IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW тест на Audi Q5

Декоративен хълм, Audi Q5 и BMW X3 в тест на баварците.

BMW тест на Audi Q5

През тази година BMW празнува 25 годишнината на автомобилите си с 4х4 задвижване, а Audi - 30 години Quattro. Вероятно, за да докажат, че са наваксали преднината от 5 години, баварците изправят своя софт-роудър BMW X3, срещу прекият му конкурент - Audi Q5.

Изпитанието се провежда на съоръжение, което имитира заледен хълм. Возилата са екипирани с дизелови двигатели и съответните системи за двойно предаване. Вижте видеото, за да разберете кой се представя по-добре. Оставяме коментарите на вас.

0 от 500
  • #149
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    инж, съгласен съм с всичко казано от теб. Само не разбирам защо всеки се превзема на темата предно срещу задно. Имал съм А6, което също не е малка кола само на предно и не съм имал никакви проблеми с това, че е с предно.Сега имам БМВ, което е със задно и наистина задното има разни преимущества, но не е кой знае какво. Даже на моменти когато при завой с газ до ламарината се опитва да лъзне *** леко дразни.При предното този неприятен момент го нямаше.
  • #148
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Propov ( преди 15 години )
    Много се палят фенофете на Ауди.Май имат нещо да доказват,защото е видно,че са в губеща позиция.Ама много е видно и не само от някакво си клипче,а от всяка еднна гледна точка.
  • #147
    3 rate up comment 2 rate down comment
    инж ( преди 15 години )
    Анонимен, въпрос на гуми и шофьор, но най-вече на това, че въпросното БМВ няма оборудване 4х4, а въпросното Ауди има оборудване 4х4. Моделите на БМВ вогат да се поръчват с RWD, както и с AWD, а моделите на Ауди също с AWD, но и с FWD. Ауди А8 с FWD (продава се) е със смешни задвижващи възможности спрямо БМВ 7 с RWD. Намери ми статистика колко от автомобилите на Ауди с Куатро. Не мисля, че са дори половината. С Куатро са само по-големите, без него са загубени с предното предавне от ФВ.
  • #146
    4 rate up comment 1 rate down comment
    инж ( преди 15 години )
    Куатро може да преодолее негативния ефект от филмчето единствено с използване на спирачка на колелото или колелетата, които боксуват. Това се прави от електронна програма, която на тествания модел или не е инсталирана или не е включена. Това е широко известен недостатък на Торсен диференциала и който се пъне тук, че не било истина, само показва, че няма абсолютно никаква представа от автомобили. При БМВ централният диференциал е електронно упрвляем и този недостатък не съществува.
  • #145
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Каквито и тестове да правят БМВ клипчета като това ще си останат класика:
  • #144
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Фиф ( преди 15 години )
    До tb,Първо научи английски език, а не коментирай и не наричай другите ***, защото се излагаш и доказваш кой всъщност е ***! През цялото видео показват как се държи една кола с включено и изключено Куатро.5-тата мин, която споменаваш само Предното предаване работи и за това задните не се движат, в следващия момент сменят на 4х4 Куатро и тогава вече с Куатро се задвижват задните. Учи английски лапе!
  • #143
    1 rate up comment 3 rate down comment
    tb ( преди 15 години )
    До Giggsy и другите олигoфрени. Обърнете внимание на видеото на Giggsy от 5-та минуна ще забележите ,че се случва абсолютно същото предние колела ,които са загубили сцепление продължават да се въртят докато задните стоят неподвижно. Нещо да кажете сега,този тест си е на AUDI.
  • #142
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Фиф,ти прочете ли това, което съм копирал от укипедия? И не виждам как ще подаде 80% към ос, след като Куатро може да подава до 75% към ос! Чети първо, после приказвай!"if one axle has no grip, regardless of the TBR, the other axle will not be supplied substantial torque". Превод: Ако едната ос загуби сцепление, другата ос няма да получи съществено задвижване. Това и наблюдаваме. Куатро-***!
  • #141
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Фиф ( преди 15 години )
    ***, защо не изгледате видеото, което Гигси е пуснал и ще разберете как функционира Куатро !!! Само глупости пишите! Куатро също разпределя сили и то ддоста успешно и в лучая на рампата 80% трябва да отиде към предните гуми! Дори може всичко да се пренасочи само към една гума. ***! Проучете Куатро после пак говорете.!
  • #140
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Друг недостатък на системите 4х4, продавани под търговска марка Куатро е, че те могат да подават от 25% до 75% от въртящия момент на всяка от осите. Докато xDrive подава от 0 до 100%. И обърнете внимание, че Куатро е ТЪРГОВСКА МАРКА, а не система, технология, патент, изобретение или нещо подобно. Купили са си хората права за торсен диференциал и си го правят, а останалото е РЕКЛАМА. Този диференциал го използват и други марки, да не мислите, че само в Куатро го има??? И Алфа и Тойота го слагат.