IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ново Ferrari 458 Challange

Ferrari показа новият състезателен 458 Challenge на автомобилния салон в Болоня.

Ново Ferrari 458 Challange
Това е олекотен и по-бърз модел на автомобила с разположен в средата двигател, който ще се включи в състезателните серии пrез 2011. Ferrari 458 Challenge има системата за директно впръскване на горивото при двигателят V8 с обем 4.5 литра, който предлага максимална мощност от 562 к.с. при 9000 об/мин.
 
 
Повишената мощност идва от промени в скоростната кутия и намаленото собствено тегло при 458. От Ferrari са успели да намалят дебелинета на панелите на каросерията при 458, като са използвали много части от карбон и фибровлакна.
 
 
От Ferrari не съобщават собственото тегло на автомобила. 458 Challenge има ново окачване с по-стегнати пружини, и нови амортисьори, джантите са 19 цола с гуми от Pirelli. Спирачките са от  Brembo CCM2, каквито виждаме и при модел 599XX.
 
 
Новият модел е с електронния диференциал на Ferrari's E-Diff с F1-Trac със системата traction control. Според Ferrari, 458 Challenge може да мине през пистата Fiorano с две секунди по-бързо от F430 Challenge.
 
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Всяка медия е длъжна да бъде поне на нивото на читателите си. А тук многократно се изяснява истината на статията в коментарите. Не съм съгласен хората, които изискваме ниво и протестираме, че си губим времето с недодялани статии да бъдем наричани капризни. Смешната грешка, която някой по-долу им показа преди почти 24 часа още си стои. На тях не им пука, явно си изкарват стотинките и без да се напрягат.
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    Абе капризните като не ги кефи тази медия(Аутомедия)да ходят да четат и да капризничат по други сайтове-има достатъчно.А иначе и аз да пиша за ТАКОВА Ферари и аз от вълнение и възторг ще допусна някоя друга грешка.В крайна сметка писането е теория,а за такива автомобили теорията не е важна.Там е важна практиката,каквато за съжаление никой от нас няма по тая тема.Така че млък на критиците и ДОВИЖДАНЕ!
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    *** може да си я пишеш както искаш, но КУРът трябва винаги да е с големи букви, независимо дали се пише самостоятелно или като част от друга дума. Всъщност, от Аутомедия нямат нищо против тези думи, просто държат *** винаги да се пише с главни букви и всеки да знае наизуст думите в които присъства думичката ***. Иначе *** се превръща в глок, в случай, че забравите и го напишете с малки букви. Всеки си има своите странности.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    КУРНИК ( преди 15 години )
    КУРВОАЗИЕ
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    КУРНИК ( преди 15 години )
    глоквоазие
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    КУРНИК ( преди 15 години )
    ***
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    КУРНИК ( преди 15 години )
    ***
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    глокник ( преди 15 години )
    глок
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Явно до толкова са се рунитирали в copy-paste, че не им прави впечатление какво излиза в статията. Аутомедия в борба за приза за най-посредствена медия. Основен конКУРент - днес-бг., другият им сайт. (Пиша *** с главни букви в конКУРент, кащото като го напиша с малки излиза като "глок" и съответно "конглокент") Този недостатък е от години в този форув и през 2-3 дена пиша за това, а и други пишат, но негодяите или не могат или не искат да го оправят. Трагична работа!
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    вземете оправете това:"електронния диференциал на Ferrari's E-Diff"редакторите пак спят