IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Volt - $225 000

Платиха $225 000 за първият произведен Chevrolet Volt.

Chevrolet Volt - $225 000

Както съобщихме вчера, първите произведени електромобили с удължен пробег, отпътуваха към собствениците си в началото на тази седмица.

Еко автомобилите разполагат със система за задвижване, която се състои от електродвигател и ефективен бензинов двигател, който работи само, за да зарежда литиево-йонните акумулатори по време на движение.

Цената им в САЩ е около $35 000 - $40 000, но това не се отнася за първия произведен Volt.

Той беше продаден за сумата от $225 000 на специално организиран търг. Не се съобщава името на собственикът на първия Volt, но пък се знае с какво оборудване разполага возило.

Очаквано версията е с най-високото премиум оборудване (Premium Trim Package). Разполага с камера за обратно виждане, полирани 17-ичови алуминиеви колела, светъл кожен салон с тъмни акценти, домашната зарядна станция и много други.

0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Волт не е само за топлите щатове. Колата е била тествана дълго време на голяма надморска височина и сняг, както и пътища с много нагорнища. Разбира се, пробегът пада доста при такива условия.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bez проблеми зимаta ( преди 15 години )
    Пичове къв студ ви гони ,Норвегия да не е лято само.Това е норвежко производство1--------- и в сняг!!http://***.electrifyingtimes.com/Kewet/buddy.html
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Със сигурност провизводството на Волт сега е скъпо и сигурно за производсто му замърсява повече от колкото на нормален автомобил но това че се промени с развитието на индустрията. Китайците говорят вече за прототип на батерия направена от хартия и въглеродни нишки без редки метали - това е открито благодарения на това че има търсене на такива батерии от индустрията на ел. автомобилите. Волт е предназначен за ентусиасти защото цената му е прекалено скъпа но ентусиастите ще проправят пътя към масо
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Живко, колата е предназначена за топлите щати в САЩ. Със сигурност ще има проблеми с батериите когато е студено. Но всеки си преценява сам дали колата ще му върши работа. Както когато ти трябва голям багажник си купуваш комби така когато ти трябва кола за големи студове няма да си купиш Волт. Идеята е че Волт проправя пътя не ел.колите - поставя началото на една индустрия която ще произвежда по ефективни и по-ефтини по-екологични автомобили. Със сигурност провизводството на Волт сега е скъпо
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    2011 ( преди 15 години )
    Живко, w Nорвегия в момента се движат над 2600 автомобила само на ток . Норвегия и произвежда 2 модела.Доста добри. До края на 2011 година над милион ще са в Европа. Колкото и да се пишат глупости ,това е бъдещето.Големия ще го сложат такси компаниите.Те ще са основния двигател в Европа.Да си купиш бензинова или дизелова кола днес е като да си купиш фабрика на 8 9 1944 та година
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Зазаджията ( преди 15 години )
    Има и още нещо. Еквивалентното замърсяване от това малко, електрическо Митсубиши се равнява на 78 грама CO2 на километър, което е далеч все още от нулевите емисии. Един икономичен дизел с много по-добри динамични и всякакви други показатели, вече изхвърля по-малко от 100 грама/км. А тоя Шевролет дори не е чисто електрически. Незнам колко са реалните емисии на CO2, които изхвърля, но определено се доближават до тия на икономичните дизелови автомобили.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Зазаджията ( преди 15 години )
    Отговарям. Много пари/100 км. В миналият брой на АБ бе изчислено, колко струва километър с новото електрическо Е-Miev на Митсубиши. Повече дори от една луксозна Е-класа, дори с нулевите данъци в Германия за електромобили. Мисля, че това е достатъчно, за да не обръщаме все още внимание на тия технологии.
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Електромобилът си е целият направен от нефт, единствената разлика е че не върви с него, така че изчезне ли нефтът, изчезват и електромобилите. Но е добре да си има електромобили понеже се спестява нефт поне от разхода.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    The Volts label said driving the car 15,000 miles a year only on battery power would cost $601. That compares with an estimated annual cost of $561 for the Leaf.On gasoline alone, the estimated annual cost rises to $1,302. That compares with $1,542 for the base model of G.M.s recently introduced Chevrolet Cruze, which like the Volt is classified as a compact car.
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Жицата ( преди 15 години )
    Абе живко бе куха лейко. Колко е консумацията на един климатик девтка примерно? А колко ще трябват за туй малко купенце. И второ ми кат изпомпа батерията ще се пусне ДВГ-то на 30 км и готово. Нима си караш гоУфа нон стоп на климатик?