IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Volt - $225 000

Платиха $225 000 за първият произведен Chevrolet Volt.

Chevrolet Volt - $225 000

Както съобщихме вчера, първите произведени електромобили с удължен пробег, отпътуваха към собствениците си в началото на тази седмица.

Еко автомобилите разполагат със система за задвижване, която се състои от електродвигател и ефективен бензинов двигател, който работи само, за да зарежда литиево-йонните акумулатори по време на движение.

Цената им в САЩ е около $35 000 - $40 000, но това не се отнася за първия произведен Volt.

Той беше продаден за сумата от $225 000 на специално организиран търг. Не се съобщава името на собственикът на първия Volt, но пък се знае с какво оборудване разполага возило.

Очаквано версията е с най-високото премиум оборудване (Premium Trim Package). Разполага с камера за обратно виждане, полирани 17-ичови алуминиеви колела, светъл кожен салон с тъмни акценти, домашната зарядна станция и много други.

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Живко ( преди 15 години )
    Въпроса ми е за Волт, който се произвежда и продава СЕГА, а не след 5-10 години.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Живко, нормално е по-възрастните хора да приемат нововъденията по-трудно но погледни мобилните телефони в началото имаха големи тежки батерии и нямаха обхват навсякъде сигурно е имало хора от БТК които са казвали същото като тебе - че мобилните телефони нямат бъдеще. Ел. колите са бъдещето - всъщност те винаги са били просто алчноста на нефтените компании до сега спъваха естествения прогрес. Да първите автомобили имат проблеми но се откриват нови батерии и нови технологии след 5-10 ще е различ
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пляскам ти един минус и оттук нататък продължаваш диалога сам със себе си.
  • #14
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Живко ( преди 15 години )
    Дете бях преди 50 години. Всичкити тези години отдадох на автомобилите. Въпроса ми е конкретен, анонимен селянино, колко ток харчи отоплението и от къде ше се вземе - ремарке с допълнителни батерии ли ще влачи?
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Според мене само хора с пари или истински еко-ентусиасти биха си купили такъв автомобил. Доводите, че бил крачка напред и че идеята не била да е по-удобно или по-евтино не работят при масовия купувач. За него е важно да е по-изгодно. Щом цените на горивата не са се покачили достатъчно, защо да купувам автомобил с технология в ранен стадий на развитие? Такива коли или имат очаквани проблеми, или много бързо ще бъдат изместени от по-добри технологии. Затова питам - колко пари/100км?
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Обичам да отговарям на любознателни деца. 1. Да харчи, да харчи, колко да харчи - колкото и механичния в твоята кола, изразено във ватове. Зависи от колата.2. Няма нужда да го взимаш от никъде, един добър чичко работник го е сложил под капака вместо теб.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Живко ( преди 15 години )
    До анонимен. Колко ток харчи този КОМПРЕСОР и от къде ще го вземеш?
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    De ( преди 15 години )
    Да си купиш такъв автомобил през 2010 е като да си купиш нормален автомобил през 1910. Скъп, странно изглеждащ, може би и не много надажднен, но е крачка напред или поне встрани от тенденцията през последните 100 години
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Как се топлиш у вас на климатик? Климатик с електрически компресор. Ето ти отговора. Пък и американците в Калифорния по-скоро се питат "Как ще се охлаждам първите 60 мили" :-)
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Живко ( преди 15 години )
    Въпрос към многознайковците.През първите 60 км, на батерии, как ще се стоплиш при минус 15 грядуса от вън? Може би при всичкия лукс в купето имат и камина на дърва.