IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW тест на Audi Q5

Декоративен хълм, Audi Q5 и BMW X3 в тест на баварците.

BMW тест на Audi Q5

През тази година BMW празнува 25 годишнината на автомобилите си с 4х4 задвижване, а Audi - 30 години Quattro. Вероятно, за да докажат, че са наваксали преднината от 5 години, баварците изправят своя софт-роудър BMW X3, срещу прекият му конкурент - Audi Q5.

Изпитанието се провежда на съоръжение, което имитира заледен хълм. Возилата са екипирани с дизелови двигатели и съответните системи за двойно предаване. Вижте видеото, за да разберете кой се представя по-добре. Оставяме коментарите на вас.

0 от 500
  • #159
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mb ( преди 13 години )
    Хора истината е една,истинското куатро се монтира до 96г.след това е само при Аудита с надлъжен двигател.Факт е,че е една от най-добрите системи 4х4,друг факт обаче е ,че наистина когато една гума е с нулево сцепление куатрото не работи.Това разбира става само на подобни полигони с валяци,освен ако не живеете в град имащ валяци и полигони вместо улици,в реални условия е почти невъзможно,ако пък се случи може да се имитира сцепление с ръчната или с крачната спирачка.
  • #158
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LosHo ( преди 15 години )
  • #157
    5 rate up comment 6 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    bmw печели теста на изкуствения хълм, AUDI печели теста на естествения хълм
  • #156
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Анонимен, не е толкова просто! Зависи от много неща, пък и от разни стереотипи, маркетинг и т.н. Ако задното не беше добра идея, щеше ли световното подреждане по продажби при немските премиум автомобили да е 1. БМВ и 2. Мерцедес? За масовите автомобили безспорно предното е по-удачно. А за 4х4 много пъти съм казвал, че то носи не само предимства! Има много скъпи и супермощни автомобили само със задно и със завидни възможности.
  • #155
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    prosto nqma kakvo da govorim BMW I MERCEDES audi kude se vrejdat :)
  • #154
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Бенов,ей сега ще погледнат от БМВ :DТова клипче е за зомбита без мозък като теб. Да ти прави впечатление, че и четирите гуми на Х6 въртят??? Какво повече искаш от машината? Да завърти и резервната гума ли? Странно ми е какво чудодейно нещо прави това 4х4 според вас. Ако 4х4 не работи добре, то буксува само едно, две или 3 колелета. Боксуват ли и четирите, то нещата опират или до гуми, или до просвет или до шофьорски умения.
  • #153
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Бенов ( преди 15 години )
    От БМВ да погледнат този клип след 4-тата минута ;)
  • #152
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Точно така. За това не обичам да чета как видиш ли предното за нищо не става. До 150 к.с. според мен си е напълно достатъчно предното. А за над 200 к.с. е хубаво да е 4х4 иначе и задно да е пак ще има ядове.
  • #151
    3 rate up comment 2 rate down comment
    инж ( преди 15 години )
    Само като пример ще изброя върху колко неща рефлектира изборът на задвижваща ос:1. Разпределение на масите;2. Ергономични зони в купето;3. Тегло на автомобила;4. Пътно поведение;5. Загуби в предаването на въртящия момент;6. Разположение на двигателя и съотвено обем на двигателния отсек;7. Външен дизайн заради променени пропорции;8. Колесна база и следи;9. Ъгъл на завиване на предните колелаи т.н;И обикновено печелиш едно, губиш друго. Затова не може да се каже - това е по-доброто.
  • #150
    3 rate up comment 2 rate down comment
    инж ( преди 15 години )
    Анонимен,всяко решение си има конкретно приложение. И нещата въобще не са толкова прости, колкото ги представят пишещите във форума. Абсолютна глупост е да се каже, че най-доброто е RWD, FWD или AWD! Всяко от тези решения е добро за конкретно приложение. Твоето бившо А6 с един мощен двигател също ще се окаже лошо решение с FWD, но с двигателя с който е било и вероятно с твоя начин на каране е било едно добро решение.