IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Групата VW очаква да продаде над 7 милиона коли тази година

Групата Volkswagen планира тази година за първи път да продаде над седем милиона автомобила.

Групата VW очаква да продаде над 7 милиона коли тази година
Това беше съобщено от генералния директор на концерна Мартин Винтеркорн. Според него през 2010 групата ще реализира ръст на продажбите на всички по-големи световни пазари.
 
 
Главната цел на концерна VW е за няколко години да изпревари японската Toyota и да се превърне в производител №1 на планетата.
 
„Рекордът който очакваме да постигнем през тази година е важна стъпка към реализацията на нашата стратегия 2018”, казва Винтеркорн.
 
Целта е през 2018 групата да продава над 10 милиона автомобила годишно и да се превърне в най-големия производител на света.
 
Volkswagen в момента е най-големият производител на автомобили в Европа. През октомври групата отбеляза нарастване на продажбиге на годишна база от цели 10%. През октомври VW е продал 612 000 автомобила, а от началото на годината 5 980 976 автомобила, което означава за 10-те месеца ръст от 12% в сравнение със същия период на миналата година.
 
Чистата печалба на групата VW за 9-те месеца на година се е увеличила в сравнение с миналата година почти 6 пъти и е достигнала грубо около 4 милиарда евро.
 
0 от 500
  • #76
    1 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    BGRS, освен всичко останало хибридите на Тойота не са скъпи. Един Приус струва колкото една проста Джета дизел автоматик. Кое му е скъпото,като Приус е наблъскан с модерна техника и екстри?!
  • #75
    3 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Neka zaklu4im-Lexus nqma konkurent nito na A3 i 1cata,nito na RS6,E63 i M5,kamo li na S65 AMG.Nqmat dizel samo nqkwi sme6ni hibridi.E togawa zakwo sporim za nekwa sme6na marka kato Lexus,KOQTO NE MOJE DA SE NALOJI NA NAI-PRETENCIOZNIQ PAZAR-EWROPA?
  • #74
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    BGRS ти защо говориш неинформирано отново. Хибридите не ги купували,а защо Тойота продаде над 2 млн. хибрида, и защо Мерцедес,БМВ,Порше и т.н. се напъват да правят и продават хибриди, въпреки че са много назад в тия техники? Как да не са икономични хибридите, като Приус го тестваха в реални условия със слабия Голф6 1.6 ТДИ Блуемотион, и Приуса в реални условия даде по-нисък среден разход,а на градско пада на 3.5-4.0/100км.! Кое не му е ергономичното на хибрида. Има и страхотна аеродинамика!
  • #73
    2 rate up comment 0 rate down comment
    shisharkov ( преди 15 години )
    {продължение} Дори Хюндай започнаха да ползват двигатели с директно впръскване в своите автомобили, и не случайно изпревариха Тойота по продажби в Европа.Няколко думи за турбина и директно впръскване. Тази технология дава много добри резултати и най-вече много голяма ефективност, което като следствие се отразява в нормите на изхвърляни вредни вещества (и тн), а от там на покриването на екологични норми -> данъци. Не на последно място гориво.
  • #72
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Shisharkov, Благодаря за инфото,но продажбите се гледат на годишна база, а не на месечна. От 90-те до днес Лексус никога не е бил на различно от 1-вото място по продажби.Някоя година Мерцедес или БМВ дръпват в продажбите за 1-2 месеца и накрая на годината пак Лексус е първи. Дет се вика всички продават, но само Лексус е първи.
  • #71
    2 rate up comment 0 rate down comment
    shisharkov ( преди 15 години )
    зачетох се в коментарите по-долу.Пичове, не се лъжете - високо-оборотния двигател в автомобилостроенето е на изчезване, скоро ще остане само понятие, че е имало такъв. От няколко години се налага тенденцията на двигателите с турбина и директно впръскване (на който не му се вярва да прочете няколко статията за двигателите на Тойота, намира се няколко статии по-назад). Причината за тази тенденция е търсенето на висока ефективност, добра мощност (момент) и малък разход - все противоречащи неща
  • #70
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А3, не съди само по кубатура, мощност и така нататък. Има много други фактори, които определят една покупка. Колкото и да не ти се вярва, това е покупателната ни способност. Ако можеш да дадеш 400-500 лева на месец, както мен, ще си търсиш най-добрата кола за толкова. Останалото е кьорфишек или празни приказки. Ако обаче искаш имидж, има десетки и стотици алтернативни предложения.
  • #69
    2 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    E,kaji mi ne sa li po-dobri Benz,Audi,BMW,kwo bi izbral warhow dizelowo Mondeo 2.2 ili warhowo A4,quattro 3.0 tdi.E ne e li po-dobro audito??????????????
  • #68
    2 rate up comment 0 rate down comment
    shisharkov ( преди 15 години )
    Здравей Lexus,не знам дали си запознат, но едноимената марка вече не е много уважавана, а и продавана, не само в Европа, но и в щатите. За справка - виж продажбите.Поздрави.
  • #67
    1 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    BGRS, за примерата аз ти казах, сега ще кажеш за Каризма, знам. Ти си имаш 2-3 заучени фрази.Това не означава МНОГО на брой слаби японски коли. Щото аз ако почна да ти изброявам слабите немски модели, няма да ми стигне формата за броя на буквите в мнението.