничните стъкла, често са еднопластови, при тях е използвано специално фолио и UV-поглъщат материал, уточняват от японската компания.

Първият модел Toyota със 99% UV защита ще бъде обновеният Yaris.

0 от 500
  • #54
    1 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    http://ams.bg/?act=galleries&rec=8793 ETO I MALKO CITATI-Audi A3 печели безапелационно сравнението на спирачките.За жалост въпреки по-високата си мощност и въртящ момент D-Cat не успява да трансформира тази преднина в по-кратки времена за ускорение и еластичност. В ежедневен режим на шофиране разходът на гориво също не е по-нисък.AUDITO RABOTI PO-GRUBO,NO ZA SMETKA NA TOVA IMA PO-GOLQM BAGAJNIK,PO-DOBRI SPIRA4KI I PO-NISAK RAZHOD I PO-DOBRO USKORENIE.EMI TOYOTA SA PROSTO QKO NAZAD....
  • #53
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    2.2 D-CAT 20072009 2,231 cc (2.231 L; 136.1 cu in) I4 turbo /2AD-FHV 177 PS (130 kW; 175 hp)@3600, 400 Nm (300 lbft)@20002600320d EUR 2007-2010 2.0 L 177 PS (130 kW; 175 bhp) 350 Nm (258 lbft)ABE LEXUS MAI 4I4KO TI GOOGLE TI RAZBI ZA SETEN PUT TEZATA.MAI MAI TOYOTKATA IZKARWA PO 1 I SU6TO WREME DWIGATEL S 4 CILINDARA I MO6TNOST 177 KONQ KAKTO BMW,SAMO 4E E 2,2 A NA BMW SAMO 2.0.NE6TO DA KAJE6 HAHAHAHAHAHA.
  • #52
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    "Преди БМВ имам предвид",че преди няколко години на БМВ дизела им беше 160 коня, а не 184 ,колкотo ти твърдиш.Толкова им е сегашният.
  • #51
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Преди БМВ 4-цилиндровия им дизел беше със 160 коня. Авенсис -180 коня. Свери си информацията. Японците са доста пред другите във въвеждането на модерни дизели.
  • #50
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Леле, ти наистина ли си вярваш? На БМВ мотора със 184 коня е от 2010 година. Авенсис е първи с дизел 180 коня 4 цилиндров. Хюндай до тази година нямаха 2.0 дизел с над 130 коня.Тази година го изкараха.
  • #49
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    LEXUS,недей да лъжеш!Първите двигатели с 4 цилиндъра и 180 коня дизел,са появиха година и половина преди този на Тойота.На BMW 2.0(184 hp) и Hyundai 2.0(184 hp).Не,че нещо,но понеже се правиш на много конкретен.
  • #48
    1 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    И да добавя, че всяка турбина и компресор оскъпяват както колата, така и поддръжката й за в бъдеще.Иначе са чудесна идея,но при натоварвания, особено ако е на немска кола,не издържа много,а разходите са огромни за подмяната й,защото двигателят на Фолксваген като принцип е слаб и негоден без турбината и компресора,а това са скъпи усложняващи двигателя части.Без тях двигателят е едно нищо,а немските коли не се славят със здравина,така че тези усложняващи устройства не биха развеселили клиентите им
  • #47
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Tzoko ( преди 14 години )
    Цената на Golf GTD 2.0TDI CR DSG базов е 52 804лв. Цената на Avensis 2.2 D-CAT (DPF) 150 к.с. 6 A/Elegance SW в момента е 52 233лв. В единия случай имаме "спортно" дизелово купе в другия комби Авенсис . Къде точно е прогреса не знам wacko.gif . И двете са със 6-скоростни автоматици , като на Голфа е двойнодисков .
  • #46
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    A3 , ами хайде де, хайде да сравниме с еднаква кубатура японска и немска. Ама не едната да е с турбина,другата без,за да видим нивото на двигателната конструкция и инженерни постижения в ДВИГАТЕЛОСТРОЕНЕТО. Турбини всеки по0лзва от 30 години, те не са нищо ново.Едни ги ползват,други не залагат на тях. НО Тойота вади от 1.8 200 коня без турбина.Има ли германска талига някога серийно вадила такива коне от 1.8 атмосферен???Или от 1.4 атмосферен 100 коня или 110 коня, германците не могат просто. :))
  • #45
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    КОЙ КАРА гОЛФОВЕ НА 500 000КМ.?? Това не е Тойота, за да издържи толкова. На 500 000км. им е само купето,защото всичко по тях е сменено вече няколко пъти! Хахах. Ти си жертва на клишетата, отдавна съм ти го казал-"Голф клас" хахахаха, много четеш писанията на немски журналисти..хахах, ако класът беше Голфов, нямаше най-известната и търсена кола в класа да е Корола,която задава стандартите.Голф талигите могат само да мечтаят да бъдат Корола. Но трябва да наемат японци да им ги конструират. :))))