IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Групата VW очаква да продаде над 7 милиона коли тази година

Групата Volkswagen планира тази година за първи път да продаде над седем милиона автомобила.

Групата VW очаква да продаде над 7 милиона коли тази година
Това беше съобщено от генералния директор на концерна Мартин Винтеркорн. Според него през 2010 групата ще реализира ръст на продажбите на всички по-големи световни пазари.
 
 
Главната цел на концерна VW е за няколко години да изпревари японската Toyota и да се превърне в производител №1 на планетата.
 
„Рекордът който очакваме да постигнем през тази година е важна стъпка към реализацията на нашата стратегия 2018”, казва Винтеркорн.
 
Целта е през 2018 групата да продава над 10 милиона автомобила годишно и да се превърне в най-големия производител на света.
 
Volkswagen в момента е най-големият производител на автомобили в Европа. През октомври групата отбеляза нарастване на продажбиге на годишна база от цели 10%. През октомври VW е продал 612 000 автомобила, а от началото на годината 5 980 976 автомобила, което означава за 10-те месеца ръст от 12% в сравнение със същия период на миналата година.
 
Чистата печалба на групата VW за 9-те месеца на година се е увеличила в сравнение с миналата година почти 6 пъти и е достигнала грубо около 4 милиарда евро.
 
0 от 500
  • #146
    1 rate up comment 0 rate down comment
    АЗ-НЕМ И ЯПОН ( преди 15 години )
    Значи да...Германците са дали много на земното кьлбо..Но сащо така да не забравяме че Дядо Хитлер е бил вьв сьюз сьс Японците!Оставям те да си помислиш от кьде Япония има таива технологий днес!И защо най бьрзия влак вьв света е плоект на немци!!!
  • #145
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Лексусе, говориш ми за гаранции, технологии, обслужване... трябва ли да съм икономист, за да си закупя нов автомобил? За гаранцията ще ти кажа само едно. 2 годишната гаранция за Форд е напълно достатъчна поне за мен, защото аз не съм дал нито лева за следгаранционно обслужване вече 3 години. Значи колата ми приближава 5 години. Какъв е смисълът от голяма гаранция, след като автомобилът не се чупи в тоя период?
  • #144
    3 rate up comment 0 rate down comment
    passatora ( преди 15 години )
    Az ne moga da povervam kakvi diskusii predizvikva VW!Ama takiva biseri 4etox,abe mani mani kakvi li ne sravneniq ,i kakvi li ne nebivalici!Ama toq "Logikata" me sasipa obadi logika ,a tq glasi :ako ne moga da imam ne6to to zna4i e tapo !E da ti tmam logikata menko.Slabo,slabo
  • #143
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    LEXUS, герешиш. Аз съм инженер и не разбирам от ремонт на автомобили. Ако ми трябва нещо, аз просто ще си го намеря в библиотеката или интернет. А за това, което не мога да открия, ще използвам мозъка си, доколкото съществува. Когато говоря и пиша, казвам неща от личен опит или такива, които съм прочел в автоеитетно издание. АБ е такова, защото е на пазара близо 30 годни. Не вярвам да лъжат за Пасат. Просто германците се принизяват до изискванията на американския пазар.
  • #142
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    САЩ не е Русия. САЩ е най-богатият и голям пазар в света. Естествено че него ще гледам. При това най-важното е,че е независим и за японците, и за германците. При такъв непредубеден независим и за двете авто-нации пазар, те са поставени при равни условия да продават, и се вижда кой предлага по-добрия продукт.
  • #141
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    BGRS, ти може да разбираш как да ремонтираш автомобили, но това няма почти нищо общо с това да си наясно със съвременните тенденции в авто-индустрията, да си запознат с това какви технологии предлагат разл. фирми, какво оборудване към каква цена, какви качества на двигателите,гаранции, сервизно обслужване,информация мониторинг за качествата на модели, стойност на акции, защо някои фирми са с висока пазарна капитализация,серийни дефекти при определени марки и модели и т.н.Комплексна информираност
  • #140
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти от три дена плямпиш за прехваления пазар в САЩ, защо не говориш за Европа или Глобално? ЗАщото лексус са на едно от последните места по по продажби глобално, по твоята логика дай да въртиме че в Русия 76% карат лада значи лада е върха на сладоледа! Така излиза...
  • #139
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    GERMANY,А щом са Мерцедес и останалите,ЗАЩО Лексус ги изхвърли като най-голям играч на богатия пазар в САЩ?И Лексус го правят японци, затова се разви толкова бързо за 20 години има по-високи технологии, прави по-здрави коли и продава повече на независим пазар от Мерцедес и другите немски фирми!Просто взе пазара на Мерцедес в САЩ.Това кой какъв бил,когато нямал конглокенция от японците, изобщо не грее днешния ден, минало -заминало. Японците бързо направиха по-добри коли и днес са напред.
  • #138
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    W12 i GERMANY ДА ВИ ПИТАМ, защо след като Фолксваген е ПРОДАВАЛ в САЩ ПРЕДИ да има Лексус, СЕГА ЗАЩО не продават както преди? И защо освен,че Лексус продава повече, всяка година именно Лексус печели проучванията за клиентско задоволство,а не Фолсваген? Фолксваген щели да продават, абе стига сте говорили или в бъдеще неопределено, или в минало свършено време. Вие феновете на германските коли никога не говорите за настоящето СЕГАШНО ВРЕМЕ! Защото не ви изнася.
  • #137
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе човек, как квалифицираш хората само, не е истина. Ок, не разбирам от автомобили. Затова имам почти всички броеве на АБ от 1990 година насам. Трябва да ми дадат награда за това от редакцията :) Добре, да кажем, че средното образование, което съм завършил, не е нещо с което мога да се гордея - автомобилен ел.монтьор и водач на МПС кат.C... дрън, дрън. Да кажем, че не е важен и факта, че бях в най-елитната паралелка тогава. Не ме засяга и факта, че другарите по оръжие в казармата все ме търсеха за някой ремонт или тунинг на ЗиЛ-а им. Ха, ха...направо не е истина, как тунинговахме военните машини тайно :) Да, аз не разбирам наистина от автомобили. Оставям разбирането на хора като теб, които наистина харесват най-доброто хибридите. Ако оставя сериозните мнения за хора като теб, ще изкажа моето, скромно, непрофесионално мнение. Чисто и просто това четох в АБ. Ако искаш снимка на статийката, ОК. Обаче съм сигурен, че ми вярваш, що се отнася до това, какво съм чел в АБ. Няма да е необходима снимка, нали? А така, разбрахме се. Много съм доволен от теб, че си стиснахме ръцете :)