IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започват продажбите на Mitsubishi Lancer Evo, модел 2011

Mitsubishi Lancer Evolution, модел 2011 за пазара в САЩ идва с доста скромни промени.

Започват продажбите на Mitsubishi Lancer Evo, модел 2011
Европейската спецификация за модел 2011 на Evo все още не е показвана, но от фирмата казват, че ще бъде доста близка до тази, предвидена за северноамериканския пазар.
 
 
Както и досега, модел Evolution ще бъде най-силната версия на Lancer. Според първите отзиви на експерти в САЩ, модел 2011 на Lancer Evolution е „идеалът за спортен седан с четири врати за ежедневно ползване”.
 
 
Както е и в Европа, в САЩ купувачите могат да избират между Lancer Evo GSR с механична трансмисия с пет степени и Lancer Evo MR с автоматизирана трансмисия TC-SST с два съединителя.
 
 
В интериора е монтирана изцяло нова аудиосистема FUSE с функция Bluetooth, вход за USB и за iPod. Изборът на музика или набирането на номер по мобилния телефон става с гласови команди. Навигационната система е с твърд диск с 40GB памет. Новост е функцията RTT (real-time traffic), информираща за трафика и задръстванията в реално време.
 
 
При леката модернизация през която е преминал Evo модел 2011, няма много технически промени, като изключим изцяло новата изпускателна система. Според съобщението до медиите, новата ауспухова система предлага много по-спортен звук.
 
При северноамериканското изпълнение на Lancer Evolution, Mitsubishi показва във външния вид на каросерията, дали колата е версия GSR (която има огромен заден спойлер тип задно крило) или MR, която има само спойлер на границата на капака на багажника.
 
 
Сега в Европа и двете версии са с големия спойлер тип крило, който при американското изпълнение е само за GSR. Дали в Европа това ще се запази и при модел 2011, остава да се види.
0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    и + тва има коли по 600 коня дето са до 6 и 500 оборота има и германски коли ,които правят много обороти напраимер AUDI RS 5 ако не се лъжа или мерцедес SLR
  • #16
    7 rate up comment 10 rate down comment
    miro ( преди 15 години )
    Bravo ... strahoten izvod...qponcite bili mnogo napred poneje dvigatelite im bili po izforsirani.. Kogato nemcite tepurva praviha koli, qponcite qdoha oriz, koleha se sus me4ove i se sustezavaha sus rikshi...
  • #15
    10 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ми не,ravn е прав, лаикът е еснаф с пари, ако ме разбираш какво искам да ти кажа. Интелигентните хора не живеят с клишета.
  • #14
    13 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Оборотомерът е до 9000 об./мин., и червената зона почва от 7000об./мин., там ,където на немските им свършват оборотите ахаха. Японците са много напред!Радват.
  • #13
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми не лаик е токова като теб, а това на което казваш лаик е човек с повече пари...
  • #12
    16 rate up comment 7 rate down comment
    ravn ( преди 15 години )
    Аз пък мисля, че трябва да си голям лаик, за да предпочетеш М3, RS4 или AMG пред Евото :)
  • #11
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не мисля че нормален човек би взел тази кола пред едно AMG, M или RS.
  • #10
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Dido ( преди 15 години )
    Izvinqvam se, no nqmam kirilica! Dizajna e vypros na vkus, shtom na nqkoi ne im haresva o.k.! Makar che navsqkyde po sveta go haresaha oshte 2007g., kogato izleze modela! Otnosno gumite, na pisacha pod men, da nauchi, che sa 18"! Za ispuskatelnata sistema, bravo che sa go napravili, zashto naistina dosta go bqha obezshumili! Inyche kolata za pista i planinsko bie dosta sportni koli kato AMG, M, RS dori imashe i test s Lambordgini, no na prednata versiq-EVO 9, i tam pobedi!
  • #9
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    На мен лично не ми харесва дизайна не ме интересува кой какво ползва и в какви модели - сложено до съответните модели на ауди, бмв, мерцедес тоя автомобил е смешен и грозен. Да не говорим че джантите му са 15- или 16 което ми напомня за едни коли от друга ера.
  • #8
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Subarufan ( преди 15 години )
    Дизайна е повече от добър, и доказателство за това е, че доста от елементите на предницата например, можеш да ги видиш под една или друга форма, в доста от последните модели на много известни марки!А AWD-то е повече от страхотно!