IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan GT-R от 0 до 100 км/час за 3.0 секунди

Nissan обяви, че модернизираната версия на GT-R модел 2011, може да ускори от място до 100 км/час за 3.0 секунди.

Nissan GT-R от 0 до 100 км/час за 3.0 секунди
Това е с 0.5 секунди по-бързо от досегашната версия на GT-R и с 0.3 секунди по-бързо от Porsche 911 Turbo S.
 
 
Nissan не дава много подробности какви са промените при моделна година 2011 при GT-R, който беше показан през миналия месец.
 
Според съобщението, ускорението от 3.0 секунди е постигнато на пистата Sendai Hi-land Race Way на 12 и 13 ноември, като постижението е регистрирано и през двата дни. Условията са били „променливо облачно, с температура първия ден от 14.9 градуса по Целзий, а втория ден 18.6 градуса”.
 
 
За теста е бил използван стандартен автомобил от серия Pure Edition, стандартни джанти с гуми Dunlop SP Sport, а окачването е било настроено в екстремен R режим. Всички GT-R от моделна година 2011 са получили повишена мощност и по-висок максимален въртящ момент. Имат леки промени във външния вид, като са получили нов аеродинамичен пакет, както и промени в интериора.
 
 
Мощността на двигателят V6 с обем 3.8 литра е достигнала 530 к.с. при 6400 об/мин, (от 485 к.с. при предходната версия), а максималният въртящ момент е повишен до 611 Nm, като е достъпен между 3200 и 6000 об/мин.
 
Въпреки повишената мощност, разхода на гориво и вредните емисии от СО2 са понижени. Промени има и в окачването и спирачките.
0 от 500
  • #33
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Стефан ( преди 15 години )
    В България няма нормална писта, с тези машини ще режеш по магистралата.Два пъти в годината ще намериш планински участък кадето да пробваш страничното ускорение.И най-важната придобивка ще остане багажника - само за това Поршето пада от класацията.Драг реисинга е за Американци и ***...
  • #32
    10 rate up comment 19 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    трябва да си много заблуден за да твърдиш че на ускорение нисана може да се мери с турбо S. а пък да обиждаш съфорумници, които казват факти - значи си *** пъпчив тинейджър. бас хаващам. на всикчо отгоре си се олицетворил с тази кола, която няма да пипенш и през крив макарон и цъкаш минусчета на всеки който каже нещо различно. хахаха.
  • #31
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хубава кола, но с много грозен дизаин и интериор...
  • #30
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    Kolata naistina pruska, ama kolko i da se napuvat i da se merqt, makar, i malko po-burzi, Porsche si ostava Porsche :)
  • #29
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    До Насо: Благодарности за хубавото пожелание от името на всички почитатели на GT-R. И както се казва: Да ти се връща!
  • #28
    16 rate up comment 2 rate down comment
    asdf ( преди 15 години )
    Няма спор за Ланча Делта- легенда в рали състезанията!
  • #27
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Godzilla ( преди 15 години )
    Попов, Lancia Delta е велик състезателен рали автомобил, а Lancia е иконична марка, но поста ти какво общо има с Нисан? Нисан не е олекотен състезател, а върховна спортна кола, много по-интересна от разни напомпани Фолксвагени и двигател в багажника.
  • #26
    13 rate up comment 2 rate down comment
    asdf ( преди 15 години )
    И обърнете внимание на последното изречение от статията. Освен всичко останало, японците са и екологично ангажирани. Това е много важно, тъй като екологичните проблеми са надвиснали като буреносен облак над цялата планета.
  • #25
    13 rate up comment 8 rate down comment
    T. Popov ( преди 15 години )
    Lancia Delta S4 успява да ускори от 0 до 100 за 2,3 секунди на макадамова настилка! През 1986г. на пистата в Ещорил в Портогалия Henri Toivonen е направил няколко обиколки с неговата Lancia Delta S4 и е дал време с което е можел да се класира шести в квалификацията на тогавашната Формула 1! Двигателят от 480 к.с. комбиниран с компресор и турбокомпресор. Мисля, че коментара е излишен........
  • #24
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Иво ( преди 15 години )
    Само две спортни коли стават както за спортно шофиране и кеф така и за нормална употреба,да си закараш детето до училище и да минеш през легналите полицай и да остане цяла и да се разкараш из града с нормална скорост.Порше и Нисан GTR,това са оптимално използваеми спортни коли