Това е с 0.5 секунди по-бързо от досегашната версия на GT-R и с 0.3 секунди по-бързо от Porsche 911 Turbo S.

Nissan не дава много подробности какви са промените при моделна година 2011 при GT-R, който беше показан през миналия месец.
Според съобщението, ускорението от 3.0 секунди е постигнато на пистата Sendai Hi-land Race Way на 12 и 13 ноември, като постижението е регистрирано и през двата дни. Условията са били „променливо облачно, с температура първия ден от 14.9 градуса по Целзий, а втория ден 18.6 градуса”.

За теста е бил използван стандартен автомобил от серия Pure Edition, стандартни джанти с гуми Dunlop SP Sport, а окачването е било настроено в екстремен R режим. Всички GT-R от моделна година 2011 са получили повишена мощност и по-висок максимален въртящ момент. Имат леки промени във външния вид, като са получили нов аеродинамичен пакет, както и промени в интериора.

Мощността на двигателят V6 с обем 3.8 литра е достигнала 530 к.с. при 6400 об/мин, (от 485 к.с. при предходната версия), а максималният въртящ момент е повишен до 611 Nm, като е достъпен между 3200 и 6000 об/мин.
Въпреки повишената мощност, разхода на гориво и вредните емисии от СО2 са понижени. Промени има и в окачването и спирачките.


16