IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Групата VW очаква да продаде над 7 милиона коли тази година

Групата Volkswagen планира тази година за първи път да продаде над седем милиона автомобила.

Групата VW очаква да продаде над 7 милиона коли тази година
Това беше съобщено от генералния директор на концерна Мартин Винтеркорн. Според него през 2010 групата ще реализира ръст на продажбите на всички по-големи световни пазари.
 
 
Главната цел на концерна VW е за няколко години да изпревари японската Toyota и да се превърне в производител №1 на планетата.
 
„Рекордът който очакваме да постигнем през тази година е важна стъпка към реализацията на нашата стратегия 2018”, казва Винтеркорн.
 
Целта е през 2018 групата да продава над 10 милиона автомобила годишно и да се превърне в най-големия производител на света.
 
Volkswagen в момента е най-големият производител на автомобили в Европа. През октомври групата отбеляза нарастване на продажбиге на годишна база от цели 10%. През октомври VW е продал 612 000 автомобила, а от началото на годината 5 980 976 автомобила, което означава за 10-те месеца ръст от 12% в сравнение със същия период на миналата година.
 
Чистата печалба на групата VW за 9-те месеца на година се е увеличила в сравнение с миналата година почти 6 пъти и е достигнала грубо около 4 милиарда евро.
 
0 от 500
  • #136
    1 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    BGRS,Фолксваген точно изобщо не ги давай за пример,защото в САЩ не са никакъв фактор и никой не ги брои за марка.Фолксваген ако искат и окачването да си махнат от колата,това си е техен проблем.Това го правят защото са достаъчно некадърни чрез производствени методи за ефективност да свалят цената на непродаваемите си модели.Това е проблем на Фолксваген,а не практика при някой друг.Японците не си махат половината окачване за да имат конглокентна цена и да продават много,а имат ефективно производст
  • #135
    2 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Чисто доказателство,че Европа е непретенциозен пазар е най-продаваната кола в Европа- Голф.Това претенциозен автомобил ли е?Това е някаква компактна кола, която до скоро базово се предлагаше без борд-комп..Ето колко са претенциозни европейците! Голф нито е удобна, широка, комфортна,нито тиха кола, нито е пълна с екстри.Значи европейците,понеже били претенциозни , се бутат в Голф ,Фиеста и Пасат,а американците понеже не са претенциозни, все карат коли с всички екстри, мощност,широчина,автоматици
  • #134
    2 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Американците изискват от колата МНОГО- задължително да е оборудвана с климатик,автоматик,автопилот и т.н.Амеркианците изискват комфортна возия, комфорт в автомобилите, пространство, стабилност за високи скорости , там са само магистрали и пътуват много, изискват колата да е кофортна и да не ги изморява при дългите пътувания, широка, удобна.Всичко изискват именно американците ! В Европа,на другия полюс, дори твоя избор е доказателството, всеки се свива в някакви малки колички, базово без климатик
  • #133
    1 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Да, анонимния бях аз действително, забравих да се напиша в бързината. BGRSза пореден път доказваш безпрецедентната си неинформираност. Мисля,че хора,които не разбират нищо от автомобили като теб и говорят тотални глупости, да не пишат да заемат пространство в сайта! Моля те преди да избиеш поредното си лишено от фактология мнение, се информирай. Американският пазар е най-претензиозен защото в САЩ колите базово се продават задължително с много екстри и комфорт-
  • #132
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Anonimniya za koito govorish e LEXUS
  • #131
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    ...и какви автомобили карат там. То и в България е така или поне беше доскоро. Тук автомобилите са евтини, но са орязани откъм серийно оборудване, в сравнение с тия за Германия. Примерно вместо 2 еърбега и ABS, какъвто бе допреди няколко години стандарта в Германия, тук се поставяха само един еърбег, а за останалото се доплаща. Някои производители дори правят специални версии за бедните пазари като нашия. Явно и Америка спада към типа пазари - "скъперници, на ви тогава това, което искате."
  • #130
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ще ми се да отговоря на един анонимен, на който за жалост незнам името. Твърди, че американците били капризни, а европейците си карали голфчета и пасатчета. Стана ми смешно, защото явно тоя анонимен не е запознат със ситуацията. преди няколко броя в АБ бе представен нов автомобил от средния клас на Фолксваген специално за Америка.Тоя автомобил е с опостено окачване и мотори,за да може да се смъкне до конглокентната цена от 20 000 долара.Сами си правете сметка,защо в Америка са евтини автомобилите
  • #129
    6 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Пичове, няма смисъл да спорите, коя марка е по-добра. Всички са добри сами по себе си и щом продават милиони автомобили, значи заслужават довериото на клиентите.Сравненията нямат смисъл, също, защото всички разполага с портфолио от много марки и безброй модели, адаптирани или не по пазари.Всички си имат по-силни и по-слаби периоди, по-сполучливи модели и не толкова, успешни пазари или символично присъствие другаде.Дължите повече уважение на всички авто производители, не само на любимия ви.
  • #128
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какво значи по-добри от Мерц и БМВ?Ако става дума за Хюндай,те продават повече от тях и 6-та поредна година са много пред тях по качество.Така,че какво значи по-добри,по характер ли,муха,ха,ха,...:))))
  • #127
    2 rate up comment 1 rate down comment
    логика ( преди 15 години )
    Искам да заявя че циркона е по-хубав от диаманта защото:1.изглежда еднакво2.по-евтин3 всички с диаманти са ***